Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Klasa A (cz.1) | Wyścigi | Test Drive Unlimited poradnik Test Drive Unlimited

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

200 mph on a winding route

Poziom: Champion

Nagroda: 25000 dolarów

Przekroczyć o: 322 km/h

Zadanie to pod wieloma względami przypomina klasyczne próby prędkości, w których trzeba było dobić do określonej ilości km/h - Klasa A (cz.1) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Zadanie to pod wieloma względami przypomina klasyczne próby prędkości, w których trzeba było dobić do określonej ilości km/h. Podobnie jak one, jest BARDZO proste i stanowi DOSKONAŁY sposób pozyskania dodatkowej gotówki. Tym razem wysoką prędkość będziesz musiał utrzymywać nieco dłużej. Do wykonania zadania radziłbym wybrać Saleena. Jeśli ci się poszczęści, wymagany limit przekroczysz o ponad 50 km/h! Zacznij się rozpędzać (#1). Następnie proponowałbym zjechać na pobocze (#2), pozostając oczywiście na asfalcie. W taki sposób dotrzesz do jedynego fotoradaru.

1 - Klasa A (cz.1) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Poziom: Expert - Klasa A (cz.1) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

The Threshold of Tolerance

Poziom: Expert

Nagroda: 40000 dolarów

Przekroczyć o: 157 km/h

Wyzwanie to będzie proste, aczkolwiek powinieneś oczywiście dysponować jednym z szybszych wozów tej klasy - Klasa A (cz.1) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

Wyzwanie to będzie proste, aczkolwiek powinieneś oczywiście dysponować jednym z szybszych wozów tej klasy. Osobiście radziłbym zdecydować się na coś pokroju Saleena S7 Twin-Turbo. Po dotarciu do pierwszego skrzyżowania skręć w prawo (#1), tak aby dotrzeć do bliżej położonego checkpointu. Teraz skręć w lewo i ruszaj prosto. Powinieneś zaliczyć drugi checkpoint i zbliżyć się do trzeciego radaru (#2). Po zaliczeniu tej próby będziesz musiał zawrócić. Skręć w prawo, tak aby dotrzeć do pominiętej wcześniej jednostki (#3). Zostały ci już tylko dwa checkpointy (#4). Możesz zaliczać je w dowolnej kolejności, tym bardziej, iż masz jeszcze pewnie dużo czasu i niewiele km/h do zdobycia. Przekroczenie limitu o 40-50 km/h nie powinno Cię w tym przypadku zaskoczyć. Uwaga! Jedynym utrudnieniem będzie pasek uszkodzeń. W tym przypadku nie będziesz karany dodatkowymi sekundami, a ujemnymi wartościami prędkości. Musisz więc trzymać się ustalonej ścieżki. Warto też pomagać sobie opcją przywracania auta na właściwy tor jazdy.

2 - Klasa A (cz.1) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
3 - Klasa A (cz.1) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
4 - Klasa A (cz.1) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
Poziom: Champion - Klasa A (cz.1) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

160 mph downtown

Poziom: Champion

Nagroda: 50000 dolarów

Przekroczyć o: 132 km/h

132 kilometry na godzinę to bardzo niewiele - Klasa A (cz.1) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry

132 kilometry na godzinę to bardzo niewiele. Jak się więc zapewne domyślasz, próba ta będzie składała się z dużej ilości wymagających zakrętów. Wykonanie tego zadania nie powinno ci jednak sprawić dużych problemów. Po raz n-ty radzę wybrać Ferrari Enzo (lub w ostateczności model firmy Ascari). W celu dotarcia do pierwszego checkpointu spróbuj ściąć zakręt, unikając aut cywilnych (#1). Ruszaj dalej. Wybierz szerszy łuk, tak aby móc zacząć rozpędzać się w stronę drugiego fotoradaru (#2). Nie powinieneś tu wpaść na żadne auta. Trzeci fotoradar znajduje się na zakręcie, ale jeśli nic nie jedzie z przeciwka, to powinieneś osiągnąć tu wystarczająco dużą prędkość (#3). Czwarty checkpoint jest najprostszy. Pędź prosto, omijając napotykane pojazdy (#4). Przydzielony limit powinieneś zdołać przekroczyć o co najmniej 30-40 km/h.

5 - Klasa A (cz.1) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
6 - Klasa A (cz.1) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
7 - Klasa A (cz.1) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry
8 - Klasa A (cz.1) | Wyścigi | Test Drive Unlimited - Test Drive Unlimited - poradnik do gry