Klasy B i C | Wyścigi | Test Drive Unlimited poradnik Test Drive Unlimited
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
180 mph on a winding routePoziom: Expert Nagroda: 20000 dolarów Osiągnąć prędkość: 290 km/h |
To kolejna ŻYŁA ZŁOTA! Wyzwanie to jest BANALNIE proste, w wyniku czego można się bardzo szybko wzbogacić. Przypominam o tym, iż pojedynczy przejazd trwa mniej niż 30 sekund! W rezultacie w przeciągu kilku minut można uzbierać pokaźną sumę pieniędzy. Nie musisz też kupować szybszych wozów. Auto z klasy C w zupełności wystarczy. Zacznij się normalnie rozpędzać (#1), a następnie zjedź na pas oddzielający drogę od pobocza (#2). W ten sposób ominiesz wszystkie auta cywilne, osiągając wymaganą prędkość. To takie proste! ;-)
Beach RoutePoziom: Expert Nagroda: 40000 dolarów Limit: 2 minuty 30 sekund |
Do wykonania tego zadania dobrze byłoby wziąć jedno z szybszych (a niekoniecznie zwrotnych) aut klasy B, jak chociażby Chevroleta Corvette Z06. Trasa będzie się bowiem składała z dużej ilości prostych. Musisz oczywiście bardzo uważać na ruch uliczny, lecz niektóre auta cywilne będą ci zjeżdżały z drogi (#1). ;-) Uważaj również na dość niespodziewane skocznie. W wielu miejscach warto stosować dobrze znaną taktykę i poruszać się niedaleko pobocza. Uważaj na pojawiające się w niektórych miejscach betonowe zapory (#2), w które nie możesz uderzyć. Nie powinieneś mieć żadnych problemów ze zmieszczeniem się w wyznaczonym limicie czasowym.
Rival SistersPoziom: Expert Nagroda: 4000 dolarów |
To kolejny wyścig jeden na jednego. Zdecydowanie powinieneś wybrać auto z klasy B, tym bardziej, iż Twój przeciwnik również wybierze pojazd z tej grupy. W miarę możliwości postaraj się dobrze pokonać początkowe zakręty (#1), tak aby szybciej zapewnić sobie prowadzenie. Znajdziesz się na autostradzie. Uważaj na szybko pokonywanych i bardzo zdradliwych łukach (#2), których będzie tu niestety całkiem sporo. Jeden z ostrzejszych nawrotów będzie umieszczony na szczycie wzniesienia (#3). Koniecznie musisz tu przyhamować. Sporo problemów może ci sprawić gęsty ruch uliczny (#4). Zjeżdżaj na lewy pas tylko wtedy, gdy jest to absolutnie konieczne. Końcówka jest za to bardzo łatwa. Składa się z prostych i łagodnych łuków.
The Big ChallengePoziom: Expert Nagroda: 150000 dolarów Limit: 20 minut |
To najprawdopodobniej jeden z Twoich pierwszych długodystansowych wyścigów. Jest to bardziej wstęp do jeszcze dłuższych zawodów, które będą trwały nawet godzinę. W tym przypadku, jeśli nie popełnisz zbyt dużej ilości błędów, do mety powinieneś dotrzeć w 14-16 minut. Najważniejszą rolę będzie oczywiście odgrywało unikanie stłuczek, w wyniku których całkowicie zwolnić. Niekiedy lepiej będzie ciut przyhamować tak żeby w nic nie uderzyć. Staraj się też utrzymywać stałą prędkość na poziomie powyżej 250 km/h. Będzie to ważne szczególnie pod koniec, gdy pojawią się ostrzejsze zakręty i bardzo nieprzyjemne zwężenia. Kilka pierwszych kilometrów pokonasz bez większych niespodzianek. Uważaj na ruch uliczny (#1), wykonując drobne korekty i bezpieczne poślizgi. Po około 2 minutach jazdy dotrzesz na autostradę (#2). Musisz tu uważać na bardzo zdradliwe "hopki" oraz ostrzejsze łuki. Nie ocieraj się o bandy, gdyż bardzo by Cię to zwolniło. Dwie minuty później będziesz musiał skręcić na lewy pas (#3). Nie możesz się tu pomylić, aczkolwiek czasu na podjęcie właściwej decyzji masz całkiem sporo. Trochę problemów może ci też sprawić ukazany na kolejnym screenie zjazd z autostrady (#4). Warto tu zjechać na pobocze, szczególnie jeśli skrzyżowanie blokowane jest przez auta cywilne. Po około 8 minutach jazdy będziesz musiał ostro skręcić w prawo, tak aby wjechać na kolejny fragment autostrady (#5). Warto tu mocno przyhamować. Uważaj na szybko pokonywane zakręty. W pewnym miejscu będziesz musiał zjechać z dwupasmówki (#6). Koniecznie musisz tu zwolnić, gdyż znajduje się tu mała skocznia. Końcówka będzie niestety najtrudniejsza, tak więc dobrze jest dysponować sporym zapasem ze stosunkowo prostych przejazdów po autostradzie. W szczególności uważaj na ostrzejsze zakręty (#7). Za wszelką cenę musisz też unikać czołowych zderzeń z innymi pojazdami. Lepiej jest zwalniać niż na nie wpadać. Tuż przed metą będziesz ponadto musiał skręcić w prawo (#8), ale to akurat nie powinno ci sprawić dużego problemu.