Jaguar | Samochody | Test Drive Unlimited poradnik Test Drive Unlimited
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Jaguar Type E Coupe
Salon: EUROPEAN CLASSIC
Cena: 40000$
Współczynniki: 26/22/35/52
Osiągi: 246/7.2/265
Klasa: G
Ocena: Maszyna ta zupełnie niestety nie przyda się do klasycznych wyścigów, gdyż jest po prostu zbyt wolna. Lepszym wyborem będzie jeden z klasycznych muscle-carów, a jeśli poważnie myślisz o ściganiu się w tej klasie - jeden z modeli Shelby lub popularna Cobra od AC.
Jaguar XK Coupe
Salon: JAGUAR
Cena: 75000$
Współczynniki: 45/24/70/58
Osiągi: 250/5.9/300
Klasa: E
Ocena: Ciekawy i stosunkowo szybki (jak na tę grupę) wozik. Musisz się jednak liczyć z tym, iż opanowanie modelu XK będzie ci początkowo sprawiało dużo problemów. Z pomocą może przyjść tuning, choć i wtedy auto to będzie mniej stabilne od takich wozów jak chociażby Nissan 350Z.
Jaguar XK Convertible
Salon: JAGUAR
Cena: 81000$
Współczynniki: 44/24/70/58
Osiągi: 250/6.0/300
Klasa: E
Ocena: Wersja Convertible jest tylko minimalnie wolniejsza od zamkniętej edycji modelu XK. Samochód ten sprawia też wrażenie nieco bardziej stabilnego podczas jazdy. Najlepiej jednak będzie przetestować oba modele i zdecydować się na ten wóz, który przyjemniej się prowadzi.
Jaguar XKR
Salon: JAGUAR
Cena: 97200$
Współczynniki: 56/24/75/58
Osiągi: 250/5.2/395
Klasa: D
Ocena: Poprzedniej generacji wyżej przedstawianego modelu zdecydowanie nie warto jest ignorować. Mamy tu bowiem do czynienia z modelem XKR, a więc mocniejszą i zdecydowanie przyjemniejszą w prowadzeniu bestią. Szczerze polecam. To jeden z lepszych wozów klasy D.
Jaguar XJ220
Salon: EUROPEAN CLASSIC
Cena: 160000$
Współczynniki: 74/60/65/54
Osiągi: 341/4.0/542
Klasa: B
Ocena: Jaguar XJ220, wbrew temu co mógłbyś początkowo sądzić, jest jednym z najciekawszych pojazdów klasy B. Auto to przyda się głównie do tych wyścigów, w których najważniejszą rolę odgrywa dobre przyśpieszenie. XJ220 wypada tu lepiej nawet od podrasowanego Vipera.