Poradnik do gry - 01. STACJA KOSMICZNA cz.1 | Schizm II Kameleon poradnik Schizm II: Kameleon
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
STACJA KOSMICZNA
Czy to jeszcze sen, czy już jawa?! Gdzie jestem, kim jestem, jak tu się znalazłem?! I co to za hologram?! Same pytania... Żadnych odpowiedzi... A może on...? Tensa?! Nie przypominam sobie żadnego Tensy! Zwłaszcza sprzed... Zaraz, ile?! 214 lat, 28 dni i 13 godzin?! Oszalał... Chwileczkę... Nie przypominam sobie żadnego Sarpedonu, który miałbym rzekomo zdradzić i zniszczyć. O, przynajmniej dowiedziałem się, jakie jest moje imię... Sam Geder... Też ładnie. Ale nie podoba mi się to, co Tensa mówił o zniszczeniu stacji. A może by tak...
Huknęło, trzasnęło... i Tensa rozpłynął się w niebycie. To nie była awaria hologramu, ktoś pomógł biednemu Tensie w przejściu na drugą stronę wirtualnego życia. Tylko kto? Zwlokłem się z miejsca mojego spoczynku, ubrałem wdzianko i poczłapałem w kierunku wyjścia, w poszukiwaniu sposobu na ocalenie własnej... tego, no, własnego kombinezonu...
Nieopodal wyjścia z mojej celi natknąłem się na ogromne, zniszczone pewnie w wyniku sabotażu, urządzenie. Kiedy podszedłem bliżej, usłyszałem głos: "Pomóż". Pewnie, tylko jak?!
Ruszyłem przed siebie, po metalowej kładce zasłanej resztkami jakichś mechanizmów. Na końcu korytarza znalazłem kolejnego Towarzysza, tym razem zniszczonego kompletnie. Przyjrzałem mu się uważnie i odnalazłem kartę. Może się przyda do tamtego?
Wróciłem. Użyłem karty i... Górna promenada? Generator prionowy? O co mu chodzi?! Muszę chyba sam to sprawdzić...