Star Wars Outlaws: Strzelec - solucja, opis przejścia Star Wars Outlaws poradnik, solucja
Strzelec to nazwa pierwszego questu głównego na pustynnej planecie Tatooine. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak znaleźć strzelca Hossa i uwolnić go by przyłączyć go do ekipy.
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2024
Strzelec to misja, którą zainicjujecie automatycznie podczas waszego pierwszego lądowania na planecie Tatooine. Podczas zadania będziecie musieli odnaleźć oraz zrekrutować Hossa, potencjalnego członka ekipy do napadu na posiadłość Sliro. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak znaleźć strzelca oraz wyciągnąć go z tarapatów.
Rozmowa z szeryf Quint
Waszym pierwszym celem jest znalezienie miejscowej pani Szeryf. Po wyjściu ze Śmiałka skierujcie się na prawo, przechodząc pod łukami łączącymi budynki - Quint stoi przy jednej ze ścian. Porozmawiajcie z nią.
Po przerywniku filmowym będziecie musieli pozbyć się dwóch oprychów pracujących dla Kartelu Huttów. Nie powinni wam sprawić problemu - możecie ukryć się za niewielką wieżą przed wami i stamtąd ich zastrzelić. Po krótkim starciu idźcie za Quint do jej biura, a dowiecie się, że poszukiwany przez was Hoss zbiegł z więzienia. Otrzymacie trop, który pokieruje was na pobliską, porzuconą farmę wilgoci. Udajcie się tam na waszym ścigaczu.
Farma wilgoci
Na farmę prowadzi ścieżka - podążajcie nią, jeśli się zgubicie. Po dotarciu na farmę wejdźcie na największy w okolicy, zakopany w ziemi okrągły budynek i opuśćcie się do środka kotwiczką.
Budynek nie jest zasilony - każcie Nixowi otworzyć klapę obok jednych z zamkniętych drzwi wewnątrz, po czym strzelcie w kondensator za klapą pociskiem jonowym by otworzyć drzwi.
W następnym pomieszczeniu znajdziecie kolejne zamknięte drzwi. Na suficie wiszą dwa kondensatory, które zauważycie, ponieważ ich czubki świecą na niebiesko - szybko strzelcie w oba urządzenia blasterem jonowym by otworzyć drzwi. Po drugiej stronie znajdziecie generator - pociągnijcie za dźwignię by przywrócić zasilanie w budynku i wróćcie do środkowego pomieszczenia.
Możecie teraz otworzyć wszystkie drzwi w pomieszczeniu. Kryje się za nimi loot oraz wyjście z budynku - waszym celem są jednak niewielkie, prostokątne drzwi. Za nimi znajdziecie martwego łowcę nagród. Przeszukajcie go by znaleźć transponder, dzięki któremu namierzycie Hossa. Opuśćcie budynek wychodząc przez drzwi na szczycie schodów - uważajcie, ponieważ na zewnątrz może czekać kilku bandytów.
Wspinaczka
Raz jeszcze do waszego następnego celu prowadzi ścieżka. Szukajcie rozbitego pojazdu, którym przyjechał tu Hoss. Tuż obok znajdują się klify, po których możecie wejść. Musicie teraz wspiąć się na szczyt klifów.
Droga na szczyt jest bardzo liniowa i w zasadzie nie sposób się tu zgubić. Jeśli natraficie na zbyt szeroką przepaść, spójrzcie w górę - będzie tam punkt do rzucenia kotwiczki. Po krótkiej wspinaczce przejdźcie przez dość długi wąwóz i przeciśnijcie się przez szczelinę na jego końcu. Obejrzyjcie cutscenkę, podczas której dowiecie się, jaki jest wasz ostatni cel.
Poszukiwanie perły
By uwolnić Hossa z rąk Tuskenów musicie udać się do pobliskiej jaskini i odebrać wykradzioną im perłę. Za klęczącym Hossem znajduje się punkt zaczepu, dzięki którego opuścicie obóz Tuskenów na waszej kotwiczce. Udajcie się waszym ścigaczem do następnego wąwozu.
Jaskinię rozpoznacie po kościach rozrzuconych wokół wejścia do niej. Może kręcić się tu również kilkoro drapieżników - wyeliminujcie ich i wejdźcie do środka.
W pierwszym pomieszczeniu przy wejściu od razu natraficie na bandytów. Przekradnięcie się przez jaskinię raczej nie wchodzi w grę - znajduje się tu dwoje snajperów, którzy dość łatwo was wypatrzą. Możecie jednak z ukrycia pozbyć się dwóch wrogów najbliżej wejścia, z których jeden powinien upuścić granatnik - weźcie go i natychmiast ukryjcie się za osłoną.
Wyeliminowanie obu snajperów powinno być waszym priorytetem podczas starcia - trzymajcie się osłony by uniknąć ich śmiercionośnych strzałów. Zanim wystrzelą nad ich głową pojawiają się oznaczenia - upewnijcie się, że jesteście ukryci lub zabijcie ich pierwsi. Granatnik ma na szczęście dostatecznie daleki zasięg by ich trafić. Reszta wrogów nie powinna sprawić nadmiernych problemów.
Po starciu idźcie w prawo na wyższe piętro jaskini, na kamienny most, gdzie stał snajper. Przejdźcie przez niego i wejdźcie do następnego pomieszczenia.
Czeka was następna krótka wspinaczka - huśtając się na linie skoczcie na ścianę naprzeciw i wejdźcie po niej. Następnie przeciśnijcie się przez następną szczelinę by trafić na więcej bandytów oraz poszukiwaną perłę.
Tym razem ścieżka pozwalająca wam ukraść perłę po cichu jest wam podana jak na tacy. Od wejścia udajcie się w prawo, kucając za osłonami i cicho eliminując pojedynczych wrogów stojących wam na drodze. Po drodze będziecie musieli przejść po drążkach zwisających ze ściany. Jeśli wrogowie patrzą w waszą stronę, czekajcie w ukryciu aż się odwrócą.
W ten sposób ominęliście całą jaskinię i trafiliście prosto do pomieszczenia z perłą. Zabierzcie ją - uważajcie jednak, ponieważ blisko perły, przy ścianie, stoi strażnik, którego bardzo łatwo przeoczyć. Zajmijcie się nim zanim was zauważy.
Bardzo blisko was znajduje się tylne wyjście - czerwone drzwi. Idźcie prosto, pozbądźcie się ostatniego strażnika na waszej drodze i opuśćcie jaskinię.
Czeka was ostatni, liniowy segment wspinaczkowy. Huśtajcie się nad przepaściami i wchodźcie po ścianach aż nie dotrzecie do wyjścia z jaskini. Po przerywniku filmowym zadanie dobiegnie końca.