Klasy D i E | Wyścigi | Test Drive Unlimited poradnik Test Drive Unlimited
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Alone against the ClockPoziom: Pro Nagroda: 15000 dolarów Limit: 1 minuta 55 sekund |
Nie muszę chyba dodawać, iż powinieneś dysponować zwrotnym i szybkim wozem klasy D. Na szczęście będziesz mógł dowolnie ścinać zakręty, gdyż zabrakło dodatkowego wskaźnika. W szczególności będziesz tu musiał uważać na dwie rzeczy. Po pierwsze, Twój samochód w niektórych przypadkach może wzbić się w powietrze (#1). Przed takimi skoczniami należy oczywiście zwalniać, tak aby nie wylądować na poboczu. Po drugie, niektóre zakręty będą dość nieprzewidywalne (#2), tak więc również nie radziłbym poruszać się z dużą prędkością. Uważaj też na ostry i nieoświetlony nawrót w prawo, który pojawi się przed metą. Generalnie jednak nie powinieneś tu mieć dużych problemów i cały przejazd zaliczysz zapewne przy pierwszym podejściu.
The Wild OutdoorsPoziom: Pro Nagroda: 20000 dolarów Przekroczyć o: 162 km/h |
Przed Tobą kolejna próba prędkości. Na szczęście będzie ona stosunkowo prosta, zakładając oczywiście, że nie popełnisz żadnych poważnych błędów. Radzę też naturalnie wybrać auto z klasy D. Dotarcie do pierwszego radaru będzie banalnie proste. Uważaj jednak na zdradliwy skręt w prawo (#1). Można się tu pomylić i wypaść na pobocze. Jeden z kolejnych radarów znajduje się przy szykanie. Nie martw się odrobinę mniejszą predkością. Będziesz to mógł nadrabiać. W celu osiągnięcia najwyższej prędkości przy czwartym radarze odrobinkę ścinaj łuki. Analogicznie postąp przy kolejnym obiekcie (#2). Dobrze wymierz ostatni zakręt, tak aby zdobyć wymaganą pulę.
Only the Last will WinPoziom: Pro Nagroda: 30000 dolarów |
To najprawdopodobniej Twój pierwszy wyścig, w którym będziesz miał do czynienia z efektem eliminacji kolejnych zawodników. Do pokonania masz pięć okrążeń toru i to właśnie tylu oponentów będziesz się musiał pozbyć. Inni zawodnicy będą eliminowani pod koniec każdego okrążenia, aczkolwiek z utrzymaniem prowadzenia nie powinieneś mieć żadnych problemów. Pamiętaj jedynie o tym żeby dysponować szybkim wozem z klasy D. Sam wyścig nie jest szczególnie trudny, ale w kilku miejscach musisz się pilnować. Bezbłędnie pokonaj pierwszą szykanę (#1), nie zjeżdżając na trawę, tak aby nie uderzyć w skały. Koniecznie zwolnij też przed ostrym nawrotem w prawo (#2). W dalszej części okrążenia będziesz musiał poradzić sobie z kilkoma ostrzejszymi zakrętami w prawo (#3). Nie są one trudne do pokonania, tak więc możesz odrobinkę zarzucać tyłem. Pod koniec będziesz musiał pokonać dwa prostopadłe zakręty (#4) oraz kilka łuków, przy których warto trochę zwolnić żeby nie wypaść poza trasę.