Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Lords of the Fallen - M1 Cytadela Keystone - Początek
Lords of the Fallen - M1 Cytadela Keystone - Początek
Notatka NG+: Wyższe moce - Sędzia Wojownik
Miejsce rozpoczęcia gry.
Kaslo.
Ogromny Klucz - dzięki niemu otworzysz drzwi [4] prowadzące do komnaty z Pierwszym Strażnikiem [5].
Wejście do Sali Inicjacji. Otworzysz je kluczem znalezionym w piwnicach Cytadeli [3].
Pierwszy Strażnik - lord
Wyjście z Cytadeli do Keystone.
Klucz do drzwi w północnym skrzydle klasztoru.
Balkonik umożliwiający przejście do ukrytych drzwi.
Zamknięte drzwi (otworzysz je znalezionym na schodach kluczem [7]). W środku znajdziesz Okruch bohaterów.
Skrzynia: Pusta butelka (zwiększenie maksymalnej ilości mikstur zdrowia).
Zestaw zbroi - Kapłan/Wojownik/Łotrzyk. Zależy od wybranej początkowo klasy.
Skrzynia: Kostur Mnicha
Wejście do sekretnego pomieszczenia.
Okruch energetyczny
Okruch energetyczny (zniszcz regały)
Okruch jedności ducha
Notatka: Zarażeni - Strażnik
Notatka: Zarażeni - Chorzy
Notatka: Rhogarowie - Notatki Mnicha
Notatka: Dawne opowieści - Trzej herosi
Notatka: Rhogarowie - Zapiski ze wsi
Notatka: Lordowie Adyra- Ich cel
Notatka NG+: Wyższe moce - Sędzia Zabójca
Notatka NG+: Wyższe moce - Sędzia Kapłan
Rodzaj portalu: Treasure Chamber
Warunek otwarcia: Pokonanie Pierwszego Strażnika.
Maruder
Zarażony
Zarażony
Zarażony
Zarażony
Zarażony
Zarażony
Zarażony
Zarażony
Zarażony
Maruder
Zarażony
Zarażony
Zarażony
Zarażony
Zarażony
Zarażony
Maruder
Kryształ zapisu.
Powiększ mapę

M1 Cytadela Keystone - Początek | Mapy lokacji w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

#1 - Notatka

#9 – Notatka NG+: Wyższe moce - Sędzia Wojownik

Liczby
  • Żółte - Przedmioty/Skrzynie
  • Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
  • Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia

1 – Miejsce rozpoczęcia gry.

2 – Kaslo.

3 – Ogromny Klucz - dzięki niemu otworzysz drzwi [4] prowadzące do komnaty z Pierwszym Strażnikiem [5].

4 – Wejście do Sali Inicjacji. Otworzysz je kluczem znalezionym w piwnicach Cytadeli [3].

5 – Pierwszy Strażnik - lord

6 – Wyjście z Cytadeli do Keystone.

7 – Klucz do drzwi w północnym skrzydle klasztoru.

8 – Balkonik umożliwiający przejście do ukrytych drzwi.

9 – Zamknięte drzwi (otworzysz je znalezionym na schodach kluczem [7]). W środku znajdziesz Okruch bohaterów.

10 – Skrzynia: Pusta butelka (zwiększenie maksymalnej ilości mikstur zdrowia).

11 – Zestaw zbroi - Kapłan/Wojownik/Łotrzyk. Zależy od wybranej początkowo klasy.

12 – Skrzynia: Kostur Mnicha

13 – Wejście do sekretnego pomieszczenia.

14 – Okruch energetyczny

15 – Okruch energetyczny (zniszcz regały)

16 – Okruch jedności ducha

#1 - Notatka

#1 – Notatka: Zarażeni - Strażnik

#2 – Notatka: Zarażeni - Chorzy

#3 – Notatka: Rhogarowie - Notatki Mnicha

#4 – Notatka: Dawne opowieści - Trzej herosi

#5 – Notatka: Rhogarowie - Zapiski ze wsi

#6 – Notatka: Lordowie Adyra- Ich cel

#7 – Notatka NG+: Wyższe moce - Sędzia Zabójca

#8 – Notatka NG+: Wyższe moce - Sędzia Kapłan

#1 - Portal wyzwań

#1 – Rodzaj portalu: Treasure Chamber
Warunek otwarcia: Pokonanie Pierwszego Strażnika.

Legenda Lords of the Fallen - M1 Cytadela Keystone - Początek

Liczby

  • Żółte - Przedmioty/Skrzynie
  • Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
  • Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia

Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.

#1 - Notatka

##1 - Ludzka czaszka

#1 - Portal wyzwań

Kryształ zapisu

Przeciwnik