Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Obrzeża Arki (powrót) | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil Mutant Year Zero poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Na tej stronie atlasu świata do Mutant Year Zero znajduje się szczegółowy opis powrotu do lokacji Obrzeża Arki (Ark Outskirts). Ma to miejsce w trakcie rozgrywania nowej kampanii dodatku Seed of Evil. W znanej już lokacji na bohaterów czeka nowa grupa silnych przeciwników.

Podstawowy opis tej mapy znajdziesz na stronie Ark Outskirts z opisu przejścia głównej kampanii Road to Eden.

Nowe informacje o lokacji Obrzeża Arki

Przeciwnicy - Pod Tank (poziom 65), Pod Burner (poziom 65), Pod Jumper (poziom 65), Pod Rooter (poziom 65).

Sugerowany poziom doświadczenia - 65.

Unikalne skarby - Notatka - Volts Rumor #1.

Nowe walki na mapie Obrzeży Arki

Wszyscy nowi przeciwnicy rozstawieni są wokół stacji benzynowej - Obrzeża Arki (powrót) | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Wszyscy nowi przeciwnicy rozstawieni są wokół stacji benzynowej. Jako że znajduje się wśród nich Pod Tank, ponownie proponujemy zakradnięcie się Magnusem w pobliże tego silnego mutanta po to, żeby skorzystać ze zdolności Puppeteer.

Jeśli powiedzie się kontrola umysłu, to Pod Tank doskonale sprawdzi się do odwracania uwagi przeciwników i sam zostanie przez nich mocno osłabiony lub zabity zanim zdolność przestanie działać. W przeciwnym razie szybko wycofaj się i skup na nim ataki całej drużyny, żeby jak najszybciej się go pozbyć.

W bitwie tej ponownie dokuczali ci też będą wrogowie Pod Jumper - Obrzeża Arki (powrót) | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil - Mutant Year Zero - poradnik do gry

W bitwie tej ponownie "dokuczali" ci też będą wrogowie Pod Jumper. Taktyka walki z nimi w dużym stopniu uzależniona jest, czy wyruszą w stronę drużyny, czy zaczną ukrywać się w jakimś miejscu. W przykładzie z naszego obrazka przeciwnicy ci skrywali się na dachu stacji benzynowej i jest to doskonała okazja np. do podrzucenia im granatów.

W walkach wezmą też udział Pod Rooter oraz kilku Pod Burnerów. W przypadku Rootera ponownie pamiętaj o tym, żeby drużynę rozstawiać za dobrymi zasłonami, gdzie nawet po ewentualnym "uziemieniu" nie staną się bezużyteczni. Po wygranej bitwie skorzystaj ponownie z windy do Arki (za windą ukryta jest też nowa notatka).