Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

15 lipca 1895 cz.3 poradnik Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

1 - 15 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Ponieważ wszystkie schowane w skrzyni przedmioty związane są z Francją (Velmont vel Lupin i jego typowo francuski przyodziewek, szampan, Napoleon oraz francuski przodek Holmesa), Sherlock udaje się do galerii francuskiej - 15 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Ponieważ wszystkie schowane w skrzyni przedmioty związane są z Francją (Velmont vel Lupin i jego typowo francuski przyodziewek, szampan, Napoleon oraz francuski przodek Holmesa), Sherlock udaje się do galerii francuskiej. Tam przygląda się portretowi Velmonta (na lewo od zamkniętych drzwi). Zauważa, że środkowa część obrazu jest zacieniona, jakby została pokryta inną warstwą farby. Detektyw wędruje do gabinetu dyrektora i pyta go o sposób usunięcia farby wodnej z farby olejnej. Dowiaduje się, że wystarczy do tego woda oraz pędzel i gąbka. W tej sytuacji kieruje się do pomieszczenia restauracyjnego, w którym widział rzeczone przedmioty. Ze stolika po prawej zabiera dzban z wodą , a z drugiego wspomniane narzędzia . Wraca do galerii francuskiej i ponownie dokładnie ogląda portret Velmonta.

2 - 15 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Korzysta z wody w dzbanie (narzędzia w lewym dolnym rogu ekranu) i wylewa ją na pędzel - 15 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Korzysta z wody w dzbanie (narzędzia w lewym dolnym rogu ekranu) i wylewa ją na pędzel. Mokrym pędzlem pokrywa dokładnie cały zacieniony obszar (przy wciśniętym LPM). Kiedy już nie ma żadnych jasnych prześwitów na środkowym fragmencie obrazu, odkłada pędzel (PPM) i gąbeczką (ponownie wejdź w zbliżenie obrazu) raz za razem ściera wierzchnią warstwę (pamiętaj o wciśnięciu LPM). Odkłada gąbkę (PPM) po przetarciu całego obszaru. Wówczas (kolejny raz wejdź w zbliżenie obrazu) zabiera wizytówkę z literą " C ", którą Lupin ma w butonierce. Oczywiście to następna wskazówka (Dokumenty). Zawiera ona sformułowania: "czerwone wokół zielonego" oraz "zzielenieć z zazdrości".

3 - 15 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Holmes udaje się do drugiej (ośmiokątnej) części angielskiej galerii - 15 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Holmes udaje się do drugiej (ośmiokątnej) części angielskiej galerii. Ogląda okrągły obraz, na którym widać zieloną twarz w czerwonej ramie. Bada malowidło przy pomocy lupy i dostrzega wetkniętą za ramę w jego górnej prawej części kolejną karteczkę . Tym razem z literą " O " (Dokumenty). Następna wskazówka oprócz rymowanki wyposażona jest też w szkic ośmiokątnej galerii. Wspomniana w wierszyku północ, czyli górny bok ośmiokąta na owym szkicu, znajduje się na prawo od zielonej twarzy. Odliczając (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) z owej północnej wnęki sześć stron (wliczając w to również boki będące wejściami do sąsiednich galerii), dociera się do wnęki usytuowanej na lewo od zielonego portretu.

4 - 15 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
Holmes zagląda tam i bada umocowaną po lewej lampę - 15 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

Holmes zagląda tam i bada umocowaną po lewej lampę. Okazuje się, że za nią ukryta jest kolejna karteczka (Dokumenty). Na tej widnieje litera " R ". W wierszyku wspomniany jest ponury kąt, w którym trzeba zajrzeć pod białe sukno, szukając czerwonego. Sherlock domyśla się, że powinien spenetrować ciemny magazyn. W tej sytuacji wędruje najpierw do gabinetu dyrektora i wypożycza stojącą na jego biurku po lewej lampę . Z nią maszeruje do owego magazynu (drzwi przed pomieszczeniem renowacyjnym). Stawia lampę na szafce usytuowanej na wprost wejścia i w oświetlonym pokoiku dostrzega wiadro z czerwonym obrzeżem, na którym leży sterta szmat (na lewo od szafki). Podnosi pierwszą z nich, po czym zabiera leżącą pod nią jeszcze jedną karteczkę (Dokumenty), tym razem z literą " O ".

5 - 15 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry
W tej wskazówce Lupin wspomina o śpiącym pod liliami, młodszym o kwadrans dyrektorze - 15 lipca 1895 cz.3 - Sherlock Holmes kontra Arsene Lupin - poradnik do gry

W tej wskazówce Lupin wspomina o śpiącym pod liliami, młodszym o kwadrans dyrektorze. Holmes zabiera lampę i z magazynu wędruje do galerii flamandzkiej, gdzie na ścianie na wprost wejścia do galerii niemieckiej sprawdza obraz przedstawiający ucinającego drzemkę dyrektora. Po przesunięciu obrazu w lewo o 90 stopni (wspomniany kwadrans) wypada spod niego żółta koperta (Dokumenty) z następną wskazówką - to litera " N ".