Star Wars Outlaws: Półświatek - solucja, opis przejścia Star Wars Outlaws poradnik, solucja
W misji Półświatek Kay trafia na Tosharę - pierwszą dużą planetę w Star Wars Outlaws. Na tej stronie polucji podpowiemy Wam jak dostać się do Goraka, jak wykraść tajne pliki z komputera, a także na co wpłynie pierwszy wybór pomiędzy frakcjami w grze.
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2024
W drugiej misji Star Wars Outlaws Kay Vess rozbija się na Tosharze - pokrytej sawanną planecie. Na tej stronie poradnika pokarzemy Wam, jak dotrzeć do miasta Mirogana, jak nawiązać kontakt z miejscowym bossem mafii Gorakiem oraz jak zinfiltrować bazę syndykatu przestępczego Pykes.
- Rozbicie się na Tosharze
- Jak dostać się do Goraka?
- Jak pozyskać dane z bazy Pykes?
- Jak dostać się do twierdzy Pykes?
- Czy zdradzić informacje i zdradzie Eleerze?
Rozbicie się na Tosharze
Po brawurowej ucieczce z Cantonii, Kay Vess i Nix rozbijają się na planecie Toshara. Po opuszczeniu rozbitego statku natychmiast natkniecie się na małą grupę agresywnych bandytów. Do ich pokonania wykorzystajcie mechanikę adrenaliny. Podążajcie za instrukcjami wyświetlanymi przez grę na ekranie.
Świeżo poznany mechanik zaproponuje Wam udanie się do miasta Mirogana. Wskoczcie na znajdujący się na statku śmigacz i ruszcie przed siebie kierując się żółtym wskaźnikiem misji.
Po drodze spotkacie grupę zmotoryzowanych bandytów. Ponownie wykorzystajcie adrenalinę, by jednocześnie wyeliminować wszystkich wrogów.
Po dotarciu do miasta zaparkujcie swój pojazd w dużym, okrągłym hangarze. Udajcie się schodami na górę.
Na bramkach prowadzących do miasta zostaniecie zatrzymani przez szturmowca. Żołdak puści Was jednak wolno. Podążając za żółtym wskaźnikiem kierujcie się do Kantyny Makala w centralnej części miasta.
Zagadajcie do barmanki i poproście o spotkanie z szefem lokalnej mafii - Gorakiem. Stojąca za ladą kobieta odmówi Wam jednak twierdząc, że nie jesteście członkami gangu Pyke.
Jak dostać się do Goraka?
By dostać się do komnaty Goraka możecie skorzystać z kilku opcji. Możecie przekupić technika naprawiającego turnowindę lub kupić zaproszenie u podejrzanego gościa stojącego na wejściu do kantyny. My polecamy Wam jednak zupełnie darmową opcję.
Wejdźcie do pomieszczenia znajdującego się na za barem po prawej stronie. Na jednej ze ścian znajdziecie szyb wentylacyjny. Złamcie blokujący go zamek i wejdźcie do środka.
System wentylacji zaprowadzi Was bezpośrednio do windy. Aktywujcie ją i zjedźcie na dół. W komnacie aktywuje się cutscenka.
Po jej zakończeniu traficie z powrotem do kantyny gdzie przywita Was Danka. Kobieta zleci Wam zinfiltrowanie bazy Pykes.
Jak pozyskać dane z bazy Pykes?
Podążajcie za wskaźnikiem misji, aż dotrzecie do granicy terytorium Pykes. Strzegący wejścia żołdacy rzecz jasna nie pozwolą Wam przejść dalej.
By ich ominąć polecamy Wam skorzystać z szybu wentylacyjnego znajdującego się niedaleko.
Gdy będziecie już na terytorium gangu musicie się mieć na baczności. Wykrycie spowoduje, że członkowie Pykes Was zaatakują.
Zjedźcie linką na dolne piętro bazy i kierujcie się w stronę żółtego znacznika.
Po bazie rozrzucone są pudła, które ułatwią Wam ukrywanie się. Możecie także odciągać uwagę pojedynczych strażników i obezwładniać ich z dala od kompanów. Na dolnym piętrze znajdziecie także kolejny szyb wentylacyjny, który nieco skróci Waszą drogę do celu.
Po wyjściu z wentylacji skorzystajcie z bocznej ścieżki, która pomoże Wam ukryć się przed członkami Pykes.
Po wyeliminowaniu pojedynczego strażnika kontynuujcie podróż głównym korytarzem. Kawałek dalej znajdzie kratkę po której możecie się wspiąć.
Po wspinaczce i złamaniu zamka do jednego z mniejszych pomieszczeń traficie wreszcie do pomieszczenia z dwiema turbo windami.
