Star Wars Outlaws: Wrak - solucja, opis przejścia Star Wars Outlaws poradnik, solucja
Zadanie Wrak to ostatnia duża misja na Tosharze. Na tej stronie poradnika podpowiemy Wam, jak zinfiltrować bazę Imperium oraz jak odzyskać komputer pokładowy z wraku republikańskiego krążownika.
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2024
Wrak to zadanie zamykające wątek planety Toshara w Star Wars Outlaws. W jego trakcie Kay włamie się do strzeżonego garnizonu Imperium, zwiedzi wrak zapomnianego, republikańskiego krążownika, a także zdobędzie nowych sojuszników. Na tej stronie poradnika znajdziecie dokładny opis zadania wraz ze wskazówkami, które pomogą Wam podczas bardziej skomplikowanych fragmentów.
Jak zdobyć rdzeń z bazy Imperium?
Po ulepszeniu ścigacza podczas zadania Mechanik, udajcie się do knajpy, w której przesiaduje Waka. Mechanik zleci Wam zadanie wykradnięcia rdzenia zasilającego z bazy Imperium.
Baza znajduje się w północnej części mapy Toshary.
Baza jest silnie chroniona przez liczne patrole. Najlepsza droga wejścia do środka prowadzi naszym zdaniem od zachodniej strony. Ostrożnie obejdźcie bazę od lewej i znajdźcie kamienną skarpę, nad którą możecie zawiesić kotwiczkę. W ten sposób dostaniecie się na zachodnie mury bazy.
Unikając wzroku szturmowców, znajdźcie otwartą klapę prowadzącą do wnętrza bazy.
Obezwładnijcie dwóch techników stojących przy zamkniętych drzwiach do niewielkiego pomieszczenia. Wydajcie Nixowi polecenie otworzenia drzwi przez okno, a następnie wejdźcie do środka.
Na biurku znajdziecie poszukiwany rdzeń. Po zebraniu go możecie opuścić placówkę Imperium tą samą drogą którą tutaj przyszliście.
Baza Imperium skrywa mnóstwo sekretów i skarbów, więc warto się w niej trochę rozejrzeć. Uważajcie jednak na liczne patrole oraz kamery. Wiele zabezpieczeń możecie jednak wyłączyć po włamaniu się do odpowiednich terminali.
Jak dostać się do wraku statku?
Wskaźnik misji skieruje Was do wraku statku, który znajduje się na południowy-zachód od bazy Imperium.
By przebyć ostatni odcinek trasy (tunel z silnym wiatrem) skorzystajcie z przyspieszenia, w które wyposażony został Wasz ścigacz.
Kolejna sekcja składa się przede wszystkim z sekcji platformowych. Pokonujcie kolejne poziomy schodząc coraz niżej. Okazjonalnie będziecie musieli otworzyć zamknięte drzwi strzelając jonizującymi pociskami w kondensatory.
Waszym kolejnym zadaniem będzie uruchomienie reaktora. Zejdźcie na dół cylindrycznej konstrukcji i uruchomcie trzy przełączniki zaczynając od tego na samym dole.
Podążajcie za wskaźnikiem misji na mostek. Po dotarciu do pomieszczenia z dwiema windami musicie wprawić je w ruch, strzelając do wystających ze ściany kondensatorów.
Na mostku zawalczycie z parą silnie opancerzonych przeciwników. Po sekwencji filmowej pełnej zwrotów akcji Kay zmuszona będzie uciekać z rozpadającego się wraku. Biegnijcie cały czas przed siebie i nie zatrzymujcie się.
Po opuszczeniu wraku i jaskini wróćcie do Mirogany. Na pokładzie Śmiałka spotkacie dwójkę nowych postaci: Jaylena Vraxa oraz droida ND-5. Po zakończonym przerywniku zadanie Wrak dobiegnie końca.
Hiperprzestrzeń
Króciutkim epilogiem wątku Toshary jest zadanie Hiperprzestrzeń. By je zaliczyć zasiądźcie w fotelu kapitana i wzlećcie Śmiałkiem w przestrzeń kosmiczną. ND-5 poprosi Was o wybranie jednej z trzech planet, do których macie się udać. Więcej na temat tego, którą planetę wybrać na początek znajdziecie na stronie Którą planetę wybrać?.
Instrukcje na ekranie przeprowadzą Was przez proces uruchamiania nadświetlnej. Po dotarciu na nowy świat, zadanie zostanie zaliczone.