Klasa E (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited poradnik Test Drive Unlimited
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
A Serious Test of Car ControlPoziom: Amateur Nagroda: 12000 dolarów Limit: 3 minuty 25 sekund |
Twoją szczególną uwagę powinien zwrócić pasek, który będzie widoczny po lewej stronie ekranu. Oznacza on limit pomyłek, które będziesz mógł popełnić. Za każdym razem gdy zjedziesz na pobocze lub w coś uderzysz, odjęte zostaną punkty. Ponadto po ukończeniu wyścigu pojawią się karne sekundy. W ekstremalnych przypadkach będzie to nawet kilka sekund, tak więc nie możesz popełniać zbyt dużej ilości błędów. Jeśli chodzi o trasę, najwięcej problemów sprawi ci zapewne utrzymanie auta na szybko pokonywanych łukach (#1). Uważaj też na gęsty ruch uliczny. W dalszej części przejazdu pojawią się też niewielkie, ale bardzo zdradliwe wzniesienia (#2) oraz gorzej oświetlone fragmenty trasy. Pamiętaj jednak o tym, że czasu na dotarcie do mety masz wystarczająco dużo.
A Rugged RoutePoziom: Amateur Nagroda: 15000 dolarów Limit: 4 minuty 45 sekund |
Przejazd ten jest tak dobrze płatny właściwie tylko dlatego, że na trasie musisz spędzić prawie 5 minut. Dysponując odpowiednio szybkim wozem, nie masz się jednak czego obawiać. W początkowej fazie wyścigu czeka Cię przede wszystkim kilka łagodnych łuków, które muszą być jednak pokonywane w bezbłędny i szybki sposób. Schody rozpoczną się dopiero przy ostrym skręcie w lewo, który ukazałem na screenie (#1). Kawałek dalej czeka Cię kolejny ostry zakręt. Ponadto w końcowej części przejazdu będziesz musiał uporać się z kilkoma ostrzejszymi łukami (#2), na których można jednak wykonywać ładne drifty. :-) Uwaga! Także i tu musisz dbać o pozostawanie na trasie. W przeciwnym przypadku ukarany zostaniesz dodatkowymi sekundami.
Asphalt KingPoziom: Amateur Nagroda: 20000 dolarów |
W wyścigu tym najważniejszą rolę odegra dobry start. Będziesz musiał naprawdę postarać się, tak aby szybko zdobyć prowadzenie, szczególnie jeśli dysponujesz jednym z wolniejszych pojazdów. W tym celu musisz bezbłędnie pokonać dwa łagodne łuki w prawo, ze szczególnym uwzględnieniem niewielkiej "hopki", którą przedstawiłem na screenie (#1). Po pokonaniu dwóch prostopadłych zakrętów znajdziesz się na autostradzie. Pędź przed siebie. Nie możesz zwalniać, ani nie wpaść na pojazdy cywilne czy znajdujące się przy trasie obiekty. Po około czterech minutach jazdy dotrzesz do ostrzejszych zakrętów (#2). Są one bardzo zdradliwe. Konieczne zwalniaj, tak aby nie wypaść na zewnętrzną. Na szczęście powinieneś dysponować sporą przewagą, tak więc nawet jeśli popełnisz jakiś błąd, to nic złego się raczej nie stanie. Dotarcie do mety powinno ci zająć ponad 5 minut.
The Madinier LoopPoziom: Amateur Nagroda: 30000 dolarów |
Stosunkowo wysoka wygrana może sugerować, iż będziemy mieli do czynienia z wymagającym wyścigiem. Tak też jest w rzeczywistości. W sumie będziesz musiał pokonać trzy okrążenia. Sprawne pokonywanie zakrętów będzie odgrywało kluczową rolę, zarówno w celu utrzymania prowadzenia, jak i uniknięcia ewentualnych kar. Pierwszy ostry nawrót w prawo pojawi się tuż po starcie (#1). To doskonała okazja do tego żeby kogoś wyprzedzić, lecz pamiętaj o pasku uszkodzeń. Kawałek dalej będziesz musiał perfekcyjnie wymierzyć zakręt, tym razem skręcając w lewo (#2). Po drodze będziesz oczywiście mijał łagodniejsze łuki. Uważaj na bardzo zdradliwą, nieoświetloną szykanę (#3). W dalszej części okrążenia czekają Cię głównie łatwe, prostopadłe zakręty. Jedynie ostatni nawrót w prawo (#4) może sprawić ci więcej problemów. Musisz po prostu wcześniej zacząć hamować. Pamiętaj o tym żeby nie ścinać zakrętów!