46. PORT TRANSAI | Schizm II Kameleon poradnik Schizm II: Kameleon
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
PORT TRANSAI
Jakże dobrze znane mi miejsce...

Na ławce nieopodal leżała kamienna tablica... Zaraz, ja znam te symbole... To cyfry, podobne do tych, jakie były na tej podmorskiej machinie. Zapamiętałem tę wartość...

Wsiadłem do promu. Nie dało się niestety zauważyć urządzenia sterowniczego... Zaraz, mamy trzy przyciski do wprowadzenia współrzędnych... Moment, jeśli weźmiemy wartość z tablicy i przeliczymy przez... Dobra, powolutku... Nie, cholera, nie tak... Spróbujmy z drugiej strony... No, jasne! Czyli do komputera pokładowego trzeba wprowadzić liczbę... 160... Tak więc klikam na lewym przełączniku raz, na środkowym 6 razy, a prawy zostawiam w spokoju... Kształty się ułożyły i...
![]() | ![]() |
Lecimy, prosto do...
![]() | ![]() |
