Maserati | Samochody | Test Drive Unlimited poradnik Test Drive Unlimited
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Maserati 3500 GT
Salon: EUROPEAN CLASSIC
Cena: 55000$
Współczynniki: 20/16/40/27
Osiągi: 230/7.6/240
Klasa: G
Ocena: Zupełnie nieprzydatny pojazd, którego jedynym atutem jest atrakcyjny, klasyczny wygląd. 3500 GT jest wyjątkowo wolnym autem, tak więc o wygrywaniu wyścigów (z pominięciem kilku najprostszych zawodów) nie może być niestety mowy.
Maserati GranSport
Salon: FERRARI MASERATI
Cena: 107500$
Współczynniki: 61/40/84/81
Osiągi: 290/4.8/400
Klasa: D
Ocena: Bardzo sympatyczny wozik, którym w klasie D można bardzo dużo zdziałać. Stanowi on ciekawą alternatywę dla obu modeli firmy Aston Martin. Jedynym minusem jest stosunkowo wysoka cena. Mimo wszystko zakup tego auta warto rozważyć.
Maserati Spyder 90th Anniversary
Salon: FERRARI MASERATI
Cena: 110000$
Współczynniki: 59/37/82/78
Osiągi: 283/5.0/400
Klasa: D
Ocena: Limitowana wersja Spydera od standardowej edycji różni się właściwie jedynie kilkoma szczegółami nadwozia. Po bardziej wyczerpujący opis zapraszam więc do sekcji, w której przedstawiony został "zwykły" Spyder.
Maserati Spyder Cambiocorsa
Salon: FERRARI MASERATI
Cena: 103000$
Współczynniki: 59/37/82/78
Osiągi: 283/5.0/400
Klasa: D
Ocena: Spyder praktycznie we wszystkich podstawowych współczynnikach wypada gorzej od zamkniętej wersji. W rezultacie nie radziłbym kupować tego wozu, szczególnie jeśli myślisz o wygrywaniu zawodów. Jedynym plusem jest bardzo zbliżona (minimalnie niższa) cena.
Maserati MC12
Salon: FERRARI MASERATI
Cena: 750000$
Współczynniki: 77/56/95/83
Osiągi: 330/3.8/630
Klasa: A
Ocena: Na temat tego samochodu właściwie nic dobrego nie można byłoby powiedzieć. MC12 jest przede wszystkim bardzo drogi. Włącznie z tuningiem trzeba za niego zapłacić ponad milion dolarów. Pojazd ten jest też BARDZO niestabilny przy dużych prędkościach.