Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.3 poradnik Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

1 - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Teraz panowie przenoszą się do Tower Green (mapka) - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Teraz panowie przenoszą się do Tower Green (mapka). Tam wędrują w lewo w stronę brązowych drzwi w budowli (tuż przy przejściu w zdezelowanym murku). I tu słychać ptasi głos, dolatujący aż z dachu budynku. Holmes otwiera brązowe drzwi i po krętych schodach maszeruje na samą górę. Tu przez kolejne drzwi przechodzi na wał obronny łączący dwa budynki. Robi dwa kroki, obraca się i lokalizuje siedzącego na dachu ptaszka. Jednak nie sposób go dosięgnąć. Tak więc wraca do budynku i maszeruje schodami na dół aż do podziemi. Staje przed ozdobnymi drewnianymi drzwiami, zza których również słychać jakiś odgłos. Przekonawszy się, że są zamknięte (kliknij je), posyła Watsona po Smitha. Po chwili wszyscy trzej wchodzą do krypty.

2 - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Holmes orientuje się, że intrygujący dźwięk dolatuje przez szczelinę w murze (na lewo od wiszącej na nim tablicy) - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Holmes orientuje się, że intrygujący dźwięk dolatuje przez szczelinę w murze (na lewo od wiszącej na nim tablicy). Oznacza to, że za ścianą jest kolejne pomieszczenie, do którego pasowałoby się jakoś dostać. Na owym murze (na lewo od Smitha) widnieje też sześć herbów, a pomiędzy nimi wspomniana metalowa tablica z trudną do odczytania inskrypcją. Przy pomocy węgielków Sherlock zamalowuje wyrytą na tablicy treść, która teraz staje się widoczna. Widać też znajdującą się nad nią tarczę herbową, która jest identyczna, ja ta wisząca w zbrojowni. Szef wartowników wspomina o brygadierze Metcalfe, który interesuje się średniowiecznymi herbami, a który prawdopodobnie jest w dormitorium.

3 - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Holmes udaje się do zbrojowni (mapka Tower of London: St - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Holmes udaje się do zbrojowni (mapka Tower of London: St. Thomas's Tower) i zabiera ze ściany tarczę z trzema złotymi koronami na granatowym tle. Następnie wędruje pod Queen's House (mapka). Tam na prawo od drzwi do dormitorium spotyka brygadiera Metcalfe'a. Zapytuje go o ten konkretny herb i dowiaduje się, że to herb Rycerzy Okrągłego Stołu. Wraca do podziemi (mapka Tower of London; Wakefield Tower) i prosi Watsona, by poszukał czegoś na ten temat w księgarni.

4 - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Znalazłszy się pod Barnes Bookseller, doktor puka do drzwi, ale mimo że księgarzowi zdarza się niekiedy siedzieć do późna, tej nocy jego sklepik jest zamknięty - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Znalazłszy się pod Barnes Bookseller, doktor puka do drzwi, ale mimo że księgarzowi zdarza się niekiedy siedzieć do późna, tej nocy jego sklepik jest zamknięty. Watson nawołuje mieszkającego nad księgarnią Barnesa, jednak zamiast niego zjawia się dziennikarz Piers, który sugeruje odwiedzenie pubu The Golden Lion. Podobno tam aktualnie zameldował się księgarz. Dziennikarz odprowadza doktora pod drzwi i Watson wchodzi do środka. Zagaja barmana, a potem pijaka przy ladzie, który wspomina coś o tylnym wejściu. Doktor próbuje więc zajrzeć za drzwi na prawo od baru, ale barman nie wpuszcza go. Watson kieruje się zatem ku drzwiom na lewo od lady, zza których wychodzi zapłakana prostytutka. Rozmawia z dziewczyną, która usiłuje naciągnąć go na drinka. Wreszcie sugeruje mu, że jeśli spłaci jej dług, poręczy za niego, by mógł wejść za niedostępne drzwi.

5 - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Niestety Watson nie ma przy sobie gotówki, maszeruje więc do mieszkania (Mapy; mapa Londynu; część zachodnia; Baker Street 221) - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Niestety Watson nie ma przy sobie gotówki, maszeruje więc do mieszkania (Mapy; mapa Londynu; część zachodnia; Baker Street 221). Wchodzi do sypialni detektywa (na prawo od kominka) i podchodzi do łóżka z jego prawej strony. Odkręca gałkę od kolumienki w rogu łóżka (w jego głowach). Ze skrytki w kolumience wyciąga buteleczkę z jakimś specyfikiem (narkotyk?). Teraz przechodzi do stojącego przy przeciwnej ścianie regału. Otwiera znajdujące się na nim puzderko z osobistymi pamiątkami Sherlocka. Wyciąga rycinę upamiętniająca "Skandal w Czechach" (pierwszą przygodę z serii Holmes) i fotografię dawnej ukochanej detektywa Irene Adler (Dokumenty). Pod nią leży medal Sherlocka - Legia Honorowa.

6 - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Doktor wraca do pubu (mapa Londynu: The Golden Lion Pub) - Noc z 15 na 16 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Doktor wraca do pubu (mapa Londynu: The Golden Lion Pub). Wręcza dziewczynie buteleczkę i swoją wizytówkę. Proponuje, by następnego dnia odwiedziła go w gabinecie, to spróbuje zaradzić jej problemom. Prostytutka proteguje go u barmana i Watson może wreszcie zajrzeć do salki na prawo od lady. Tu rzeczywiście zastaje Barnesa biorącego udział w żółwich wyścigach. Niestety ten, na którego księgarz postawił, przegrał i teraz Barnes jest mocno spłukany, na dodatek winien sporą kasę znajdującym się w pokoju oprychom. Sytuacja robi się nieprzyjemna, na szczęście ratuje ją Piers, ręcząc za Watsona i zapewniając, że za chwilę wróci on z zapłatą, którą może być także jakiś wartościowy przedmiot. Doktor nie ma innego wyjścia. Ponownie biegnie na Baker Street (mapka) i z puzderka w sypialni zabiera odznaczenie Sherlocka. Z nim wraca do pubu i wkracza do żółwiej jaskini hazardu. Po chwili obaj z Barnesem lądują w księgarni.