Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Star Wars Outlaws - poradnik do gry

Star Wars Outlaws - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Star Wars Outlaws: Skok - solucja, opis przejścia Star Wars Outlaws poradnik, solucja

Skok to kulminacyjny punkt opowieści w Star Wars Outlaws. Na tej stronie poradnika podpowiemy Wam, jak włamać się do rezydencji Sliro i bezpiecznie uciec ze skarbem.

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2024

W zadaniu Skok będziecie mieli wreszcie okazję przeprowadzić wielkie włamanie do siedziby Sliro. W trakcie akcji możecie spodziewać się dużej ilości skradania, strzelanin oraz łamania szyfrów i zamków. Na tej stronie poradnika znajdziecie dokładny opis przejścia zadania wrz z przydatnymi wskazówkami.

Włamanie do posiadłości Sliro

Po zakończonej misji Prawda, porozmawiajcie z ND-5. Droid zapyta Was, czy jesteście gotowi, by wziąć udział w misji. Możecie poprosić o ostatnią rozmowę z towarzyszami, ale poza fabularną ekspozycją, aktywność ta nie wnosi nic dodatkowego. Gdy będziecie już gotowi, zadeklarujcie swoją gotowość do ND-5.

Po krótkiej wycieczce po wzgórzach traficie wreszcie na przedmurza posiadłości. Waszym pierwszym zadaniem będzie oczyszczenie niewielkiego poletka ze strażników. Wysoka trawa rośnie tutaj dość gęsto więc nie powinniście mieć problemów z odwracaniem uwagi pojedynczych strażników. Wyeliminujcie wszystkich nie wzbudzając alarmu, a następnie zbliżcie się do pola siłowego.

Po przejściu przez barierę zostaniecie zaatakowani przez oddziały Zerek Besh. Szczególnie uważajcie na grenadierów oraz snajperów, których w tej walce jest dość dużo. Ładujące się ikony uprzedzą Was o nadchodzącym ataku.

W cylindrycznym pomieszczeniu zejdźcie na sam dół i z pomocą Nixa zestrzelcie układ zasilania wiatraka. Pozwoli to Waszemu zespołowi wejść do wentylacji. Podążajcie dalej za Riko.

Po tym jak pod Kay zerwie się jeden z uchwytów, protagonistka zostanie oddzielona od grupy. Idąc samotnie tunelami skręćcie najpierw w lewo, a następnie w prawo. Po chwili traficie wreszcie do hangaru wypełnionego przeciwnikami.

Jak wydostać się z hangaru?

Hangar jest dość trudną lokacją pełną przeciwników oraz kamer. Jeżeli aktywujecie alarm, misja zakończy się niepowiedzeniem.

Polecamy Wam zachować ostrożność i eliminować pojedynczych wrogów po cichu. Korzystajcie z pomocy Nixa, by odwracać uwagę przeciwników.

Jeżeli wolicie jednak bardziej bezpośrednie podejście, postarajcie się wcześniej zniszczyć terminale alarmu. Jeden znajduje się w prawym skrzydle hangaru, a drugi w lewym.

Zauważyliśmy również, że wzniecenie burdy w jednej części hangaru nie koniecznie alarmuje strażników po przeciwnej stronie pomieszczenia. Wykorzystajcie tę właściwość, by zwiększyć swoje szanse na przeżycie.

Dodatkowo, w prawym skrzydle znajduje się przydatny szyb wentylacyjny, przy pomocy którego unikniecie wzroku wielu kamer.

Wyjście z hangaru to niewielki szyb wentylacyjny na jednej z antresol. Kierujcie się żółtym znacznikiem misji.

Włamanie do skarbca

Kontynuujcie podróż unikając wzroku sporadycznych strażników. W pomieszczeniu z windą będziecie musieli aktywować mechanizm, strzelając pociskiem jonowym w kondensator po lewej stronie.

Piętro wyżej aktywujcie jednocześnie śluzę oraz windę, dzięki której będziecie mogli przejść dalej.

Chwilę później traficie pod wrota skarbca. Razem z Riko złamcie zabezpieczenia komputera w pomieszczeniu technicznym.

Po tym jak Gedeek złamie zabezpieczenia droida-strażnika, wejdźcie do skarbca i podłużcie ładunki wybuchowe Ank.

Rozpęta się strzelanina, w czasie której będziecie musieli przetrwać kilka fal nacierających agentów Zerek Besh. Korzystajcie ze wszystkich dostępnych środków, a także często się przemieszczajcie, by uniknąć trafienia pociskami z granatników.

Po dłuższej sekwencji fabularnej, cała ekipa rozpocznie ucieczkę z posiadłości.

Ucieczka z kasyna

Droga ku wolności prowadzi przez kasyno. Rozbijcie omszoną ścianę wybuchającym pociskiem z blastera.

W sekwencji w kasynie waszym zadaniem będzie wysadzanie okrągłych modułów podtrzymujących bariery blokujące drogę. Jednocześnie będziecie musieli bronić się przed nadciągającymi falami wrogów.

Moduły umieszczone są na łukach przed barierami. By przejść dalej, będziecie musieli zniszczyć je wszystkie. Aktywne moduły świecą na czerwono. Starajcie się priorytetyzować niszczenie modułów, walcząc z wrogami tylko w ostateczności, gdy zbliżą się zbyt mocno.

Po ucieczce na pokład Śmiałka czeka na Was długa sekwencja fabularna pełna niespodzianek. Po jej zakończeniu misja Skok dobiegnie końca.