36. MOST WINDMILL | Schizm II Kameleon poradnik Schizm II: Kameleon
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
MOST WINDMILL
Ale piękny... Szkoda tylko, że nikt go wcześniej nie ułożył...
Zszedłem ścieżką po prawej w dół. Po mostku przeszedłem na drugą stronę i uważnie przyjrzałem się roślinnym kolumnom, na których kręciły się kładki mostu.
Moją uwagę zwróciły wystające z kolumn różowe dźwigienki, które służyły zapewne do sterowania kładkami. Tak... Kiedy przesunąłem dźwigienkę, nie było żadnej reakcji... Dopiero kiedy użyłem tej na końcu, kładki się zatrzymały...
Czyli tak... Te cztery pierwsze służą do sterowania kładkami, a ta ostatnia, tuż przy skalnej ścianie, zatrzymuje i uruchamia kolumny... Teraz wystarczy... Dobrze, najpierw, licząc od ściany, pobawmy się z tą drugą... Przesunąłem dźwignię, gdy kładki wirowały, a potem użyłem ostatniej dźwigni, do ich zatrzymania... Nie, nie tak... Jeszcze raz... Jest! Dobrze, teraz następna kładka...
Ile ja się nabiegałem... Wreszcie, udało się ułożyć ostatnią... Teraz biegiem na górę i przez most, na drugą stronę
Teraz w mrok jaskini, by znaleźć się w...