37. OGRÓD WODNY | Schizm II Kameleon poradnik Schizm II: Kameleon
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
OGRÓD WODNY
Ileż tu kwiatów... i te twarze... Kładka... i łódka w oddali... Jak ją tu przyciągnąć?!

Za plecami miałem jakąś windę. Wsiadłem do środka i wjechałem na górę. Oho, już się domyślam...
![]() | ![]() |
Pobawmy się więc... To urządzenie steruje tymi ogromnymi głowami. Odpowiedzialne są one za dostarczanie wiatru dla żagla tej maleńkiej łódki po drugiej stronie. Ta zaś, w zależności od tego jak się jej dmuchnie, płynie w odpowiednie miejsce kwietnego labiryntu... Tu, na sterowniku, mamy cztery przełączniki... Podejdźmy do tego na spokojnie... Oznaczmy głowy, licząc jak zwykle od lewej, jako 1,2,3 i 4... Teraz zrobimy tak...
1. Włącz - 1 2. Włącz - 2 3. Włącz - 4 4. Wyłącz - 2 5. Wyłącz - 4 6. Włącz - 3 7. Włącz - 2 | 8. Wyłącz - 3 9. Wyłącz - 1 10. Włącz - 3 11. Wyłącz - 2 12. Włącz - 4 13. Wyłącz - 4 14. Włącz - 2 |
Udało się... Łódka zacumowała przy kładce... Teraz zjechałem windą w dół i wsiadłem do mojego środka transportu, który zabrał mnie, aż do...
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |