Klasa A (cz.3) | Wyścigi | Test Drive Unlimited poradnik Test Drive Unlimited
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
The Mellet LoopPoziom: Champion Nagroda: 75000 dolarów Limit: 1 minuta 50 sekund |
Z zaliczeniem tej próby czasowej nie powinieneś mieć dużych problemów, niemniej jednak nie możesz popełniać większych błędów. Zakręty możesz jednak ścinać, gdyż nie ma tu paska uszkodzeń. Ostrożnie pokonaj pierwszy zakręt w prawo. Jest on dość wymagający, ale jeśli się pomylisz, to zawsze możesz przecież zrestartować wyścig. Przed Tobą seria dość łatwych do pokonania łuków. Zwolnij dopiero przed ukazaną na screenie szykaną (#1). Czekają Cię kolejne łagodne łuki. Tylko kilka z nich będzie zdecydowanie ostrzejszych (#2). Pod koniec będziesz miał natomiast do czynienia z bardzo łagodnymi szykanami, które można próbować ścinać.
JackpotPoziom: Champion Nagroda: 100000 dolarów |
To stosunkowo trudny wyścig. Przede wszystkim, będziesz musiał pokonać kilkadziesiąt ostrych zakrętów. W rezultacie radziłbym zdecydować się na jeden z bardziej zwrotnych pojazdów klasy A. Zwróć uwagę na to, że nie będziesz mógł zjeżdżać na pobocze oraz uderzać w inne wozy. Postaraj się w miarę szybko wyjść na prowadzenie (#1). Będziesz musiał mocno zwalniać przed praktycznie każdym zakrętem. Uważaj na ostrzejsze łuki, które pojawią się po zaliczeniu trzech checkpointów (#2). Co jakiś czas będziesz wpadał na niewielkie "hopki" (#3). Także i tu musisz zwalniać, gdyż w przeciwnym przypadku wylecisz poza ustalony tor jazdy. Uważaj na serię ostrych nawrotów, z którymi w pewnym miejscu będziesz miał do czynienia. Nie musisz się tu śpieszyć, gdyż Twoi konkurenci również jadą wolno (jak na klasę A...). W finalnej części przejazdu czekają Cię dwie prosty. Kończą się one wyjątkowo ostrym nawrotem (#4). Musisz to zdecydowanie zwolnić.
The Never-ending LoopPoziom: Champion Nagroda: 100000 dolarów |
Wyścig ten paradoksalnie nie jest zbyt trudny. Wysoka nagroda pieniężna wynika jedynie z tego, że do pokonania będziesz miał dziesięć okrążeń. Sama trasa jest jednak łatwa do zapamiętania. Radziłbym oczywiście wybrać zwrotny wóz. Sprawdzone w wielu innych zadaniach Enzo będzie chyba najlepsze. Trasa składa się z dwóch okrężnych torów, przy czym więcej problemów sprawi ci zapewne ten mniejszy, głównie za sprawą ciasniejszych zakrętów (#1). Ponadto w miejscach, których trasy te zostały połączone będziesz musiał pokonywać prostopadłe zakręty (#2). Nie radziłbym zjeżdżać tu na pobocze, gdyż możesz w coś uderzyć. Z wypracowaniem sporej przewagi nie powinieneś mieć żadnych problemów, szczególnie na szybciej pokonywanych łukach.