Ostatni Bastion | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil Mutant Year Zero poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Na tej stronie atlasu świata do Mutant Year Zero znajduje się szczegółowy opis przejścia lokacji Ostatni Bastion (The Last Stand). To opcjonalna mapa, na której można spotkać dość liczną grupę wrogów dowodzonych przez szamana. Pozbycie się przeciwników pozwala na dotarcie do kilku unikalnych znajdziek.
Podstawowe informacje o lokacji Ostatni bastion
Przeciwnicy - Boss Shaman (poziom 80), Sect Butcher (poziom 80), Sect Hunter (poziom 80), Sect Tank (poziom 80), Sect Pyro (poziom 80), Med-Bot (poziom 80), Butcher (poziom 80), Marauder (poziom 80).
Sugerowany poziom doświadczenia - 80.
Przejścia do innych lokacji - Zamarznięte Miasto (zawsze dostępne).
Unikalne skarby - Artefakt - Bluebottle Wand. Notatka - Friends Become Enemies. Notatka - Volts Rumor #3.
Walki i unikalne miejsca na mapie Ostatni bastion
Wszyscy przeciwnicy z tej lokacji przebywają w środkowej części mapy i w okolicy jest wiele przeszkód oraz ścieżek, które możesz wykorzystać do zaplanowania ataku z zaskoczenia. Proponujemy rozpocząć bitwę na jeden z dwóch sposobów.
Bezpieczniejszy wariant zakłada zbliżenie się Magnusem do Sect Tanka po to, żeby podjąć próbę opętania go w oparciu o umiejętność Puppeteer. Jeśli akcja ta powiedzie się, to wspieraj Sect Tanka zza pobliskich zasłon. Możesz użyć Sect Tanka do zaatakowania opisanego poniżej szamana lub po prostu stać nim na otwartej przestrzeni, żeby oprócz prowadzenia ostrzału był też wystawiony na ataki innych wrogów (sprawi to, że po zakończeniu opętania będzie bardzo osłabiony lub nawet nie żył).
Jeżeli opętanie zakończy się porażką, to szybko wycofaj całą drużynę, a w szczególności te postacie, które nie są odporne na szarże Tanka.
Bardziej ryzykowny wariant zakłada zakradnięcie się Magnusem lub całą drużyną do większego budynku po prawej stronie. Przebywa tam pokazany na obrazku Boss Shaman. Możesz także na nim użyć zdolności Puppeteer lub po prostu postarać się zmasowanymi atakami całej drużyny zabić go już w pierwszej turze. Boss Shaman może przyzywać na pole bitwy Butcherów i Marauderów.
Wadą tego wariantu jest to, że nawet w przypadku udanego opętania szamana drużyna będzie musiała bronić się przed atakami innych wrogów z kilku różnych stron.
W trakcie walk "załączą się" aż 2 Med-Boty. Dobrym pomysłem jest podrzucenie granatu EMP, gdy roboty rozstawione są jeszcze blisko siebie, aczkolwiek możesz je także niszczyć po kolei. W miarę możliwości zabijaj wrogów z tej samej części mapy, dzięki czemu Med-Boty nie wyruszą w wyraźnie oddalone od siebie miejsca. Mogłoby to poważnie utrudnić powstrzymanie ich, zanim wskrzeszą jakiegoś przeciwnika.
Po walkach rozejrzyj się za artefaktem i dwoma notatkami. W lokacji tej nie ma żadnych przejść do nowych lokacji. Możesz jedynie po wszystkim powrócić do Zamarzniętego Miasta.