Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Sealed Gate - Atlas świata Mutant Year Zero Mutant Year Zero poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 9 grudnia 2018

Na tej stronie atlasu świata do gry Mutant Year Zero: Road to Eden znajduje się szczegółowy opis lokacji The Sealed Gate. To lokacja z ostatnimi przeciwnikami gry, wśród których znajduje się między innymi finałowy boss. Nasz poradnik informujemy jak pokonać wrogów z The Sealed Gate oraz jak odblokować dostęp do Edenu.

Podstawowe informacje o lokacji The Sealed Gate

Przeciwnicy - Brother Mark Luktar (poziom 60), Sect Hunter (poziom 60), Med-Bot (poziom 60), Sect Pyro (poziom 60), Sect Tank (poziom 60), Sect Butcher (poziom 60), Mimir Z600 (poziom 60), High Priestess Plutonia (poziom 60), Polis-Bot (poziom 60), Polis-Bot Enforcer (poziom 60) - The Sealed Gate - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Przeciwnicy - Brother Mark Luktar (poziom 60), Sect Hunter (poziom 60), Med-Bot (poziom 60), Sect Pyro (poziom 60), Sect Tank (poziom 60), Sect Butcher (poziom 60), Mimir Z600 (poziom 60), High Priestess Plutonia (poziom 60), Polis-Bot (poziom 60), Polis-Bot Enforcer (poziom 60).

Sugerowany poziom doświadczenia - 60.

Przejścia do innych lokacji - The Forbidden City (zawsze dostępne), Eden (musisz rozprawić się z Plutonią i innymi przeciwnikami w pobliżu wejścia do Edenu).

Unikalny loot w skrzyni - Brak.

Pozostałe skarby - Brak. W lokacji tej odnajdziesz jedynie standardowy loot.

Walki i unikalne miejsca w The Sealed Gate

To ostatnia lokacja świata gry, w której spotyka się przeciwników. Zanim zaczniesz ją badać warto zużyć wszystkie dostępne punkty złomu i wszystkie części broni na uzupełnienie zapasów drużyny i na ulepszenie jej ekwipunku.

W lokacji tej najlepiej jest oddzielnie rozegrać dwie główne bitwy - The Sealed Gate - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

W lokacji tej najlepiej jest oddzielnie rozegrać dwie główne bitwy. W momencie rozpoczęcia pierwszej bitwy nie przesuwaj członków drużyny zbyt daleko w głąb mapy żeby nie zaalarmować przedwcześnie kolejnych przeciwników (wśród których byliby mech oraz finałowy boss).

Piewszych mutantów spotkasz po dotarciu do głównej drogi. Członków drużyny najlepiej rozstawić przy wrakach pojazdów (tylko tych oferujących pełne zasłony!) oraz wewnątrz pokazanego na obrazku lewego budynku.

W pierwszej bitwie najpoważniejszym zagrożeniem jest Brat Mark Luktar - The Sealed Gate - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

W pierwszej bitwie najpoważniejszym zagrożeniem jest Brat Mark Luktar. To znana ci już odmiana mini-bossa - może on porażać członków drużyny prądem (nie ustawiaj ich zbyt blisko siebie żeby wyładowania nie przeskakiwały na kolejne osoby) oraz podejmować próby ich opętania (ogłusz bohatera będącego pod wpływem kontroli umysłu lub oddal się od niego). Szybkie wyeliminowanie tego przeciwnika powinno być sprawą priorytetową.

Do walk dołączą też inne ghule i najsilniejszym z nich jest Sect Tank. Warto tak jak zawsze spróbować użyć na Czołgu umiejętności Puppeteer Magnusa. Opętany Tank może być pomocny w atakowaniu innych wrogów oraz w odwracaniu uwagi Luktara.

Do drugiej bitwy możesz przystąpić w dalszej części mapy - The Sealed Gate - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Do drugiej bitwy możesz przystąpić w dalszej części mapy. Także i tu wskazane są przygotowania. Członków drużyny rozstaw wewnątrz okolicznych zrujnowanych budynków - w tym z obrazka (najlepiej na piętrze) oraz w sąsiadującym z nim.

Bitwę najlepiej rozpocząć od zaatakowania jednego z najbliżej rozstawionych wrogów - może to być Sect Pyro, Med-Bot lub Mimir Z600. W przypadku wymienionych dwóch robotów pomagaj sobie granatami EMP lub zdolnością Circuit Breaker po to żeby je wyłączać tymczasowo z walk. Wykorzystuj następnie tę chwilę spokoju do atakowania mutantów. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że Mimir Z600 dysponuje potężnym działkiem, a nie miotaczem ognia. Koniecznie sparaliżuj go gdy zauważysz, że przygotowuje się do oddania strzału.

W opisywanej bitwie najpoważniejszy przeciwnik do pokonania to finałowy boss - Wysoka kapłanka Plutonia - The Sealed Gate - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

W opisywanej bitwie najpoważniejszy przeciwnik do pokonania to finałowy boss - Wysoka kapłanka Plutonia. Dysponuje ona:

  1. Atakami energetycznymi - Staraj się nie ustawiać członków drużyny zbyt blisko siebie.
  2. Kontrolą umysłu - Ogłusz/zatrzymaj opętanego bohatera lub oddal się od niego tymczasowo resztą drużyny.
  3. Umiejętnością przywracania do życia poległych sojuszników - To najbardziej irytująca zdolność, zwłaszcza że może ona wykonać tę akcję na odległość. Wskrzeszona postać nie zginie nawet jeśli zabijesz Plutonię. Trzeba mutanta po raz drugi pozbawić paska zdrowia.

Plutonia powinna więc szybko znaleźć się na celowniku całej drużyny lub przynajmniej jej większości, zwłaszcza że nie ma bardzo długiego paska energii (36 punktów zdrowia + 4 punkty pancerza). W przeciwnym razie bitwa może stać się o wiele trudniejsza jeśli ktoś z drużyny zostanie opętany lub jeśli pokonany przeciwnik powróci do świata żywych.

W walkach weźmie też udział nowy Sect Tank i warto tak samo jak w poprzedniej próbie podjąć próbę opętania go Magnusem. Czołg może skutecznie atakować Plutonię swoją strzelbę lub ogłuszyć ją po odpaleniu szarży. Dodatkowo Tank odwróci uwagę mutantów i robotów od reszty drużyny.

Po wygraniu drugiej bitwy możesz opcjonalnie zająć się zbadaniem obszaru po prawej stronie - The Sealed Gate - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Po wygraniu drugiej bitwy możesz opcjonalnie zająć się zbadaniem obszaru po prawej stronie. Spotkasz tam dwa Polis-Boty, które z racji pilnowania zupełnie innej części mapy nie dołączyły najprawdopodobniej do wcześniej walk.

Po zbadaniu całej lokacji powróć do miejsca gdzie przebywała Plutonia. Znajduje się tu pokazane na obrazku przejście do Edenu.