Przywołajcie pierwszą z nich. Gdy ta zjedzie na dół, wejdźcie po drabinie na balkon powyżej i wskoczcie na wagonik windy. Przejdziecie po nim na wyższą kondygnację.
Skorzystajcie z pomocy Nixa by aktywować przycisk drugiej windy, który znajduje się poza Waszym zasięgiem.
Wejdźcie na drugą windę co da Wam możliwość przeskoczenia na sekcję wspinaczkową po drugiej stronie pomieszczenia.
Wejdźcie do szerokiego szybu wentylacyjnego. By dezaktywować wirujący wiatrak nakażcie Nixowi otworzenie drzwiczek znajdujących się w drugiej odnodze tunelu. Następnie strzelcie w sekcję zasilania co wyłączy wiatrak.
Kontynuujcie podróż główną ścieżką co zaprowadzi Was w końcu do otwartego pomieszczenia, w którym aż roi się od przeciwników. Gra zaproponuje Wam oznaczenia jak największej liczy wrogów przy użyciu lornetki. Polecamy Wam skorzystać z tej opcji, bo ułatwi Wam ona zorientowanie się w manewrach przeciwników.
Jak dostać się do twierdzy Pykes?
By dostać się do środka twierdzy, konieczne będzie dezaktywowanie bariery energetycznej przy drzwiach. By to zrobić, musicie zniszczyć dwa generatory znajdujące się w rogach pomieszczenia. Polecamy Wam zacząć eskapadę od generatora po prawej.
Zejdźcie po drabinie po prawej stronie. Wykorzystując wysoką trawę wywabiajcie i obezwładniajcie pojedynczych członków gangu.
Kamery nie będą w stanie Was dostrzec, jeżeli ukrywacie się w wysokiej trawie.
Bezpośrednio przy generatorze znajduje się dwóch strażników. Pierwszego możecie wywabić przy pomocy gwizdania z wysokiej trawy. Drugi zajęty jest pracą przy generatorze więc nie powinien tak łatwo zwrócić na Was uwagi.
By uniknąć wykrycia możecie skorzystać z Nixa, który może dezaktywować system zasilania za Was.
Jeżeli zostaniecie wykryci rozlegnie się alarm. Możecie go dezaktywować poprzez znajdujące się na ścianie terminale lub wykorzystując do tego Nixa. Gdy alarm umilknie, wrogowie jeszcze przez jakiś czas pozostaną w stanie bojowej gotowości, ale po chwili powinni się uspokoić, co da Wam szansę na ponowne ukrycie się.
Wejdźcie na wyższą kondygnację i spróbujcie dostać się w okolice drzwi do cytadeli. Zneutralizujcie stojących obok strażników, by nie sprawiali problemów później.
Przejdźcie na lewą stronę areny, gdzie znajduje się drugi generator. W okolicy kręci się sporo przeciwników, więc postarajcie się pozostać niezauważonymi.
Gdy dezaktywujecie drugi system zasilania, szybko wejdźcie do wnętrza twierdzy. By to zrobić będziecie musieli jeszcze otworzyć zamek.
Skorzystajcie ze znajdującej się w środku windy i wjedźcie do pomieszczenia z dużym stołem i komputerem. Zhakujcie urządzenie i wydobądźcie znajdujące się w nim informacje.
Włamanie do systemu komputerowego uruchomi alarm, który wyśle w Waszą stronę strażników. Przedzierajcie się przez kolejne zastępy wrogów w następujących po sobie pomieszczeniach.
System korytarzy i wentylacji wyprowadzi Was w końcu na świeże powietrze. Gdy wrócicie już na główne ulice miasta kierujcie się w stronę Kantyny Makala, gdzie czekać będzie już na Was Danka z tajemniczą zleceniodawczynią misji.
Czy zdradzić informacje i zdradzie Eleerze?
Po rozmowie z Eleerą możecie zdecydować, czy przekażecie wykradzione informację o planowanej zdradzie Eleerze z organizacji Szkarłatny Świt, czy może zachowacie ją bezpośrednio dla Gorak. Więcej na temat konsekwencji pierwszego w grze wyboru znajdziecie na osobnej stronie naszego poradnika.
W tym opisie zdecydowaliśmy się na pozostawienie informacji dla Goraka.
Eleera wręczy Wam części do naprawy zepsutego statku. Teraz nie pozostało już nic innego, jak tylko udać się do Goraka i przekazać mu informacje o zdradzie. Wybór tej ścieżki znacząco poprawi Waszą reputację u Pykes i odrobinę u Szkarłatnego Świtu.
Zadanie Półświatek dobiega w tym miejscu końca.