10. TAJEMNICZA JASKINIA cz.1 | Schizm II Kameleon poradnik Schizm II: Kameleon
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
TAJEMNICZA JASKINIA
Kiedy ścieżka ukazała się moim oczom, nie pozostawało nic innego, jak tam wkroczyć... Oho, kolejne mechanizmy.
![]() | ![]() |
Skręciłem w lewo, ale dalszą drogę blokowały metalowe tarcze. Tak, znów coś dla mnie...

Uważnie obejrzałem 16 metalowych prętów, które sterowały tarczami. Część tarcz, patrząc od lewej tarcze nr 3, 6, 9, 10, 14 i 15, co wydało mi się ważne, były odsunięte... Mamy więc wskazówkę. Urządzenie sterownicze, z szeregiem 16 przycisków, przyciskiem na środkowej rozecie i podobnym, po prawej, do resetowania ustawień, sprawiała zachęcające wrażenie. Niestety, umożliwiała ona jedynie dwie próby... Na lewo od sterownika mogłem zajrzeć pod metalowe pręty...
Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie