04. HANGAR PROMÓW cz.1 | Schizm II Kameleon poradnik Schizm II: Kameleon
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
HANGAR PROMÓW
Znalazłem się w Hangarze Promów. Ścieżka na wprost doprowadziła mnie do zamkniętego przejścia, broniącego dostępu do promu. Wróciłem więc i skręciłem w prawo. Jest przejście, ale...

![]() | ![]() |
Po prawej zauważyłem klatkę windy. Może z góry coś zobaczę? Tak, pięknie, a to co ma być?! Jak to nazwać?! Ogromne pąki? Ciekawe... I do tego ta lampa... I coś jak wielkie oko na ścianie...
![]() | ![]() |
Zjechałem w dół i poszedłem przed siebie, a następnie skręciłem w prawo, w trzeci rząd. Na wprost miałem oko na ścianie, lampę i ciekawy przycisk pod nim. Kiedy go nacisnąłem, z dwóch końców dwóch pąków wybiegł promień lasera...
Zostało jeszcze 40% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie