Oddworld Soulstorm: Odznaki (wyzwania), Reunion at the Old Trellis - lista Oddworld Soulstorm poradnik, solucja
Badges - solucja 8: Reunion at the Old Trellis
Ostatnia aktualizacja: 13 kwietnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Oddworld Soulstorm znajdują się opisy odznak (Badges) z etapu 8 - Reunion at the Old Trellis. Są to różnorakie wyzwania dotyczące m.in. odnajdywania sekretów, atakowania Sligów cukierkami Rock Candy, ratowania Mudokonów i otwierania szafek. Nasz poradnik pomoże w zdobyciu wszystkich platynowych odznak w misji 8.
Dodatkowe uwagi - Jeśli nie zaliczymy wymagań danego wyzwania w 100%, to nadal możemy otrzymać odznakę niższego stopnia, np. złotą lub srebrną. Gra pozwala powtarzać ukończone etapy po to żeby powalczyć o przegapione odznaki.
Explorer
Wymagania do zdobycia platynowej odznaki: Odnaleziono 2 sekretne obszary (Secret Areas).
Opis odznaki: To jedno z wyzwań powiązanych z sekretami / znajdźkami. Gra informuje zawsze o odnalezieniu sekretnego obszaru. Uwzględniliśmy je w naszym opisie przejścia misji 8 - oznaczone są kolorem zielonym.
Rock Candy
Wymagania do zdobycia platynowej odznaki: Uderzono 35 razy Sliga cukierkiem Rock Candy.
Opis odznaki: Dla przypomnienia cukierki Rock Candy to przedmioty do rzucania, które mogą być używane do osłabiania oraz ogłuszania Sligów. Abe natrafi na pierwszy automat z cukierkami niedługo po rozpoczęciu etapu i może je wyjmować z maszyny za darmo.
Jeśli nie chcemy ryzykować z przegapieniem zdobycia platynowej odznaki, to możemy atakować z pomocą cukierków wrogów z początkowych lokacji i po 2 udanych trafieniach czekać aż odnowi im się pasek zdrowia. Pozwoli to na "zresetowanie" procesu osłabiania Sliga. Każde trafienie jest liczone oddzielnie - nie chodzi tu o ogłuszenie 35 Sligów.
Searcher
Wymagania do zdobycia platynowej odznaki: Przeszukano 20 szafek (Lockers).
Opis odznaki: Zdobycie platynowej odznaki za otwieranie szafek nie powinno być trudne, aczkolwiek pamiętajmy o:
- Dokładnym zbadaniu kopalni - Z racji na panujące tam ciemności łatwiej jest przegapić jakieś szafki.
- Otwieraniu szafek w finałowej części misji - Dla przypomnienia do zaliczenia są 3 bitwy ze Sligami. Szafki możemy pootwierać przed lub po rozegraniu danej bitwy.
Hidden Help
Wymagania do zdobycia platynowej odznaki: Odnaleziono 4 sekrety Royal Jelly.
Opis odznaki: To jedno z wyzwań powiązanych z sekretami / znajdźkami. Royal Jelly to lewitujące obiekty, których zbieranie może wydłużać pasek zdrowia Abe'a. Uwzględniliśmy je w naszym opisie przejścia misji 8 - oznaczone są kolorem zielonym.
Saviour
Wymagania do zdobycia platynowej odznaki: Uratowano 200 Mudokonów.
Opis odznaki: W opisywanym etapie pojawiają się aż 254 Mudokony - 250 z nich będzie uciekało w tle, zaś 4 Mudokonów możemy osobiście odnaleźć i zrekrutować. Wymóg tego wyzwania oznacza, że możemy zdobyć platynowe wyzwanie jeśli we wszystkich starciach zginie mniej niż 54 Mudokonów.
Do ratowania Mudokonów dochodzi w finałowej części etapu. Abe musi zaliczyć trzy sceny ochraniania uciekających pobratymców. Uwzględniliśmy je w naszym opisie przejścia misji 8 na stronie Ochranianie Mudokonów.
Uwaga - Jeśli w danej bitwie zginie zbyt wiele Mudokonów, to zdecydowanie warto zrestartować punkt kontrolny i spróbować ponownie. Gra na szczęście pozwoli na zapisanie postępów przed każdym z trzech starć.
Slig Apprehender
Wymagania do zdobycia platynowej odznaki: Pojmano 20 Sligów.
Opis odznaki: Pod pojęciem pojmania Sliga kryje się doprowadzenie do tego żeby został związany. Domyślnie używa się do tego celu taśmy (Tape), ale począwszy od misji 8 Abe może też wytwarzać w oparciu o crafting gadżet Bouncy Biding Candy, który bardzo ułatwia wiązanie przeciwników - możemy rzucić w Sliga ulepszonym cukierkiem i związać go "na odległość".
Niezależnie od wybranej metody pamiętajmy o tym żeby w trakcie rozgrywania finałowych starać się zawsze doprowadzić do pojmania niektórych z atakujących Sligów. W finale etapu do zaliczenia są 3 długie bitwy, tak więc będzie dużo okazji do tego żeby związać łącznie 20 przeciwników. Dodatkowo kilku Sligów będziemy w stanie pojmać jeszcze przed awansowaniem do końcowych bitew.