Star Wars Outlaws: Partnerzy - solucja, opis przejścia Star Wars Outlaws poradnik, solucja
Partnerzy to dość długa główna misja, jaką będziecie musieli ukończyć na planecie Tatooine. Na tej stronie dowiecie się jak dostać się do pałacu Jabby, zinfiltrować go i uciec.
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2024
Partnerzy to druga misja w wątku fabularnym planety Tatooine. Po zrekrutowaniu Hossa udacie się do Mos Eisley, gdzie pewne nieprzyjemne zdarzenie zmusi was do infiltracji pałacu Jabby. Przez większość tej misji nie będziecie mieli dostępu do Nixa, co znacznie utrudni segmenty skradane. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak dostać się do pałacu Jabby, zinfiltrować go, uratować Nixa i uciec w jednym kawałku.
- Spotkanie z Hossem i droga do pałacu Jabby
- Infiltracja pałacu Jabby
- Odnalezienie Nixa w menażerii
- Ucieczka z pałacu
- Walka z rancorem
Spotkanie z Hossem i droga do pałacu Jabby
Hoss czeka na was w kantynie w Mos Eisley. Spotkanie z nim skończy się bardzo nieprzyjemnie - Nix zostanie porwany i zabrany do pałacu Jabby. Kay ruszy tam by ratować przyjaciela.
Do pałacu prowadzi ścieżka wiodąca przez niewielką jaskinię. Jedźcie tędy, aż nie dojedziecie do szczeliny blokującą dalszą drogę. Przeciśnijcie się przez nią, zostawiając pojazd za sobą.
Po krótkiej, liniowej wspinaczce dotrzecie przed pałac Jabby. Musicie teraz dostać się do środka. Macie dwie możliwości - możecie przejść przez wrogów, po cichu lub w otwartej strzelaninie. Nie powinno być to zbyt wymagające - przeciwnicy są mocno rozproszeni, stoją pojedynczo i często odwracają się od was plecami. Nawet jeśli wdacie się z nimi w strzelaninę, przeciwnicy nieco dalej nie będą jeszcze agresywni.
Alternatywnie możecie też wyminąć niemal wszystkich przeciwników zwisając z krawędzi kamiennych mostów. Ta ścieżka pozwoli wam przedostać się przez niemal cały segment bez walki.
Po przedostaniu się przez przeciwników i dotarciu do ściany wieży wciągnijcie się na górę kotwiczką by wejść do pałacu Jabby.
Infiltracja pałacu Jabby
Podczas infiltracji musicie się skradać - jeśli wrogowie ogłoszą alarm, misja natychmiast zakończy się niepowodzeniem. Nie macie przy sobie Nixa, co znacznie utrudni ten fragment - nie możecie używać go by rozpraszał wrogów ani wykrywać ich pozycji. Przeciwnicy dzierżący halabardy są elitarni - nie możecie wyeliminować ich z ukrycia (chyba, że zdobyliście już poganiacz elektrowstrząsowy). Mają oni też na sobie pancerz i możecie zranić ich strzelając tylko w głowę. Ogłuszający strzał z blastera również nie wystarczy, by się ich pozbyć - najlepiej będzie więc ich unikać i nie wchodzić z nimi w jakąkolwiek interakcję.
Nawet jeśli zostaniecie zauważeni, macie szansę na wyjście z sytuacji cało - porażką jest wzniecenie alarmu, nie wykrycie. Jeśli straż was wykryje, wdajcie się w strzelaninę i priorytetyzujcie przeciwników planujących uruchomić alarm - rozpoznacie ich po wskaźniku alarmu nad ich głową. Elitarni przeciwnicy mogą atakować tylko wręcz - strzelajcie im w głowy oddalając się od nich i robiąc uniki przed ich toporami. Wybuchowy moduł blastera wyśmienicie nadaje się do walki z nimi.
Schodźcie w dół po schodach, ale bądźcie ostrożni - w pewnym momencie natraficie na strażnika. Poczekajcie aż się odwróci i idźcie dalej.
Na samym dole klatki schodowej przejdźcie przez wentylację. Wyjdziecie z niej w pokoju ze zwykłym strażnikiem odwróconym do was plecami - zdejmijcie go z ukrycia.
Przez następny korytarz cały czas przechodzi elitarny strażnik. Idźcie za nim gdy będzie szedł na drugi koniec korytarza. W połowie pomieszczenia znajduje się skrzynka - wejdźcie na nią, po czym chwyćcie się drążka tuż pod sufitem. Zwisajcie na nim czekając aż strażnik zawróci i przejdzie pod wami, po czym puśćcie się i przejdźcie do końca korytarza.
