Klasa A (cz.2) | Wyścigi | Test Drive Unlimited poradnik Test Drive Unlimited
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
110 mph on a winding routePoziom: Champion Nagroda: 50000 dolarów Przekroczyć o: 186 km/h |
Do wykonywania tego zadania proponowałbym wybrać najszybszy wóz klasy A. Jest to oczywiście Saleen S7 Twin-Turbo. Zalety tego rozwiązania docenisz już od samego początku, gdyż fotoradary ulokowane zostały na prostych odcinkach drogi. W celu dotarcia do pierwszego fotoradaru będziesz musiał skorzystać z ukazanego na screenie nawrotu (#1). Nie zjeżdżaj z tej drogi tylko pędź dalej, tak aby dotrzeć do drugiego checkpointu (#2). Teraz musisz błyskawicznie skręcić w lewo (#3). W taki sposób dotrzesz do kolejnego fotoradaru. Po raz kolejny zjedź w lewo, dzięki czemu dojedziesz do ostatniego już checkpointu (#4). Przy odrobinie szczęścia przekroczysz wymagany limit nawet o 60-70 km/h!
The Last of the LegendsPoziom: Champion Nagroda: 75000 dolarów |
Po raz kolejny polecam Ferrari Enzo. Wyścig ten jest stosunkowo prosty, choć będziesz musiał uważać na pojazdy cywilne. Bardzo łatwo jest bowiem rozpocząć oficjalny policyjny pościg, a wtedy utrzymanie prowadzenia staje się bardzo utrudnione. Nie musisz się natomiast zbytnio przejmować przeciwnikami, którym dość szybko powinieneś uciec. Uważaj na pierwszych zakrętach (#1), gdyż okolica nie jest oświetlona. Przeciwnicy powinni tu jednak wystarczająco zwolnić. Wykorzystuj obecność licznych prostych (#2). Nie radziłbym jednak zjeżdżać na lewy pas. Lepiej jest zwalniać lub jechać przy poboczu. Z czasem zaczną pojawiać się łagodne łuki (#3). Pod koniec będziesz musiał natomiast uważać na niewielkie wzniesienie (#4). Warto tu zwolnić, tak aby nie wylądować na poboczu.
The Canyon's RevengePoziom: Champion Nagroda: 75000 dolarów |
Wyścig ten jest stosunkowo prosty. Ze zdobyciem złotego medalu nie powinno być żadnych problemów, aczkolwiek radziłbym wybrać jeden z bardziej zwrotnych pojazdów klasy A, gdyż czeka Cię duża ilość szybko pokonywanych łuków. To właśnie z nich będzie składała się znaczna część trasy. Ja zwrócę uwagę jedynie na dwie najistotniejsze kwestie, o których będziesz musiał pamiętać. Po zaliczeniu czterech checkpointów czeka Cię bardzo trudny wjazd na autostradę (#1). Musisz tu zwolnić, tak aby nie uderzyć w jeden z betonowych murów. Na samej autostradzie należy z kolei uważać na liczne "hopki". W pewnym miejscu będziesz też musiał ostrzej skręcić w lewo (#2). Zakręt ten można już jednak bezproblemowo ściąć. Końcówka tradycyjnie jest bardzo prosta. Trasa składa się bowiem z kilku długich prostych.