Star Wars Outlaws: Rój - solucja, opis przejścia Star Wars Outlaws poradnik, solucja
Zadanie Rój w Star Wars Outlaws kończy wątek Klanu Ashigów na Kijimi. Na tej stronie poradnik podpowiemy Wam, jak włamać się do twierdzy syndykatu, a także jaką decyzję podjąć pod sam koniec misji.
Ostatnia aktualizacja: 31 sierpnia 2024
Podczas misji Rój zinfiltrujecie twierdzę Klanu Ashigów. W czasie wykonywania zadania dowiecie się także o spisku Szkarłatnego Świtu, który rzuci nowe światło na napiętą sytuację wewnątrz syndykatu z Kijimi. Na tej stronie zebraliśmy dla Was garść przydatnych informacji oraz porad, które pomogą Wam w trakcie wykonywania zadania głównego wątku.
Jak dostać się do twierdzy?
Wejście do twierdzy znajduje się w południowej części miasta. Przed wejściem spotkacie się z Ank oraz Qu'rą. Wręczą Wam one bombę, którą wysadzicie ścianę twierdzy.
Podążajcie za wskaźnikiem misji pokonując sekcje platformowe. Po dotarciu do aktywnego wiatraka, użyjcie wybuchowych pocisków, by skruszyć skałę blokującą elektronikę. Zestrzelcie zasilanie wiatraka (po tym jak Nix otworzy Wam drzwiczki) co dezaktywuje urządzenie. Możecie teraz spokojnie przeskoczyć na drugą stronę.
Podłóżcie bombę i wejdźcie do środka. Kontynuujcie podróż, aż traficie do pomieszczenia z dużą grupą strażników. Uważajcie, ponieważ wzniecenie alarmu w tej części misji zakończy się porażką.
Terminal służący do dezaktywowania wieżyczek znajduje się za barierą energetyczną. By ją wyłączyć musicie zniszczyć trzy źródła zasilania.
Pierwszy zasilacz jest łatwy do zauważenia. Znajduje się zaraz na lewo od pola energetycznego.
Drugie źródło zasilania do zniszczenia znajduje się na antresoli. By uzyskać do niej dostęp wyślijcie Nixa, by aktywował dla Was przycisk opuszczający drabinę. Wejdźcie na górę, a następnie strzelcie w maszynerię znajdującą się w szybie wentylacyjnym.
Ostatni zasilacz znajduje się za drzwiczkami nad pomieszczeniem, z którego wcześniej przyszliście. Nix nie otworzy dla Was drzwiczek, bo znajdują się one za wysoko i nie ma do nich łatwego dostępu. Musicie dostać się wyżej.
Na prawo od pola energetycznego znajdziecie ścianę, po której możecie się wspinać. Przejdźcie po niej na podwyższenie, naprzeciwko zasilania. Stamtąd możecie już wysłać Nixa, by otworzył dla Was drzwiczki, za którymi czeka maszyneria do zniszczenia.
Gdy zniszczycie ostatnie źródło zasilania, bariera opadnie. Włamcie się do komputera wewnątrz, a następnie wyłączcie wieżyczki obronne w twierdzy.
Przejdźcie do kolejnego pomieszczenia, gdzie czeka na Was kolejna fala wrogów. Szczególnie uważajcie na małe pająki - wybuchną, gdy się do Was zbliżą.
Po walce Ank przez radio poinformuje Was, że Szkarłatny Świt zmierza do kriokomory ukraść ważny dla Klany Ashigów artefakt.
Jak dostać się do kriokomory?
Kontynuujcie podróż, aż dostaniecie się do skutej lodem krikomory. Wewnątrz zaatakują Was agenci Szkarłatnego Świtu. Pokonajcie ich, a następnie zabierzcie artefakt z podium.
Podążajcie za wskaźnikiem. Wąskie tunele i szyb wentylacyjny zaprowadzą Was w końcu przed pałac królowej Ashigów.
W pałacu będziecie mogli zdecydować, czy zwrócicie artefakt i władzę nad klanem obecnej królowej, czy może jednak poprzecie Krisk wspieraną przez Szkarłatny Świt. Więcej na temat konsekwencji każdej z decyzji znajdziecie na osobnej stronie poradnika.
Bez względu na podjętą decyzję, misja Rój zakończy się przerywnikiem filmowym, na którym Kay rozmawia z Qi'rą, a Ank dołącza do załogi śmiałka. Tutaj kończy się również główny wątek planety Kijimi, co oznacza, że możecie śmiało ruszyć ku kolejnej planecie.