Star Wars Outlaws: Prawda - solucja, opis przejścia Star Wars Outlaws poradnik, solucja
Prawda to misja określająca punkt bez powrotu w Star Wars Outlaws. Na tej stronie pokażemy Wam, jak zinfiltrować bazę wywiadu Imperium oraz jak wykraść kody dostępu do posiadłości Sliro.
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2024
Misja Prawda to graniczny Quest w Star Wars Outlaws, który otwiera końcowe partie fabuły gry. Z tej strony dowiecie się, czym jest punkt bez powrotu w opowieści Kay Bess, dowiecie się jak najlepiej zinfiltrować bazę Imperium, a także jak dyskretnie wykraść tajne kody dostępu do posiadłości Sliro.
- Punkt bez powrotu
- Kosmiczna stacja ISB
- Jak usunąć pamięć droida Viper?
- Kradzież kodów dostępu
- Ucieczka z bazy
Punkt bez powrotu
By zainicjować misję Prawda, udajcie się do Riko, matki Kay, oczekującej koło skradzionego promu Imperium. Po krótkiej rozmowie, możecie zdecydować, czy jesteście gotowi na misję.
Zadeklarowanie gotowości jest punktem bez powrotu w fabule, który uniemożliwi Wam powrót do aktywności pobocznych w otwartym świecie do czasu, aż nie ukończycie końcowych misji gry. Więcej na temat konsekwencji przekroczenia punktu bez powrotu znajdziecie na osobnej stronie poradnika: Czy jest punkt bez powrotu?.
Kosmiczna stacja ISB
Po przerywniku filmowym traficie bezpośrednio na kosmiczną stację Imperium. Przekradnijcie się do drzwi po prawej stronie hangaru. Możecie pomóc sobie uruchamiając ruchome wózki i ukrywając się bezpośrednio za nimi.
W korytarzu wydajcie Nixowi polecenie wyłączenia kamery. Wyłącznik znajduje się w pomieszczeniu za szybą. Gdy kamera nad grodzią zostanie wyłączona, złamcie zamek po lewej stronie.
W pomieszczeniu z komputerami, zhakujcie odpowiedni terminal i wyłączcie systemy którymi zarządza. Następnie udajcie się na korytarz. Wysadźcie bombę dymną, zneutralizujcie szturmowca stojącego przy drzwiach i wejdźcie do pomieszczenia z taśmociągiem.
Dyskrecja w czasie tej misji jest bardzo ważna. Wzniecenie alarmu zakończy się automatycznie porażką.
Kontynuujcie podróż wzdłuż linii produkcyjnej droidów. Starajcie się zachować ostrożność, gdyż strażnicy w pomieszczeniu obok mogą Was zauważyć przez szybę. W dalszej części pomieszczenia natraficie na trzech imperialnych techników. Pozbądźcie się ich po cichu, a następnie wejdźcie do szybu pod linią produkcyjną.
Po dotarciu do przepaści w sekcji platformowej będziecie musieli aktywować dwa kondensatory pociskami jonowymi z blastera. Oba znajdują się za drzwiczkami, które otworzy dla Was Nix. Przejdźcie po moście na wyższą kondygnację, a następnie wejdźcie do szybu wentylacyjnego.
Jak usunąć pamięć droida Viper?
Kontynuujcie podróż, aż traficie do dużego pomieszczenia pełnego imperialnych. Tutaj Waszym zadaniem będzie dostanie się do terminala zarządzającego droidami i usunięcie danych.
Polecamy Wam obejść całe pomieszczenie z lewej strony. Na trasie jest stosunkowo niewielu wrogów, których możecie łatwo odizolować i ogłuszyć. Szczególnie uważajcie jednak na obracające się droidy Viper, które działają jak kamery. Korzystając ze zmysłów Nixa możecie łatwo namierzyć przewody prowadzące do terminali, które dezaktywują uciążliwe roboty. Alternatywnie, starajcie się po prostu sprawnie omijać pole widzenia kręcących się droidów.
Po dotarciu na przeciwległą stronę pomieszczenia, przejdźcie na prawe skrzydło. W jednym z pomieszczeń znajdziecie terminal, który wyczyści pamięć droida. Pamiętajcie, by ogłuszyć wcześniej dwóch oficerów znajdujących się w okolicy.
Wróćcie na przeciwległą stronę pomieszczenia i wsiądźcie do windy, którą przywołała dla Was Riko.
Po opuszczeniu windy, poczekajcie aż oficer i jeden ze szturmowców opuszczą korytarz. Następnie aktywujcie zbiorniki z dymem i pozbądźcie się drugiego strażnika. W pomieszczeniu obok obezwładnijcie oficera i wejdźcie do szybu wentylacyjnego po prawej stronie.
W wentylacji będziecie świadkami spotkania Sliro oraz pewnego jegomościa w czarnej pelerynie. Po cutscence kontynuujcie podróż, aż nie traficie do korytarza przed kwaterą Sliro.
Kradzież kodów dostępu
By wejść do sypialni antagonisty, wyślijcie Nixa by otworzył dla Was pomieszczenie po lewej stronie korytarza. Następnie poproście zwierzaka o pociągnięcie za dźwignią, a Wy w tym samym czasie pociągnijcie za drugą. Następnie zniszczcie układ zasilania.
Wejdźcie do komnaty Sliro. Potrzebne dane znajdują się na komputerze.
Waszym kolejnym celem jest terminal po drugiej stronie pomieszczenia pełnego imperialnych żołdaków. Sugerujemy Wam w pierwszej kolejności skręcić w lewo i skorzystać z wentylacji, która zaprowadzi Was na lewe skrzydło. Tam pozbądźcie się samotnego szturmowca.
Dojdźcie na sam koniec balkonu i szybko zeskoczcie piętro niżej przez dziurę w barierce. W niewielkim wgłębieniu na końcu pomieszczenia spotkacie tylko jednego oficera, którego możecie łatwo obezwładnić po cichu.
Złamcie zabezpieczenia terminala znajdującego się obok, zbierzcie potrzebne Wam dane, a następnie szybko wskoczcie do wentylacji po lewej stronie.
Wyjdziecie po prawej stronie pomieszczenia, zaraz obok wejścia do kolejnego szybu. Zaprowadzi Was on do korytarza piętro wyżej.
Ucieczka z bazy
W korytarzu pełnym przeciwników zalecamy Wam skierować się od razu w lewo i wejść do małego pomieszczenia. Wejdźcie do szybu wentylacyjnego.
Obezwładnijcie oficera w następnym pomieszczeniu, a następnie ostrożnie wychylcie się na korytarz.
Skorzystajcie z pomocy Nixa by odwrócić uwagę przeciwników, którzy mogą znajdować się w okolicy i szybko czmychnijcie na drabinę na końcu pomieszczenia.
W Sali konferencyjnej wskoczcie do szybu, który zabierze Was do olbrzymiego hangaru.
Kolejny segment to dość prosta sekwencja platformowa. Rozglądajcie się za żółtymi elementami otoczenia, które możecie chwycić i podążajcie za wskaźnikiem.
Po ponownym spotkaniu z Riko traficie wreszcie do hangaru, w który "zaparkowany" czeka na Was prom. Przekradnijcie się na pokład. Po dość długiej sekwencji fabularnej zadanie Prawda dobiegnie końca.