09. PLAŻA TOWARZYSZY | Schizm II Kameleon poradnik Schizm II: Kameleon
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
PLAŻA TOWARZYSZY
Oj, nieźle się wpakowałem, prosto w gwałtowną wymianę zdań, i promieni laserowych również, pomiędzy Transai i Ansala. Chyba rzeczywiście niezbyt się lubią...
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Hej, ale uważajcie, resztki tego statku mogą się jeszcze przydać. Stójcie, spokojnie... No i ładnie, a nie mówiłem?!
![]() | ![]() |
I po walce. Zostałem znów sam. Towarzysz na plaży, zapytany o radę, stwierdził jedynie, że zrobił co mógł... i zakończył działanie. Pięknie, nie ma co...
![]() | ![]() |
Czas dokładniej tu się rozejrzeć. W tle wciąż widać było te "szyby wiertnicze", mocno zniszczone... Zaraz, tam był jeszcze jeden Towarzysz... Co on mi powie...

Powiedział, i to sporo. Wookash, po awarii Danooshy, jest chyba jedynym działającym jeszcze Towarzyszem. W każdym razie dzięki niemu dostałem się do...