Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
Aktualizacja:
Kawasaki TrophyPoziom: Champion Nagroda: 75000 dolarów Ograniczenie: motocykle firmy Kawasaki | ![]() |
Do wykonania tego zadania lepiej jest oczywiście wybrać szybszy model Kawasaki, a mianowicie Ninja ZX-10R. Do pokonania będziesz miał trzy okrążenia bardzo prostego toru, na którym jedynie w kilku miejscach trzeba będzie ostrzej przyhamować. Pierwszy taki nawrót pojawi się tuż po starcie (#1). Nie możesz tu wpaść na słup, tak więc dokładnie wymierz sobie ten zakręt. Drugi wyjątkowo ostry nawrót pojawi się dopiero pod koniec (#2). Z resztą okrążenia nie powinieneś mieć żadnych problemów. Są to bowiem w głównej mierze łagodne i szybko pokonywane łuki.
![]() | ![]() |
The Jaguar ClassicPoziom: Champion Nagroda: 75000 dolarów Ograniczenie: samochody firmy Jaguar | ![]() |
Do wykonania tego zadania proponowałbym zakupić kultowy model XJ220. Jest to stosunkowo droga muszyna. Razem z tuningiem będzie Cię ona kosztowała 320000 dolarów. Mimo wszystko, warto jest zdecydować się na to auto, choćby dlatego, iż dysponuje potężnym przyśpieszeniem. Ze stabilnością jest już gorzej, ale akurat na tej trasie będziesz pokonywał głównie łagodne łuki. Ze zdobyciem prowadzenia nie powinno być żadnych problemów. W moim przypadku w wyścigu brał udział tylko jeden model XJ220. Resztę stanowiły wolniejsze auta. Właściwie będziesz jedynie musiał uważaj przy pokonywaniu ciaśniejszych łuków (#1). Zauważ, że sterowany model nie jest zbyt stabilny. Musisz też uważać na ruch uliczny. Pod koniec wyścigu czeka Cię ponadto ostry nawrót w lewo (#2). Niczego innego nie musisz się obawiać.
![]() | ![]() |
Lamborghini Time AttackPoziom: Champion Nagroda: 75000 dolarów Ograniczenie: samochody firmy Lamborghini Limit: 2 minuty 50 sekund | ![]() |
Do wykonania tego zadania proponowałbym wybrać model Murcielago. Jeśli jeszcze nie posiadasz tej maszyny, będziesz na nią musiał wydać trochę ponad 400000 dolarów (już razem z tuningiem). Zadanie to nie jest szczególnie trudne, choć będziesz się oczywiście musiał skupić na bezbłędnej jeździe. Na początek czeka Cię kilka prostopadłych zakrętów. Są one jednak stosunkowo proste. Zwolnij dopiero przy prawym nawrocie (#1), który został ukazany na screenie. Nie uderzaj w auta cywilne ani nie zjeżdżaj na pobocze. Pędź prosto. Po drodze czeka Cię kilka łagodniejszych łuków (#2), które jednak można bezpiecznie pokonać. Nie przegap wjazdu na autostradę. Niestety, będziesz musiał jechać pod prąd (#3), tak więc radziłbym troszeczkę zwolnić. Pod koniec czekają Cię kolejne łagodne zakręty (#4). Uważaj jednak żeby na nic nie wpaść.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
- Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa G (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa F (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy E i F
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa E (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy D i E
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa D (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa C (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy B, C i D
- Test Drive Unlimited: Klasy B i C
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa B (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasy A, B i C
- Test Drive Unlimited: Klasy A i B
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Klasa A (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Klasa mB
- Test Drive Unlimited: Klasa mA
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Określona marka lub model (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.1)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.2)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.3)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.4)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.5)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.6)
- Test Drive Unlimited: Bez ograniczeń (cz.7)
- Test Drive Unlimited: Wyścigi
- Test Drive Unlimited: Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ja w platinum mam takie LAMBO
P.S Screen Mój z mojego save'a
Jeśli idzie O Audi To tylko TT 3.2 Quatro moim zdaniem ten samochód wymiata pod każdym względem nawet bez tune'a
Mam customowy Kolor do TT Volacno Orange A co do prędkości To BOSKO
Jak ktoś chce mały trick na dużo kasy, to albo trainer, albo kupić np. tanie Z06, i robić "170 mph in heavy traffic" prawym pasem. To trwa kilkanaście sekund. Potem tylko klikać retry w kółko na koniec wyścigu. Klasa bez ograniczeń (ikonka samochodzika).
