Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Podziemna Arka | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil Mutant Year Zero poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Na tej stronie atlasu świata do Mutant Year Zero znajduje się szczegółowy opis przejścia lokacji Podziemna Arka (The Under-Ark). To jedna z obowiązkowych lokacji odwiedzanych w ramach przechodzenia dodatku Seed of Evil. Do głównej bitwy dojdzie niedługo po wyjściu z tunelu i konieczne okaże się m.in. zniszczenie aż trzech nowych kokonów.

Podstawowe informacje o lokacji Podziemna Arka

Przeciwnicy - Pod Spawner (poziom 80), Pod Tank (poziom 80), Pod Rooter (poziom 80), Pod Jumper (poziom 80), Pod Burner (poziom 80), Pod Destroyer (poziom 80) - Podziemna Arka | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Przeciwnicy - Pod Spawner (poziom 80), Pod Tank (poziom 80), Pod Rooter (poziom 80), Pod Jumper (poziom 80), Pod Burner (poziom 80), Pod Destroyer (poziom 80).

Sugerowany poziom doświadczenia - 80.

Przejścia do innych lokacji - Podnosiciele Wody (zawsze dostępne), Zamarznięte Miasto (zawsze dostępne).

Unikalny loot w skrzyniach - Blue Oyster Cap - Założenie tej czapki gwarantuje dwie świetne premie do statystyk, a mianowicie zwiększenie zasięgu ruchu o 4 pola oraz zwiększenie zasięgu broni o 35 procent. To doskonała czapka dla bohatera korzystającego z broni o dużym zasięgu rażenia.

Pozostałe skarby - Notatka - Goran Note #2.

Walki i unikalne miejsca na mapie Podziemna Arka

Eksplorację tej mapy rozpoczynasz w tunelu i niedaleko miejsca startu znajduje się też notatka (znajdźka) - Podziemna Arka | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Eksplorację tej mapy rozpoczynasz w tunelu i niedaleko miejsca startu znajduje się też notatka (znajdźka). Początkowo musisz kierować się prosto, ale po zbliżeniu się do wyjścia z tunelu warto skręcić w prawo i rozegrać opcjonalną bitwę. Na przeciwnym pasie zawalonego tunelu spotkasz Pod Tanka i Pod Rootera. Jest tu też pojedynczy Pod Spawner.

Jeśli nie czujesz się pewnie, to skorzystaj z kontroli umysłu (umiejętność Puppeteer), żeby podjąć próbę "opętania" Pod Tanka. W przeciwnym razie broń się w lewej części tunelu i eliminuj zbliżających się przeciwników. Wskazane jest oczywiście ciągłe atakowanie Pod Spawnera po to, żeby uniemożliwić wyplucie nowych przeciwników przez kokon. Po wygranej bitwie znajdziesz m.in. skrzynię ze Skórzaną czapką (zwiększa ona zasięg broni oraz zasięg ruchu bohatera).

Do głównej bitwy dojdzie niedługo po wyjściu z tunelu i znalezieniu się na dużej otwartej przestrzeni - Podziemna Arka | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Do głównej bitwy dojdzie niedługo po wyjściu z tunelu i znalezieniu się na dużej otwartej przestrzeni. W okolicy znajdują się aż 3 Pod Spawnery - na wprost od wyjścia z tunelu, na prawo i na przeciwległym końcu mapy. Jeśli nie chcesz, żeby w okolicy pojawiło się jeszcze więcej wrogów, staraj się grać bardziej agresywnie i szukać na każdym kroku okazji do atakowania kokonów.

W głównej bitwie nie uczestniczą żadni elitarni przeciwnicy, ale mimo wszystko do wyeliminowania jest wielu zwykłych wrogów - Podziemna Arka | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil - Mutant Year Zero - poradnik do gry

W głównej bitwie nie uczestniczą żadni elitarni przeciwnicy, ale mimo wszystko do wyeliminowania jest wielu "zwykłych" wrogów. Ciekawą taktyką może być skorzystanie ze zdolności Puppeteer po to żeby przejąć kontrolę nad Pod Destroyerem. Możesz wykorzystać jego unikalną zdolność i rzucać granatami odłamkowymi w kokony lub w grupy stojących blisko siebie innych wrogów.

W trakcie walk nie zapominaj o korzystaniu z dobrych zasłon, zwłaszcza że w okolicy przebywa Pod Jumper. Jeśli tylko masz taką możliwość, to użyj na nim umiejętności Knee Shot żeby (przynajmniej tymczasowo) nie mógł skakać do miejsc wykonywania łatwych ataków na twoich podwładnych. Przejście do kolejnej lokacji (Zamarzniętego Miasta) jest niedaleko miejsca gdzie znajdował się jeden z kokonów.