44. LYRA cz.1 | Schizm II Kameleon poradnik Schizm II: Kameleon
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
LYRA
Poszedłem korytarzem na wprost. Na podłodze zauważyłem porzuconą przez kogoś zieloną kulę. Zabrałem ją. Podobnie uczyniłem z kulą koloru czerwonego, która leżała trochę dalej. Skręciłem w lewo i wsiadłem do windy, by wjechać na górne piętro. Tam leżała kula koloru zielono-czerwonego.
Nieopodal zauważyłem drzwi, zabezpieczone jakimś skomplikowanym zamkiem...
Muszę poszukać wskazówki, jak otworzyć te drzwi... Zjechałem windą w dół, a następnie skręciłem w kolejny korytarz w lewo. Oho, mamy i następne drzwi z zamkiem...
Cofnąłem się i wszedłem do windy po drugiej stronie. Co my tu mamy... Jakieś urządzenie... Powolutku... W centralnym punkcie mamy miejsce na kulę, poniżej wyświetlają nam się symbole, takie jak nad drzwiami... Przycisk z lewej obraca kulę, a tym samym zmienia symbole i światełka u góry...
Wsadziłem najpierw kulę czerwoną, potem zieloną i zielono-czerwoną... Szukałem znanego mi wzoru znad drzwi na pierwszym poziomie... Zaraz, tu coś mamy podobnego, więc ta kombinacja światełek... Aha, to w takiej kolejności chyba trzeba będzie naciskać te przyciski... Dobrze, teraz drugie drzwi... Mam! Lecimy sprawdzić...