Star Wars Outlaws: Ucieczka - solucja, opis przejścia Star Wars Outlaws poradnik, solucja
W czasie misji Ucieczka w Star Wars Outlaws Waszym zadaniem będzie uwolnienie wytwarzającej bomby Ank z placówki Klanu Ashigów. Na tej stronie podpowiemy Wam, jak przedostać się do wnętrza bazy.
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2024
W kolejnym zadaniu na zamarzniętej planecie Kijimi, Kay uda się w głąb pilnie strzeżonej placówki Klanu Ashigów. W tej misji Star Wars Outlaws Waszym zadaniem będzie odbicie przetrzymywanej przez Ashigów rusznikarki Ank oraz zrekrutowanie jej do wielkiego skoku na posiadłość Sliro. Poniżej przedstawiamy Wam dokładny opis przejścia poziomu wraz z przydatnymi wskazówkami, które pomogą Wam w trudniejszych momentach.
Spotkanie z Krisk
Po ulepszeniu blastera, znaczki głównej misji pokieruje Was do kantyny. Udajcie się tam i spotkacie się z Krisk oraz Qi'rą. Przedstawicielka Szkarłatnego Świtu wręczy Wam kartę dostępu oraz wyśle na misję zinfiltrowania fabryki broni.
Jak wejść do fabryki broni?
Fabryka znajduje się w południowo-zachodniej części miasta. Po przejściu przez bramę oraz tunel traficie do dużego hangaru. W drodze za wskaźnikiem misji polecamy Wam obranie drogi po prawej stronie. Rozrzucone tam skrzynki ułatwią Wam izolowanie i eliminowanie pojedynczych wrogów.
Choć skradanie się jest w tej misji opcjonalne, to polecamy Wam pozbycie się choć części wrogów po cichu, by ułatwić sobie późniejszą, otwartą walkę.
Wejdźcie do wnętrza fabryki i kontynuujcie podróż przez system korytarzy i pomieszczeń.
W pomieszczeniu, w którym przez okno zobaczycie Ank, Waszym zadaniem będzie wyłączenie kręcącego się wentylatora. Wspinając się po ścianach wejdźcie na balkon po lewej stronie, a następnie wydajcie Nixowi polecenie wyłączenia wentylatora. Przełącznik znajduje się po drugiej stronie pomieszczenia.
Chwilę później poznacie Ank. Po cutscence rzemieślniczka poprosi Was o przyniesienie jej rzeczy z szatni. Po drodze na miejsce będziecie musieli pokonać pomieszczenie pełne wrogów.
Pamiętajcie, że droidy są odporne na zwykłe strzały z blastera, ale źle reagują na trafienia pociskami jonowymi.
Ucieczka z Ank
Chwilę po odzyskaniu talizmanu z szatni, Ank wysadzi wrota i zainicjuje brawurową ucieczkę.
Kierujcie się za wskaźnikiem misji. By przedostać się na platformę pełną wrogów będziecie musieli aktywować kolejkę. Strzelcie w kondensator pociskami jonowymi, a następnie chwyćcie się jednego z pudeł przejeżdżających obok Was. Krawędź, której możecie się uczepić podkreślona jest żółtym kolorem.
Następna sekwencja przywita Was kilkoma grupami przeciwników po rząd. Wykorzystujcie rozsypaną na arenach broń, beczki i granaty, by pokonywać kolejne zastępy wrogów.
Po drugiej arenie, Ank poprosi Was o dezaktywowanie pola siłowego stojącego na drodze wózka. Aktywujcie zamontowany zadanie wcześniej tryb wybuchającego strzału z blastera (przytrzymajcie przycisk zmiany trybu ognia), a następnie strzelcie w pęknięty głaz. Możecie następnie zniszczyć dwa źródła zasilania.
Gdy Kay czekać będzie na Ank na zablokowanej windzie, zaatakują Was przeciwnicy z obu stron. Precyzyjnie celujcie w wybuchające beczki by wykończyć kilku wrogów na raz.
Po kilku kolejnych salach pełnych wrogów ponownie spotkacie Ank. Po krótkim przerywniku filmowym cel zadania zostanie zaktualizowany.
Podążając za żółtym wskaźnikiem możecie śmiało opuścić kompleks i wrócić do miasta. Zadanie dobiegnie końca.