Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Star Wars Outlaws - poradnik do gry

Star Wars Outlaws - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Star Wars Outlaws: Wszystkie misje Star Wars Outlaws poradnik, solucja

Star Wars Outlaws podzielone zostało na rozdziały dzielące opowieść pomiędzy różnymi regionami odległej galaktyki. Na tej stronie poradnika zebraliśmy dla Was pełną listę głównych zadań w grze, które ułatwią Wam nawigowanie po historii Kay Vess.

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2024

Opowieść w Star Wars Otlaws zaprowadzi Was na aż 5 różnorodnych planet oraz księżyców (6 licząc razem ze tutorialowym Canto Bight). Każdy ze światów ma Wam do zaoferowania szereg misji wątków głównego oraz zestaw różnorodnych aktywności pobocznych. Na tej stronie znajdziecie listę wszystkich zadań wraz z odnośnikami do osobnych stron, na których znajdziecie dokładne opisy ich przejścia.

Wszystkie misje główne

Canto Bight - Star Wars Outlaws: Wszystkie misje - Star Wars Outlaws - poradnik do gry

Canto Bight:

  1. Początki - pierwsza misja stanowiąca prolog do opowieści Kay Vess. Zabierze Was ona do tętniącego miasta Canto Bight na planecie Cantonica. W jej trakcie włamiecie się do posiadłości tajemniczego i wpływowego Sliro, a także dokonacie spektakularnej kradzieży statku kosmicznego. Wprowadzenie do opowieści zapozna Was z podstawowymi mechanikami rozgrywki, a także przedstawi szeroki zestaw umiejętności Kay Vess i jej czworonogiego towarzysza.

Toshara:

  1. Półświatek - po rozbiciu się na Tosharze, Kay Vess będzie musiała nawiązać kontakt z lokalnym syndykatem przestępczym. Misja ta skupiona jest głównie na cichej infiltracji bazy przeciwnika. Pod koniec pierwszego dużego zadania na Tosharze dane będzie Wam również podjąć pierwszą poważną decyzję związaną z wyborem preferowanej frakcji.
  2. Nowe sztuczki - druga misja na Tosharze przedstawi Wam mechanikę ulepszania blastera. W jej trakcie będziecie mogli także doświadczyć działania systemu reputacji w praktyce. Ruszycie również w teren i odwiedzicie Nadzieję Jaunty - miejscowość zlokalizowaną w centralnej części mapy Toshary.
  3. Fałszywa Flaga - po naprawieniu statku, Kay Vess wraz z towarzyszami wyruszy w przestrzeń kosmiczną, a także zinfiltruje stację Imperium Galaktycznego. Podchodząc do tej misji bądźcie gotowi na liczne sekwencje skradankowe na półotwartych arenach.
  4. Mechanik - w tej krótkiej misji Kay ruszy z misją zdobycia odpowiednich części, które umożliwią jej ulepszenie ścigacza. Zmodyfikowany pojazd okaże się niezbędny w jednej z kolejnych misji.
  5. Wrak - misja główna wieńcząca wątek Toshary. W jej trakcie zakradniecie się do pilnie strzeżonej placówki Imperium, zwiedzicie dawno zapomniany wrak krążownika z okresu starej Republiki, a także wybierzecie jedną z trzech planet, na które ruszycie po naprawie hipernapędu.

Kijimi:

  1. Włamywaczka - po dotarciu na zimowe Kijimi, Kay pozna nową organizację przestępczą - tajemniczy Klan Ashigów. Waszym zadaniem będzie w tej misji zdobycie informacji na temat budującej bomby Ank, a także wkupienie się w łaski Syndykatu rządzącego miastem.
  2. Ucieczka - w tej misji Kay podejmie się odbicia Ank z placówki kontrolowanej przez Ashigów. Znajdziecie tutaj informacje na temat tego jak dostać się do wnętrza fabryki, a następnie z niej uciec.
  3. Rój - podczas końcowej misji na Kijimi, Kay wpląta się w konflikt pomiędzy królową Ashigów, a uzurpującą sobie prawa do tronu dziedziczką. Podpowiemy Wam również, z jakim wyborem musicie liczyć się pod koniec zadania.

Tatooine:

  1. Strzelec - w pierwszej misji na pustynnej planecie spróbujecie odnaleźć niejakiego Hossa - eksperta od posługiwania się blasterem. Z tej strony dowiecie się także, jak możecie uwolnić go z niewoli Tuskenów.
  2. Partnerzy - w drugiej misji na Tatooine, Kay wyruszy do pałacu Jabby, by odbić porwanego Nixa. Pod koniec zadania staniecie również naprzeciwko potężnego rancora u boku niespodziewanego sojusznika.
  3. Przysługa dla Jabby - by udobruchać potężnego Hutta, Kay wraz z Nixem wyruszą do placówki imperium, by znaleźć informacje na temat szpiega. Na tej stronie poradnika znajdziecie wskazówki dotyczące infiltracji bazy, a także końcowego pościgu na ścigaczach.

Akiva:

  1. Inżynier droidów - po wylądowaniu na porośniętej gęstą dżunglą Akivie, Kay rusza z misją odszukania Gedeeka - swojego dawnego przyjaciela z Canto Bight. W tym celu będzie musiała zapuścić się głęboko do niebezpiecznej placówki Imperium.
  2. Viper - znawca droidów prosi Kay, by ta pomogła mu zneutralizować zagrożenie ze strony niebezpiecznych droidów Viper. Na tej stronie podpowiemy Wam, jak wygrać pojedynek z taką zabójczą maszyną, a także jak pomóc Gedeekowi w pacyfikacji droidów.

Epilog:

  1. Spuścizna - Kay i ekipa wyruszają do zrujnowanej fabryki droidów, by pozyskać niezbędną dla ND-5 część. Po drodze trafiają na trop komórki rebeliantów, która poprosi Kay o przysługę.
  2. Prawda - w tej misji Kay ponownie zjednoczy się z matką. Kobiety wyruszą razem z niebezpiecznym zadaniem pozyskania kodów do posiadłości Sliro, a przy okazji poznają pewien mroczny sekret antagonisty.
  3. Skok - kulminacyjny fragment opowieści, w którym Kay wraz z drużyną dokona zuchwałego skoku na posiadłość Sliro. W jej trakcie czeka na nich mnóstwo niebezpieczeństw oraz pułapek.
  4. Objawiciel - po mocnym zwrocie akcji, Kay i jej najbliżsi kompani wyruszają na imperialny niszczyciel, by odbić droida ND-5. W całość zamieszana jest również komórka rebeli, której bezpieczeństwo wisi na włosku.