Star Wars Outlaws: Początki - solucja, opis przejścia Star Wars Outlaws poradnik, solucja
Pierwsze zadanie w Star Wars Outlaws zabierze Was na planetę Canto. W trakcie misji poznacie podstawy walki, skradania się, hakowania a także korzystania ze szpilki danych.
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2024
Misja Początki stanowi prolog Star Wars Outlaws w czasie którego poznacie podstawowe mechaniki rozgrywki. W misji odwiedzicie słynące z hazardu miasto Canto, a także zinfiltrujecie siedzibę tajemniczego Sliro. Na tej stronie poradnika znajdziecie dokładny opis przejścia pierwszego zadania, aż do momentu rozbicia się na planecie Toshara.
- Naprawa szpilki danych
- Jak wejść do Klubu Tarsus
- Włamanie do posiadłości Sliro
- Ucieczka z planety Cantonica
Naprawa szpilki danych
Po rozpoczęciu nowej gry spotkacie protagonistkę, Kay Vess, szykującą się do wyjścia. Wyjdźcie korytarzem prowadzący, do głównej Sali pubu Pęknięte Kopyto, a następnie porozmawiajcie ze stojącym za ladą Bramem. Wręczy on Wam zepsutą szpilkę danych - wielofunkcyjne urządzenie służące między innymi do otwierania zamków.
Waszym pierwszym zadaniem będzie odnalezienie niejakiego Preebana, który pomoże Wam naprawić uszkodzoną szpilkę. Wyjdźcie głównymi drzwiami pubu i kierujcie się wzdłuż głównej uliczki. Żółty znacznik misji wskaże Wam drogę.
Przytrzymując przycisk w górę na krzyżaku kontrolera możecie chwilowo przenieść znacznik misji z kompasu na przestrzeń dookoła Kay. Pomoże Wam to zorientować się w Waszym bezpośrednim otoczeniu.
Porozmawiajcie z Preebanem w jego sklepie. Po krótkiej wymianie zdań, mechanik zmusi Was do zdobycia funduszy na naprawę szpilki danych.
Następna sekwencja stanowić będzie samouczek z wydawania poleceń Nixowi. Korzystając z podpowiedzi na ekranie dokonajcie przy pomocy zwierzaka kilku udanych kradzieży kieszonkowych. Posiadający przy sobie pieniądze przechodnie na ulicy, na ekranie komend podświetlą się na niebiesko.
Gdy uda Wam się już zgromadzić 100 kredytów, wróćcie do Preebana. Wręczy Wam on naprawioną szpilkę.
Jak wejść do Klubu Tarsus
Uzbrojeni w nowe narzędzie, możecie spróbować swoich sił w dostaniu się do Klubu Tarsus.
Podążajcie za wskaźnikiem. Stojący przed wejściem bramkarze odmówią Wam wejścia, dlatego będziecie musieli wejść do środka podstępem. Skręćcie w uliczkę na lewo od wejścia, a następnie znajdźcie garaż z lekko uchyloną bramą. Właściwe miejsce rozpoznacie po prowadzących do pomieszczenia kablach oraz zaparkowanym wewnątrz śmigaczu. Pod uchyloną bramą przejdziecie kucając.
Podejdźcie do zamka znajdującego się na prawo od zamkniętych drzwi. Zapoznajcie się z tutorialem dotyczącym rytmicznej minigierki, z którą spotykać będziecie się podczas otwierania zamków szpilką.
Po wejściu do środka, zbliżcie się do metalowej konstrukcji po lewej stronie. Wciśnijcie przycisk, który wyświetli się na ekranie, by skorzystać z linki z hakiem. Następnie pokonajcie krótką sekwencję wspinaczki.
Skorzystajcie z Nixa i wydajcie mu polecenie wciśnięcia przycisku znajdującego się za oknem.
Wewnątrz klubu skierujcie się na parkiet i porozmawiajcie z barmanką. Zdradzi Wam ona, że przejście do biura szefa prowadzi przez magazyn, który jest aktualnie zamknięty.
By dostać się do środka będziecie musieli wykraść kartę dostępu jednemu ze strażników w klubie. Rozpoznacie ich po niebieskich uniformach i zbrojach. Przy kradzieży skorzystajcie z pomocy Nixa.
Wejście do magazynu znajduje się w korytarzu, na prawo od sceny.
Kucając, wejdźcie do szybu wentylacyjnego. Po wyjściu z drugiej strony staniecie naprzeciwko strażnika odwróconego plecami. Zakradnijcie się do niego i powalcie.
Wejdźcie do gabinetu szefa i skierujcie się bezpośrednio do skarbca. Otwórzcie zamek przy pomocy szpilki i zabierzcie znajdującą się wewnątrz kartę.
Włamanie uruchomi alarm, który sprowadzi strażników. Zestrzelcie ich, a następnie ucieknijcie wyjściem po lewej stronie.
W czasie ucieczki traficie do szatni. Gra zaprezentuje Wam kolejną umiejętność Nixa - atakowanie wrogów. Skorzystajcie z pomocy zwierzaka by obezwładnić strażnika.
Po przejściu przez wypełniony wrogami budynek traficie w końcu na dachy. Kierujcie się wskaźnikiem misji pokazującym pub, w którym zamieszkuje Kay. Po powrocie do swojego pokoju nagrodzeni zostaniecie przerywnikiem filmowym.
Włamanie do posiadłości Sliro
Po zakończonej wstawce fabularnej, Waszym nowym zadaniem będzie przekradnięcie się obok strażników i spotkanie z grupą włamywaczy.
Ostrożnie nawigujcie bocznymi uliczkami podążając za wskaźnikiem misji. Po spotkaniu z ekipą złodziei zostaniecie przetransportowani w okolice dworu Sliro.
Podążajcie wzdłuż ścieżki wśród stromych skał aż dotrzecie na teren posiadłości.
Na dziedzińcu gra zaprezentuje Wam mechanikę skradania oraz cichego eliminowania wrogów. Skorzystajcie z wysokiej trawy, gwizdania oraz Nixa, by wywabić pojedynczych wartowników i wyeliminować ich.
Wejdźcie do wnętrza posiadłości. Gdy dotrzecie do czerwonego pola siłowego blokującego przejście, aktywujcie zmysły Nixa, które podświetlą Wam przewody elektryczne. Podążając ich śladem znajdziecie niewielkie pomieszczenie, w którym dezaktywujecie barierę.
Idąc korytarzami uważajcie, by nie wejść w pole widzenia kamer.
W dużym pomieszczeniu ze schodami możecie sabotować alarmy przy pomocy Nixa.
Wyłącznik pola blokującego wejście do turbowindy znajduje się w lewym skrzydle budynku (obok lady barowej). Lokację te patrolują strażnicy, więc miejcie się na baczności.
Po wjechaniu windą na poziom ze skarbcem będziecie musieli dezaktywować kolejne pole siłowe. Przejdźcie otwartym korytarzem na lewo. System połączonych pomieszczeń zaprowadzi Was w końcu do pokoju kontrolnego, gdzie dokonacie swojego pierwszego włamania do systemu komputerowego. Zapoznajcie ze wskazówkami serwowanymi przez grę.
Złamanie systemu dezaktywuje zabezpieczenia i pozwoli Wam wejść do skarbca. Odtworzona zostanie długa sekcja cutscenek. Po jej zakończeniu. Waszym nowym zadaniem będzie ucieczka z planety Cantonica.
Ucieczka z planety Cantonica
Uciekajcie jedynymi otwartymi pomieszczeniami walcząc po drodze z kolejnymi falami strażników.
W jednym z pokoi natraficie na szyb wentylacyjny. Wejdźcie do niego. Idąc systemem wentylacji będziecie musieli zniszczyć sekcję zasilania kręcących się wiatraków, by móc bezpiecznie przejść dalej.
Szyby wentylacyjne wyprowadzą Was w końcu do hangaru. Jest tutaj mnóstwo strażników, ale po raz kolejny możecie skorzystać z pomocy Nixa. Znajdujące się w hangarze wybuchające, czerwone beczki mogą zostać aktywowane przez zwierzaka.
Wbiegnijcie na pokład statku. Po krótkiej sekwencji ucieczki, Kay opuści rodzimą planetę, a otwierająca misja gry dobiegnie końca.