Zniszcz Bramę Lordów prowadzącą do Keystone | Świątynia w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Zniszcz Bramę Lordów prowadzącą do Keystone
Po wejściu w portal zostaniesz przeniesiony do nowej lokacji (rozpoczynasz eksplorację na Moście między wymiarami). Kierując się naprzód spotkasz po raz pierwszy Kowala [M3.1], u którego możesz odpieczętowywać runy, które następnie posłużą do ulepszania broni (więcej w rozdziale Runy). Ruszaj dalej, a dotrzesz do zamkniętej bramy, przy której stoi Yetka [M3.2 (z lewej strony checkpoint).
Cofając się nieco z prawej (z lewej również) strony bramy znajdziesz przejście do lokacji o nazwie Wschodni westybul. Po wejściu na platformie z prawej znajdziesz Okruch magii.
Twoim celem jest znalezienie na dole miejsca pokazanego na obrazku (pomieszczenie znajduje się za żelazna bramką). W środku uważaj na Grubasa z kuszą oraz dwóch Łotrzyków. W następnym pomieszczeniu pociągnij za dźwignię [M3.3] przy okazji zbierając Starożytną tabliczkę leżącą z boku.
W pomieszczeniu zlokalizuj także drugie schody (mniej więcej na wprost tych, którymi wszedłeś). Na górze ujrzysz widok, jak pokazany na screenie. Przeskocz na środkową część, a następnie dalej, na "platformę". Czeka tam na Ciebie przeciwnik, a w skrzyni broń drzewcowa - Zgubiona pika [M3.18]. Możesz teraz wrócić przed bramę i wybrać wejście z jej lewej strony - prowadzi ono do Zachodniego westybulu. Po wejściu otwórz skrzynię [M3.31] (napierśnik i hełm, Mądrość), a następnie zeskocz na dół.
Na dole musisz zlokalizować podobne pomieszczenie, jak poprzednio (z dźwignią). Analogicznie znajduje się ono za podobną żelazną bramką, co poprzednio. Możesz teraz wracać do bramy głównej.
Po jej przejściu zniszcz znajdująca się od razu z lewej strony mała "urnę". Znajdziesz w niej Serce Tyrana, a właściciela pikawy zlokalizujesz przed sobą. Uważaj, gdyż ten przeciwnik to pewnego rodzaj miniboss - zadziwiająco sprawnie wywija włócznią, a jego ataki zadają spore obrażenia. Broń Tyrana ma również duży zasięg, dlatego zachowaj odpowiedni dystans.
Po wygranej walce podnieś Mały klucz do zachodniego westybulu. Wróć się z nim do tejże lokacji, zlokalizuj drugie schody (czyli nie te, którymi wszedłeś), a na górze, na wprost, znajdziesz żalezną bramę, ktorą teraz możesz otwrzoyć (patrz screen). W środku czeka na Ciebie Starożytna tabliczka, a w skrzyni [M3.20] buty (lekkie) Spryt oraz Okruch punktu atrybutów.
Wracaj ponownie do lokacji Wieczny Płomień. Przy kratach z prawej strony (w okolicy powinien być Ogar) znajdziesz Pustą Butelkę, zwiększającą maksymalną ilość mikstur zdrowia. Teraz powinno zainteresować Cię przejście po przeciwnej stronie, maksymalnie na lewo od bramy, którą wszedłeś (lokacja Panorama). Na górze uważaj na przeciwników. Po uporaniu się z nimi skieruj swoje kroki do końca, w lewą część Panoramy.
Spotkasz tam Grubasa z kuszą oraz dziwnego Mutanta, z wrośniętymi w plecy członkami. Uważaj szczególnie, gdy zieje on ogniem, gdyż pozostawanie w zasięgu płomienia cały czas zabiera Ci punkty życia. W skrzni z prawej strony [M3.23] znajdziesz Skryty sztych (wielki miecz). Zlokalizuj schody (niedaleko sterty kamieni i notatki, z lewej strony od miejsca, z którego przyszedłes), którymi zejdź na dół (Zachodni Westybul). W środku czeka na Ciebie Rhogar Rycerz, a także Mag (ataki magiczne, ktore wyprowadza zadają spore obrażenia, dlatego uważaj na pociski). Możesz tutaj pootwierać przejścia do lokacji Wieczny Płomień (za jedną z krat odnajdziesz portal), a także znaleźć Starożytną Tabliczkę (na środku korytarza).
Wróć do Panoramy i skręć w Opuszczone pole ([M3.5] przy tajemniczej statuetce). Na samym dole skręcając w prawo trafisz na chekpoint. Wejdź za nim do środka jaskini (uważaj przy przeskakiwaniu na kolejne półki skalne), trzymając się prawej strony. Doskoczysz do miejsca, gdzie znajduje się Pająk oraz Starożytna tabliczka. W środku znajdziesz jeszcze dwie skrzynie ([M3.9], [M3.26]). Następnie powróć w miejsce checkpointa i ruszaj w przeciwną stronę.
Idąc prosto wejdź na górne półki skalne. Uważaj tutaj na wielu przeciwników - Ogary, Grubas oraz Kusznicy (możesz także odbić do końca lokacji, aby znaleźć skrzynię [M3.27]). Znajdziesz po drodze notatkę oraz Serce Tyrana (w skrzyni przy ognisku [M3.10] hełm oraz rękawice, Gryf). Nastepnie zeskocz na dół w stronę schodów. Na dole spotkasz nikogo innego, jak właśnie Tyrana. Idąc dalej, po schodach w górę (rozejrzyj się na boki, znajdziesz dwa Okruchy [M3.12]) trafisz w końcu do bocznych drzwi Świątyni [M3.C]. Aby je otwrzorzyć użyj dźwigni. Po wejściu uważaj na przeciwnika z tarczą oraz Rycerza (w korytarzu z prawej strony).
Następnie skręć właśnie w prawo, pokonaj przeciwnika i nadepnij na podest, z podświetlonym symbolem (na ziemi). Teraz biegnij szybko przed siebie, i skręć w prawo (kraty na prosto od wejściowej bramy będą otwarte tylko przez chwilę). W środku znajdziesz skrzynię z częścią zestawu (Spryt - rękawice, hełm oraz napierśnik). Zeskocz na schody, aby wydostać się z tego pomieszczenia. Na dole znajdziesz jeszcze Starożytną tabliczkę.
Schodząc niżej wejdziesz do sali, gdzie znajduje się Tyran (tuż za nim urna z Sercem Tyrana). Postaraj się szybko zniszczyć owa urnę, a następnie walczyć z Tyranem. Uważaj, gdyż do kompletu pojawi się kolejny przeciwnik - aby chwilę odetchnąć możesz tymczasowo uciec na schody. Na końcu sali otwórz jeszcze wrota (dźwignia) - w środku znajdziesz notatkę oraz skrzynię [M3.14] (napierśnik Gryf, okruchy: jedności ducha, odporności na truciznę). Z powrotem skieruj się w stronę schodów, a po ich prawej stronie zauważysz checkpoint. Następnie przejdź korytarzem w głąb oraz kolejno po schodach na górę (miniesz Kusznika oraz teleport).
Wejdź na arenę, aby zmierzyć się z bossem [M3.6].