47. GALLEAS GÓRA cz.1 | Schizm II Kameleon poradnik Schizm II: Kameleon
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
GALLEAS GÓRA
Ależ te wraki na tle zachodzącego słońca wyglądają... Pięknie i groźnie... Wysiadłem z promu.

Poszedłem drogą na wprost do wnętrza wraka. Skręciłem w prawo. W komnacie po prawej zauważyłem dziwne znaki na niebieskiej i żółtej tarczy... Chyba warto je odnotować... I jakieś krzesło między nimi...
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Teraz zielona tarcza... Tu trzeba ułożyć coś samemu... Zaraz, jeszcze raz przyjrzyjmy się tarczy niebieskiej i żółtej... Ok, już wiem, na tarczy zielonej trzeba zaznaczyć te linie, które występują wspólnie na pozostałych obu tarczach... Proste...
![]() | ![]() |
Otworzyły się drzwi... Tarcza czerwona... i oczywiście układ symboli... Wyszedłem na zewnątrz i stanąłem przed kratą, tą na wprost od wejścia... Ponownie zastosowałem system z pozostawianiem linii wspólnych na innych tarczach... E, tam, łatwe... Spodziewałem się czegoś trudniejszego...