Na końcu następnego korytarza znajduje się przeciwnik, który jest niewidoczny pod tym kątem bez zmysłów Nixa - jeśli was zauważy, szybko wyeliminujcie go w walce wręcz zanim zaalarmuje pozostałych wrogów.
Na klatce schodowej przed wami znajduje się elitarny strażnik - możecie wdać się w walkę ze strażą by zdobyć materiały craftingowe na szczycie schodów lub przejść do oświeconego na niebiesko pomieszczenia obok i opuścić się kotwiczką by przejść dalej.
Poczekajcie aż strażnik opuści pomieszczenie. Możecie teraz zhakować komputer by otworzyć drzwi na dole pomieszczenia i zwisać z krawędzi pomostu by zejść na dół. Za drzwiami znajdziecie nieco lootu - gdy będziecie gotowi, wróćcie na pomost i idźcie za strażnikiem.
Następne pomieszczenie jest wypełnione strażnikami. Przy prawej ścianie znajduje się kolejna wentylacja - zaprowadzi was ona na drugi koniec pokoju, tuż przed zamknięte drzwi, które musicie otworzyć.
Odnalezienie Nixa w menażerii
Znajdziecie się tuż przed menażerią, gdzie trzymany jest Nix. Jeden ze strażników ma kartę otwierającą drzwi dalej - ponieważ nie macie przy sobie Nixa, nie możecie jej ukraść. Musicie się go pozbyć - poczekajcie aż większość strażników opuści pomieszczenie i idźcie dalej, pozbywając się jednego strażnika, który został.
Bądźcie ostrożni, ponieważ pozostali wrogowie mogą dostrzeć was przez kraty w środku korytarza i z sąsiedniego pokoju. Możecie użyć szybu wentylacyjnego po lewej stronie krat by przejść na sam koniec korytarza, prosto do strażnika trzymającego kartę. Pozbądźcie się go, zabierzcie kartę i wróćcie na początek korytarza by otworzyć zamknięte drzwi i przejść dalej.
Idźcie przez wentylację aż nie traficie do kuchni. Idźcie dalej - gdy traficie na zamknięte drzwi, pociągnijcie za dźwignię obok by je otworzyć. Chwilę dalej czeka was ostatnia sekcja skradana w tej misji.
Po lewej stronie korytarza znajduje się kolejna dźwignia, obok której przechadza się strażnik. Przekradając się za osłonami poczekajcie, aż nie odsunie się nieco - gdy będzie odwrócony od was plecami, podejdźcie do dźwigni i pociągnijcie za nią, po czym wycofajcie się za osłonę.
Dźwignia otworzy celę nieco dalej, po prawej stronie korytarza - dalej kucając za osłonami przekradnijcie się do niej i wejdźcie do środka.
Przejdźcie przez nowo otwarte pomieszczenie aż do samego końca korytarza - uważajcie zbliżając się do końca, ponieważ do środka zaglądać może elitarny strażnik. Drzwi wyjściowe wymagają karty wejściowej, którą znajdziecie za małymi, pomarańczowymi drzwiami naprzeciw was.
W końcu traficie do menażerii, gdzie przetrzymywany jest Nix. Tu wasza dobra passa się skończy - zostaniecie zaskoczeni przez kilku strażników. Walczcie z nimi i pamiętajcie by celować w głowy przeciwników dzierżących halabardy. Wybuchowy moduł blastera jest dobrym wyborem podczas tego starcia. Po pierwszej fali wrogów do pomieszczenia wejdzie treserka Jabby z dwoma drapieżnikami - jeśli strzelicie w nią strzałem wybuchowym tuż po tym, jak się pojawi, możecie zabić wszystkich tych wrogów jednym pociskiem.
Po pokonaniu wrogów podejdźcie do klatki blisko drzwi i uwolnijcie Nixa, po czym wyjdźcie przez drzwi, przez które weszła treserka. Obejrzyjcie przerywnik filmowy.
Ucieczka z pałacu
Po przerywniku filmowym sprzymierzycie się z Vail by uciec z pałacu Jabby. Pozbądźcie się atakujących was drapieżników, po czym otwórzcie drzwi na końcu pomieszczenia.
Musicie wywalczyć sobie wyjście z pałacu. Strzelajcie się z atakującymi strażnikami prząc naprzód i korzystając z osłon. Przed wyjściem z następnego pomieszczenia zabierzcie karabin ze stojaka tuż przy drzwiach.
Korzystajcie z betonowych ścian łączących części korytarza jako osłon i eliminujcie kolejnych strażników. W końcu, liniową ścieżką dotrzecie do hangaru, gdzie czeka was nieprzyjemna niespodzianka.
Walka z rancorem
Starcie z rancorem to jedna z niewielu walk z bossem w grze i opisaliśmy ją na oddzielnej stronie poradnika. Po pokonaniu bestii zadanie dobiegnie końca.