Klasa D (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited poradnik Test Drive Unlimited
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Not Quite There YetPoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów Przekroczyć o: 162 km/h |
Tym razem masz tylko półtorej minuty na dotarcie do czterech fotoradarów, tak więc nie będziesz mógł popełnić żadnych poważniejszych błędów. Należy też oczywiście dysponować szybkim, stuningowanym i bardzo zwrotnym wozem. Tuż po starcie powinieneś skręcić w prawo (#1), tak aby zacząć zbliżać się do pierwszego stanowiska. Po zaliczeniu tego radaru ponownie skręć w prawo (#2). Musisz to wykonać w taki sposób żeby zbytnio nie zwolnić. Zacznij szybciutko przyśpieszać. Po dotarciu do kolejnego skrzyżowania skręć w prawo (#3). Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów zawróć i ruszaj w stronę trzeciego fotoradaru. Musisz tu osiągnąć bardzo dużą prędkość. Na koniec zawróć w prawo i ruszaj w stronę ostatniego obiektu (#4). Także i tu nie będziesz mógł zbytnio zwolnić.
Avenging SpiritPoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów Limit: 1 minuta 25 sekund |
Ukończenie tej próby nie powinno ci sprawić jakichś kolosalnych problemów, aczkolwiek w kilku miejscach będziesz się musiał bardzo pilnować. Nie musze też chyba mówić, iż powinieneś dysponować stosunkowo szybkim wozem, tym bardziej, że czeka Cię duża ilość prostych i łagodnych łuków. Pierwszy ostry zakręt czeka Cię po około 30 sekundach jazdy (#1). Koniecznie musisz tu zwolnić. Sam zakręt możesz jednak odrobinkę ściąć. Musisz także uważać na bardzo zdradliwe nierówności drogi, pojawiające się w dalszej części trasy (#2). W wyznaczonym limicie czasowym spokojnie się jednak zmieścisz.
Fratricide head to headPoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów |
Zgodnie z tym co sugeruje tytuł tego wyzwania, będziesz miał do czynienia z wyścigiem jeden na jednego. W moim przypadku przeciwnik wybrał bardzo słabiutkiego Cadillaca, tak więc sprawa była ułatwiona. Mimo wszystko, będziesz się musiał bardzo pilnować. Najwięcej problemów sprawi ci zapewne omijanie ruchu ulicznego. Niekiedy lepiej jest zwolnić niż wypaść poza trasę. Pierwsze problemy pojawią się tuż po starcie. Jest tu wiele łagodnych wzniesień (#1), tak więc nie możesz poruszać się zbyt szybko. Nie martw się o przeciwnika, a skoncentruj jedynie na bezbłędnej jeździe. Po dojechaniu do połówki będziesz musiał wykonać łagodny nawrót w lewo (#2). Wbrew temu co móglbyś sądzić, manewr ten jest dość prosty. Gorzej będzie natomiast z końcówką. Ponownie będziesz miał bowiem do pokonania kilka "hopek".