51. STACJA KOSMICZNA cz.3 | Schizm II Kameleon poradnik Schizm II: Kameleon
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
![]() | ![]() |
Przeszedłem przez śluzę i skręciłem w prawy korytarz.

Na końcu otworzyłem drzwi i zajrzałem do środka. To stąd chyba się steruje tymi wieżami... Te przyciski u góry... Komora Kodu?!

![]() | ![]() |
Ale to nie było w tej chwili najważniejsze... Muszę jak najszybciej odnaleźć Chemay. Wróciłem na środek korytarza, by przy pomocy tego małego urządzenia na ścianie odkryć sposób w jaki mogę otworzyć te trzecie drzwi.

Zaraz, spokojnie... To musi być zwykły kalkulator... Od zera po lewej u góry do dwunastu na dole po prawej. I szereg klawiszy funkcyjnych w najniższym szeregu. Kilku klawiszy brakowało...Weźmy te wzory z wież... Pierwszy symbol to 2 i 8, czyli 28. Kolejne to cyfry 14, 08 i 04...