37. OGRÓD WODNY | Schizm II Kameleon poradnik Schizm II: Kameleon
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
OGRÓD WODNY
Ileż tu kwiatów... i te twarze... Kładka... i łódka w oddali... Jak ją tu przyciągnąć?!
Za plecami miałem jakąś windę. Wsiadłem do środka i wjechałem na górę. Oho, już się domyślam...
Pobawmy się więc... To urządzenie steruje tymi ogromnymi głowami. Odpowiedzialne są one za dostarczanie wiatru dla żagla tej maleńkiej łódki po drugiej stronie. Ta zaś, w zależności od tego jak się jej dmuchnie, płynie w odpowiednie miejsce kwietnego labiryntu... Tu, na sterowniku, mamy cztery przełączniki... Podejdźmy do tego na spokojnie... Oznaczmy głowy, licząc jak zwykle od lewej, jako 1,2,3 i 4... Teraz zrobimy tak...
1. Włącz - 1 2. Włącz - 2 3. Włącz - 4 4. Wyłącz - 2 5. Wyłącz - 4 6. Włącz - 3 7. Włącz - 2 | 8. Wyłącz - 3 9. Wyłącz - 1 10. Włącz - 3 11. Wyłącz - 2 12. Włącz - 4 13. Wyłącz - 4 14. Włącz - 2 |
Udało się... Łódka zacumowała przy kładce... Teraz zjechałem windą w dół i wsiadłem do mojego środka transportu, który zabrał mnie, aż do...