Wejście z Yetką | Świątynia - kolejna wizyta | Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Wejście z Yetką
Yetkę spotkasz w miejscu, gdzie wcześniej walczyłeś z Infiltratorem ([M3.37]kieruj się do bocznego wejścia, przez Opuszczone pole). Porozmawiaj z nią, a następnie otwórz wrota (najpierw użyj rękawicy, a później pociągnij za dźwignię).
W korytarzu czeka na Ciebie Mag, a kawałek dalej Duch (w przejściu skrzynia - napierśnik Efekt). Wybierz wejście do pomieszczenia z lewej strony. Za Tobą wejdzie Yetka, nakazując Ci otwarcie wejścia do Komnaty Kłamstw.
W tym celu udaj się po schodach na górny poziom (obok "hieroglifów" namalowanych na ścianie). Tam skieruj się do końca poziomu, a znajdziesz skrzynię [M3.39] (w niej rękawice Efekt) oraz, obok, notatkę. Udaj się następnie na kolejny poziom, szczyt wieży.
U góry czeka na Ciebie potwór plujący trucizną. Uważaj na silne ataki fizyczne, a także toczenie się w kierunku gracza. Wykonując uniki bez problemu zajdziesz bestię od tyłu. Po walce weź ze skrzyni [M3.40] (otwierana runą) buty oraz hełm (Efekt).
Następnie pociągnij za widoczną na obrazku dźwignię, dzięki czemu otworzysz sobie przejście do Komnaty Kłamstw. Wróć teraz na dół (po drodze, na pierwszym poziomie, nie schodź jeszcze - skieruj się na wprost (mijając Ducha). Upuści on Klucz do kufra kowala, za nim natomiast znajdziesz checkpoint).
Możesz teraz wejść do Komnaty Kłamstw [M3.C]. W tym celu otwórz kolejne wrota korzystając z rękawicy.