39. TOUCHSTONE cz.1 | Schizm II Kameleon poradnik Schizm II: Kameleon
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
TOUCHSTONE
Zaraz jak to Loreann mówiła?
Weź pod uwagę, jaki czas, Na wzniosłą podróż weźmiesz wraz, Nieco czekania, liczenia nieco, Wysokie drogi staną się jedną. |
Tak, tak to było... Oto mamy "Wysokie Drogi"...
Przyjrzałem się sterownikowi łódki... Trzy przyciski oznaczone były symbolem koła, a inne trójkąta... Nacisnąłem ten przycisk, który znajdował się u samej góry, po prawej... Wysiadłem z łódki. Teraz, jedyną możliwą trasą po rampach, dotarłem do windy, zamkniętej na trzy przesuwane sztaby...
Skąd można je otworzyć? Zaraz, te trzy małe koła na sterowniku... Pobiegłem do łódki i zacząłem od tego przycisku u góry, po lewej. Wylądowałem przy okrągłej tarczy. Kiedy jej użyłem, usłyszałem dźwięk przesuwanej sztaby... Ale kiedy wskazówka zegara wróciła na swoje miejsce, sztaba zamknęła się ponownie... Czyli musiałem się spieszyć...
Szybko wcisnąłem zegar, na sterowniku wdusiłem przycisk dolny, po lewej i do łódki... To samo powtórzyłem przy drugim i trzecim zegarze... Ponieważ pierwsza sztaba znów się zamknęła, powtórzyłem zabawę z pierwszym zegarem i teraz wcisnąłem ponownie przycisk, który zawiózł mnie na lądowisko z rampami. Teraz biegiem do windy... Udało się...