Określona marka lub model (cz.7) | Wyścigi | Test Drive Unlimited poradnik Test Drive Unlimited
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Kawasaki TrophyPoziom: Champion Nagroda: 75000 dolarów Ograniczenie: motocykle firmy Kawasaki |
Do wykonania tego zadania lepiej jest oczywiście wybrać szybszy model Kawasaki, a mianowicie Ninja ZX-10R. Do pokonania będziesz miał trzy okrążenia bardzo prostego toru, na którym jedynie w kilku miejscach trzeba będzie ostrzej przyhamować. Pierwszy taki nawrót pojawi się tuż po starcie (#1). Nie możesz tu wpaść na słup, tak więc dokładnie wymierz sobie ten zakręt. Drugi wyjątkowo ostry nawrót pojawi się dopiero pod koniec (#2). Z resztą okrążenia nie powinieneś mieć żadnych problemów. Są to bowiem w głównej mierze łagodne i szybko pokonywane łuki.
The Jaguar ClassicPoziom: Champion Nagroda: 75000 dolarów Ograniczenie: samochody firmy Jaguar |
Do wykonania tego zadania proponowałbym zakupić kultowy model XJ220. Jest to stosunkowo droga muszyna. Razem z tuningiem będzie Cię ona kosztowała 320000 dolarów. Mimo wszystko, warto jest zdecydować się na to auto, choćby dlatego, iż dysponuje potężnym przyśpieszeniem. Ze stabilnością jest już gorzej, ale akurat na tej trasie będziesz pokonywał głównie łagodne łuki. Ze zdobyciem prowadzenia nie powinno być żadnych problemów. W moim przypadku w wyścigu brał udział tylko jeden model XJ220. Resztę stanowiły wolniejsze auta. Właściwie będziesz jedynie musiał uważaj przy pokonywaniu ciaśniejszych łuków (#1). Zauważ, że sterowany model nie jest zbyt stabilny. Musisz też uważać na ruch uliczny. Pod koniec wyścigu czeka Cię ponadto ostry nawrót w lewo (#2). Niczego innego nie musisz się obawiać.
Lamborghini Time AttackPoziom: Champion Nagroda: 75000 dolarów Ograniczenie: samochody firmy Lamborghini Limit: 2 minuty 50 sekund |
Do wykonania tego zadania proponowałbym wybrać model Murcielago. Jeśli jeszcze nie posiadasz tej maszyny, będziesz na nią musiał wydać trochę ponad 400000 dolarów (już razem z tuningiem). Zadanie to nie jest szczególnie trudne, choć będziesz się oczywiście musiał skupić na bezbłędnej jeździe. Na początek czeka Cię kilka prostopadłych zakrętów. Są one jednak stosunkowo proste. Zwolnij dopiero przy prawym nawrocie (#1), który został ukazany na screenie. Nie uderzaj w auta cywilne ani nie zjeżdżaj na pobocze. Pędź prosto. Po drodze czeka Cię kilka łagodniejszych łuków (#2), które jednak można bezpiecznie pokonać. Nie przegap wjazdu na autostradę. Niestety, będziesz musiał jechać pod prąd (#3), tak więc radziłbym troszeczkę zwolnić. Pod koniec czekają Cię kolejne łagodne zakręty (#4). Uważaj jednak żeby na nic nie wpaść.