36. MOST WINDMILL | Schizm II Kameleon poradnik Schizm II: Kameleon
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
MOST WINDMILL
Ale piękny... Szkoda tylko, że nikt go wcześniej nie ułożył...
![]() | ![]() |
Zszedłem ścieżką po prawej w dół. Po mostku przeszedłem na drugą stronę i uważnie przyjrzałem się roślinnym kolumnom, na których kręciły się kładki mostu.
![]() | ![]() |
Moją uwagę zwróciły wystające z kolumn różowe dźwigienki, które służyły zapewne do sterowania kładkami. Tak... Kiedy przesunąłem dźwigienkę, nie było żadnej reakcji... Dopiero kiedy użyłem tej na końcu, kładki się zatrzymały...
![]() | ![]() |
Czyli tak... Te cztery pierwsze służą do sterowania kładkami, a ta ostatnia, tuż przy skalnej ścianie, zatrzymuje i uruchamia kolumny... Teraz wystarczy... Dobrze, najpierw, licząc od ściany, pobawmy się z tą drugą... Przesunąłem dźwignię, gdy kładki wirowały, a potem użyłem ostatniej dźwigni, do ich zatrzymania... Nie, nie tak... Jeszcze raz... Jest! Dobrze, teraz następna kładka...
![]() | ![]() |
Ile ja się nabiegałem... Wreszcie, udało się ułożyć ostatnią... Teraz biegiem na górę i przez most, na drugą stronę
![]() | ![]() |
Teraz w mrok jaskini, by znaleźć się w...