Bez ograniczeń (cz.7) | Wyścigi | Test Drive Unlimited poradnik Test Drive Unlimited
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
2/5 - 63.7km (#1) - Seria dość nieprzyjemnych wzniesień. Będziesz się tu musiał pilnować i ostrożnie operować pedałem gazu.
2/5 - 53.3km (#2) - Niezauważalne na pierwszy rzut oka i następujące po sobie skocznie. Musisz utrzymywać prosty tor jazdy, tak aby nie wypaść poza wyznaczony odcinek drogi.
2/5 - 44.6km (#1) - Bardzo ostry skręt w lewo, który również początkowo można przegapić. Warto więc często zerkać na podręczną mapkę i odpowiednio wcześnie przystąpić do hamowania. Kawałek dalej natrafisz na podobny zakręt, tym razem w prawo.
2/5 - 40.8km (#2) - Seria bardzo nieprzyjemnych i stosunkowo łagodnych łuków. Musisz jednak bardzo rozsądnie sterować autem, tak aby utrzymać wyznaczony tor jazdy. Uważaj też na nieoświetlone kawałki drogi.
2/5 - 34.8km (#1) - Bardzo zdradliwy zakręt w prawo. Trzymaj wewnętrzną część łuku i odpowiednio zwolnij, tak aby nie wypaść na pobocze. Ciężko byłoby bowiem powrócić na trasę.
2/5 - 22km (#2) - Nadspodziewanie trudny zakręt. Będziesz musiał zwolnić i wykonać bezbłędny skręt. Następnie zjedź na prawą stronę, tak aby zagwarantować poprawny przejazd.
2/5 - 13.1km (#1) - Jeden z wielu ostrzejszych zakrętów. W tym przypadku musisz się jednak bardzo pilnować, gdyż droga ta nie jest zbyt szeroka. Nie radziłbym natomiast obijać się o barierki, gdyż mogłoby Cię to poważnie spowolnić.
3/5 - 42.4km (#2) - Także i w tym przypadku radziłbym poważnie zwolnić. Jest to prostopadły zakręt, a na dodatek droga otoczona jest betonowym murem. Nie możesz więc zjeżdżać na pobocze.
3/5 - 35.1km (#1) - Dość niespodziewany skręt w prawo, do którego odpowiednio wcześniej musisz się przygotować. Możesz się też spodziewać podobnych zakrętów, które powinieneś już jednak bezbłędnie pokonać.
3/5 - 16.7km (#2) - Jedna z wielu skoczni (na zdjęciu największa), znajdujących się na drodze prowadzącej do latarni. Jeśli nie chcesz tu zbytnio zwalniać, zadbaj o to żeby nie wylądować na poboczu. Pamiętaj też o licznych szykanach, znajdujących się już za latarnią.
3/5 - 8.5km (#1) - Nie zapominaj o kolejnych skoczniach (#1), które mogą wyrzucić Cię poza ustalony tor jazdy. Generalnie jednak w tych regionach mapy nie masz się czym przejmować.
4/5 - 42.5km (#2) - Bardzo ostry zakręt w prawo, który również powinien ci być doskonale znany. Nie możesz uderzyć w betonowy mur!
4/5 - 14.8km (#1) - Zjazd z autostrady. Nie możesz go pominąć. Uważaj też na znajdujące się tu zwężenia oraz ulokowane przy trasie drzewa!
4/5 - 13.7km (#2) - Dość nietypowo zrealizowany zjazd na autostradę. Nie możesz uderzyć w znajdujące się tu zapora. Najprościej więc będzie zjechać na pobocze.
4/5 - 1.6km (#1) - Bardzo ostry nawrót w prawo, który znajduje się już niedaleko mety. Warto tu oczywiście maksymalnie zwolnić, tym bardziej, iż powinieneś dysponować co najmniej kilkuminutowym prowadzeniem.
W nagrodę za zdobycie pierwszego miejsca otrzymasz między innymi dodatkowy samochód - Alfę Romeo 8C Competizione (#2). Musisz go sobie odebrać w salonie (nic nie płacąc).