07. STREFA NEUTRALNA cz.1 | Schizm II Kameleon poradnik Schizm II: Kameleon
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
STREFA NEUTRALNA
Rety, jak tu pięknie...!
Po lewej stronie zauważyłem resztki jakiegoś mostu. Metalowe kolumny, opuszczone na różnej wysokości... Zszedłem po kamiennej ścieżce w dół. Na niewielkiej platformie dojrzałem urządzenie do, jak się domyślałem, sterowania mostem. Sprawdźmy, jak to działa...
Aha, więc jeśli nacisnę przycisk niebieski, to strzelę tę wiązkę energii do tej kolumny, odpowiednio do naciśniętego górnego przycisku... Czerwony kasuje ustawienia... Spróbujmy... Zaraz, ta kolumna podnosi się o tyle poziomów, a ta o tyle, więc muszę... Ok., to może tak... Licząc od lewej do prawej najpierw strzelę do kolumny 2, potem 4, teraz niech będzie 1, a potem już z górki 2, 3, 2, 3, i na koniec 4 i 1. Jam to, nie chwaląc się, uczynił ! Most stoi... Przeszedłem po nim na drugi brzeg, uważając na każdy krok. Nie wiedziałem kogo mogę tam się spodziewać...
Na szczęście, pewnie dzięki umiejętnościom Kameleona, przyjęcie przez Transai było bardziej niż serdeczne. Wzięli mnie za niejakiego Jano, ich najlepszego inżyniera, którego nie widzieli od dwóch lat. Przywitał mnie Jimi, który potrzebował umiejętności Jano do realizacji Wielkiego Planu.
Kiedy Transai odeszli, postanowiłem nieco rozejrzeć się. Odnalazłem wielki Portal, który jednakże odkrył, iż nie jestem Jano i kazał mi się oddalić, grożąc śmiercią. Cóż było robić?! Może to drugie plemię będzie bardziej przyjazne...?