Jak zobaczyć więcej?
Powiedzcie mi jakim cudem na angielskiej wersji Gryonline wszystkie poradniki są za darmo a tu musze płacić jakieś zdzierskie abonamenty
Bo i tak zazwyczaj po angielsku, więc i na GamePressure, poradniki są w sieci za darmo, za to po polsku już rzadziej, a do niektórych gier tylko GOL ma.
Poza tym, z czegoś też próbują się utrzymywać, i to jeden z takich modeli.
Od dawien dawna tak było, że dostęp do poradników był w ogóle zamknięty, a teraz chociaż pokazują część informacji.
W Wielkiej Encyklopedii Gier w wydaniu fizycznym na DVD (ostatnia wersja z 09) zawierała wszystkie poradniki w formacie PDF (na GOLu już nie da się kupić - tylko w drugim obiegu).
mam pytanie co zrobić kiedy nie ma wyścigów pisze mi 0.0km i mi się TDU zacina a jak nacisnę (M) to mi sie wyłancza co zrobić??
aaa no tak bo ja mam poziom PRO, a tutaj expert jest wymagany. To wszystko wyjaśnia.
Dzięki za zainteresowanie i pozdrawiam ;d
pamiętaj też, że nie wszystkie wyścigi dostępne są od razu - odblokowują się stopniowo wraz z postępem kariery. każdy stopień kariery daje dostęp do nowej puli wyścigów i możliwie, że ten wyścig wymaga wyższego stopnia w karierze.
tu. a poza tym co masz za problem wyświetlenia tego na mapie w grze? wszystkie wyścigi dostępne są bezproblemowo wyświetlane (może trzeba zmienić filtr mapy)
http://guides.gamepressure.com/testdriveunlimited/guide.asp?ID=2547
Zejdź niżej aż do "The highway to success". To jest na wysepce na wschód. Nie chodzi mi o wyścig a misję ze średnią prędkością :)
na jakim wschodzie? wyścig jest na wysepce na północy, niedaleko (na lewo od) miasteczka gdzie jest salon dodge i saleen
sory że odkopuję, ale ni kija nie mogę znaleźć punktu dla The highway to success. Ta misja jest na tej wysepce na wschodzie, ale nie mogę jej znaleźć za cholerę :F
szkoda ze autor poradnika nie dodal aut z megapack edonis tam wymiata
TDU to jest w koncu tytul ktory bije nfs-a na glowe a co do wyscigu milinerow to jest dobry motor albo jakies auto o bardzo dobrym prowadzeniu enzo albo edonis sa najlepsze
zoldir --- do przejścia próby czasowej o której mówisz: ,,Wyścig milionerów" - polecam ci stuningowane Ferrari Enzo ale najlepiej to kup motor: ''MV Augusta F4 Tamburini" a potem zrób mu najlepszy tuning ( motor osiągnie prędkość ok 340 km/h )
Wielkie dzięki. Teraz gra się o wiele przyjemniej ;]
otwórz Mje Dokumenty------>folder Test Drive Unlimited------>Savegame----->Nazwa Profilu----->i tam stwórz nowy folder RADIO a wnim kolejny z z inną nazwą np: Radio ZET-------> i tam wklejasz muze
podczas jazdy wciskasz na numerycznej 4, do włączania i podgłaszania jest klawisz 8, a do wyłączania i ściszania klawisz 2. Stacje zmieniasz wciskając RAZ klawisz 6, a przełączyć kolejną piosenke wciśnij DWA RAZY klawisz 6
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











