Star Wars Outlaws: Spuścizna - solucja, opis przejścia Star Wars Outlaws poradnik, solucja
Spuścizna to zadanie w Star Wars Outlaws, do którego dostęp otrzymacie po zakończeniu wątków głównych wszystkich planet. Na tej stronie podpowiemy Wam, jak ocalić droida ND-5 oraz uwięzionych rebeliantów.
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2024
Po zakończeniu wszystkich zadań głównych na każdej z planet w Star Wars Outlaws, Kay oraz jej drużyna zacznie przygotowywania do skoku na posiadłość Sliro. W zadaniu Spuścizna Waszym zadaniem będzie zinfiltrowanie zrujnowanej fabryki droidów, w które ma znajdować się część potrzebna do uratowania ND-5. Na tej stronie podpowiemy Wam, jak dostać się do fabryki Separatystów oraz jak pomóc rebeliantom w ucieczce z niewoli Huttów.
- Jak dotrzeć do starej fabryki droidów?
- Jak aktywować zasilanie w fabryce?
- Jak odbić rebeliantów z obozu Huttów?
Jak dotrzeć do starej fabryki droidów?
Po zakończeniu wątków głównych na wszystkich planetach, ND-5 zacznie szwankować, co zmusi całą drużynę Kay do powrotu na zieloną planetę Akiva. Po wylądowaniu w Myrrze udajcie się do mieszkania Temmina we wschodniej części miasta.
Po krótkiej cutscence, mechanik wyśle Was w podróż tunelami do zapomnianej fabryki droidów należącej niegdyś do Separatystów.
Ciemne tunele są nieco zagmatwane, przez co można się w nich na chwilę zaciąć. Po dotarciu do zalanego pomieszczenia skręćcie w lewo i podążajcie za żółtymi strzałkami umieszczonymi co jakiś czas na ścianach.
By wejść do niektórych pomieszczeń, będziecie musieli skorzystać z wybuchowych pocisków blastera. Zdobyliście je podczas jednej z wcześniejszych misji głównych.
Podczas sekwencji platformowej przed fabryką, pamiętajcie by spuścić drabinę dla stojących z tyłu Gedeeka i ND-5.
Gedeek wytnie dla Was przejście w kratach. Po dotarciu do dużego pomieszczenia, włamcie się do komputera i otwórzcie drzwi. Nim towarzysze do Was dołączą, będziecie musieli zawalczyć z atakującymi jaszczurami.
Po krótkiej cutscence, Kay otrzyma narzędzie do rozcinania krat i wyruszy na dalsze poszukiwania sami.
Gdy dotrzecie do aktywnego wentylatora blokującego drogę, wyślijcie Nixa do otwarcia drzwiczek, a następnie zestrzelcie moduł zasilania wiatraka.
W pomieszczeniu z komputerem aktywujcie grodzie i wpuśćcie Gedeeka i ND-5.
Jak aktywować zasilanie w fabryce?
W głównej hali produkcyjnej czeka na Was sekcja platformowa, na końcu której będziecie musieli aktywować zasilanie fabryki. Korzystajcie z oznaczonych na żółto elementów, których Kay może się złapać oraz z kotwiczki. Przechodząc po aktywnych wentylatorach róbcie to szybko, gdyż te dezaktywują się tylko na krótką chwilę.
Po aktywowaniu linii transportowej, wdrapcie się poziom wyżej i chwyćcie jedno z przejeżdżających pudeł. Za jego pomocą przedostaniecie się na drugi koniec pomieszczenia.
Po aktywowaniu przejścia dla towarzyszy, czeka Was kolejna sekcja platformowa oraz starcie z agentami Zerek Besh. Uważajcie na nich, bo są dość wytrzymali (szczególnie Ci ubrani w pancerze).
Po spotkaniu Asary oraz krótkim przerywniku filmowym, Kay wraz z towarzyszami trafi do bazy rebeliantów. Tam zlecone zostanie jej kolejne zadanie - odbicie buntowników przetrzymywanych w obozie Huttów.
Jak odbić rebeliantów z obozu Huttów?
Po krótkiej rozmowie w bazie możecie wsiąść do windy, która zaprowadzi Was na powierzchnię.
Obóz znajduje się na zachodnim skraju mapy. Nim dotrzecie do właściwego obozowiska, czeka Was jeszcze spotkanie z kilkoma mniejszymi posterunkami na terytorium Huttów. Jeżeli nie macie dobrych relacji z tą organizacją przestępczą, zalecamy Wam ciche przekradnięcie się między nimi.
Do głównego obozowiska możecie dostać się na kilka sposobów. Droga od prawej strony jest nieco dłuższa, ale znajduje się dam więcej kryjówek i mniej strażników. Subtelność nie jest wymagana w trakcie tej misji, więc jeżeli czujecie się na siłach, możecie zwyczajnie wejść do obozowiska i rozpocząć strzelaninę.
Komputer aktywujący klatki znajduje się na antresoli. Uwolnijcie więźniów, co automatycznie wzbudzi alarm i zainicjuje walkę.
Uciekając z placówki wraz z rebeliantami ponownie spotkacie agentów Zerek Besh. W czasie walki korzystajcie z rozrzuconych gdzieniegdzie wybuchających beczek.
Po opanowaniu sytuacji i długiej sekwencji fabularnej, zadanie Spuścizna dobiegnie końca.