Klasa mA | Wyścigi | Test Drive Unlimited poradnik Test Drive Unlimited
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
The Best Defense...Poziom: Expert Nagroda: 40000 dolarów Limit: 2 minuty 45 sekund |
Jeśli chodzi o grupę mA, proponowałbym zakupić motocykl MV Agusta F4 Tamburini. Maszynę tę warto też oczywiście stuningować. Kosztuje to 40000 dolarów, tak więc będziesz sobie mógł na to spokojnie pozwolić. Sama próba jest stosunkowo prosta. Będziesz miał w głównej mierze do czynienia z prostymi i łagodnymi łukami. Uważaj natomiast na skocznie. Musisz błyskawicznie opuszczać przód motocykla, tak aby nie zaliczyć efektownej kraksy. Najwięcej problemów sprawią ci zapewne ostrzejsze nawroty, ze szczególnym uwzględnieniem tego, który został zaprezentowany na screenie (#1). W kilku miejscach będziesz też musiał zjeżdżać na inną część trasy (#2). Miejsca te można jednak bardzo łatwo zauważyć. Czasu również masz wystarczająco dużo. Ukończenie wyścigu w czasie około dwóch minut jest w pełni wykonalne.
110 mph in the mountainsPoziom: Champion Nagroda: 50000 dolarów Przekroczyć o: 178 km/h |
Zadanie to jest stosunkowo trudne, aczkolwiek na przekroczenie wszystkich checkpointów będziesz miał BARDZO dużo czasu. W przypadku osiągnięcia niesatysfakcjonującego wyniku niektóre próby będziesz mógł powtórzyć. Zaczynamy od długiej prostej, tak więc będzie dość łatwo. Nie możesz jednak w nic uderzyć (#1). Po dotarciu do właściwej części toru będziesz musiał skręcić w prawo. Staraj się wykonywać szersze łuki, tak aby zbytnio nie zwalniać. Z dotarciem do trzeciego checkpointu nie powinno być dużych problemów. Rozpędzaj się w stronę czwartego (#2). Nie przejmuj się ostrym zakrętem, gdyż będziesz mógł powrócić na trasę. Ruszaj na górę. Będziesz musiał umiejętnie pokonać lewy nawrót (#3), tak aby możliwie jak najszybciej zacząć się rozpędzać. Kolejny checkpoint będzie najtrudniejszy (#4). Łatwo tu o wypadek. Skoncentruj się wyłącznie na osiągnięciu dobrego wyniku, a nie na tym, co stanie się po przejechaniu przez checkpoint. Końcówka jest już na szczęście dość prosta.
Ascent of the ConfoulanPoziom: Champion Nagroda: 75000 dolarów Limit: 3 minuty 45 sekund |
Zaliczenie tej próby nie będzie niestety proste. Przede wszystkim, do perfekcji będziesz musiał opanować sterowanie motocyklem oraz poruszanie się z maksymalną prędkością na prostych odcinkach drogi. Nie będziesz też mógł popełnić zbyt dużej ilości błędów, gdyż nie zdążysz z dotarciem do mety. W początkowej fazie przejazdu będziesz miał do czynienia z prostymi i łagodnymi łukami (#1). Nie możesz zbytnio zwalniać. Nie powinieneś też jednak o nic uderzyć. W pewnym miejscu będziesz musiał ostro skręcić w prawo (#2). Zjazdu tego nie możesz przegapić. Po kilkunastu sekundach powinieneś dojechać do zdecydowanie dłuższego, ale zarazem łagodnego nawrotu (#3). Mimo wszystko warto tu zwolnić, tak aby nie spaść z motocykla. Pilnuj się także w tunelu, do którego powinieneś wkrótce dojechać. Na sam koniec czeka Cię kilka ostrzejszych zakrętów (#4). Pamiętaj o tym żeby pozostawać na wyznaczonej ścieżce. Unikaj nadjeżdżających aut. Metę powinieneś osiągnąć z około 20-30 sekundowym zapasem.
Making up for Lost TimePoziom: Champion Nagroda: 75000 dolarów |
Wygranie tego wyścigu nie powinno ci sprawić żadnych problemów. Do pokonania masz w sumie trzy niezbyt długie okrążenia. Jeśli chodzi o motocykl, proponowałbym wybrać Kawasaki Ninję ZX-10R. Motocykl ten będzie ci też potrzebny do co najmniej jednego innego zlecenia, tak więc dobrze byłoby go odpowiednio wcześnie zakupić. Początkowa część okrążenia jest bardzo prosta. Zwolnij dopiero przy ukazanym na screenie ostrzejszym zakręcie w prawo (#1). Do kolejnych ostrzejszych łuków dojedziesz za kilka chwil (#2). Także i tu radziłbym zwolnić i skupić się na prawidłowym przejeździe. Zaczniesz się w końcu zbliżać do bardzo ostrego nawrotu w prawo. Radziłbym przystąpić do hamowania w ukazanym na screenie miejscu (#3). Przed Tobą seria nieco łagodniejszych łuków. Dopiero po pewnym czasie dojedziesz do prostopadłego zakrętu (#4), którego nie radziłbym ścinać, gdyż możesz utracić kontrolę nad motocyklem.