Lords of the Fallen 2014: Katakumby - Uwięzieni mnisi
Aktualizacja:

Podczas zwiedzania Katakumb natkniesz się na dwójkę uwięzionych mnichów [M4.4]. Jeden i drugi będą cię przekonywać, że są niewinni i zasługują na uwolnienie. Haczyk polega na tym, że za każdym więźniem leży Zarażony. Jeśli spróbujesz otworzyć jedną celę, obudzisz oba demony i człowiek w drugiej celi umrze, bo nie będzie mógł wyjść na zewnątrz. Możesz więc uratować tylko jedną istotę. Do otwierania krat służy klucz ukryty w stojącej niedaleko skrzyni. Kogo uratować? Jeśli chcesz być sprawiedliwy, to uwolnij mnicha z prawej (ten bardziej oddalony od więziennego kręgu). Jest on niewinnym kupcem. Umożliwi ci to potem otrzymanie zadania "Zatroskany mnich" w Cytadeli Keystone, a także będziesz mógł znaleźć w jednej z cel ozdobę "Wysysacz Magii". Regeneruje ona drobną ilość magii za każdego zabitego przeciwnika. Mnich z lewej natomiast, to złodziej, który wykradł cenny artefakt. Jeżeli uratujesz przestępce, w prawej celi znajdziesz przedmiot "Nikła Nadzieja", regenerujący 10% zdrowia co 30 sekund. Patrząc jedynie na jakość nagrody, drugie rozwiązanie jest bardziej opłacalne.
Podziękowania za pomoc w rozwiązaniu zadania należą się użytkownikowi Persecuted :)
- Lords of the Fallen (2014) - poradnik do gry
- Lords of the Fallen: Zadania, mapy i sekrety
- Lords of the Fallen 2014: Zadania poboczne
- Lords of the Fallen 2014: Keystone - Sztylet Yetki
- Lords of the Fallen 2014: Keystone - Posiłki
- Lords of the Fallen 2014: Keystone - Grób Kyle'a
- Lords of the Fallen 2014: Keystone - Ranny Mnich
- Lords of the Fallen 2014: Świątynia - Strarożytne tabliczki
- Lords of the Fallen 2014: Świątynia - Sfora ogarów
- Lords of the Fallen 2014: Świątynia - Dezerterzy
- Lords of the Fallen 2014: Świątynia - Okaleczony Rhogar
- Lords of the Fallen 2014: Katakumby - Zarażony mnich
- Lords of the Fallen 2014: Katakumby - Młot Svena (Dziedzictwo)
- Lords of the Fallen 2014: Katakumby - Uwięzieni mnisi
- Lords of the Fallen 2014: Cytadela Keystone - Zatroskany Mnich
- Lords of the Fallen 2014: Cytadela Keystone - Trujący potwór
- Lords of the Fallen 2014: Cytadela Keystone - Element Planetarium
- Lords of the Fallen 2014: Komnata Kłamstw - kostur Jedność
- Lords of the Fallen 2014: Zadania poboczne
- Lords of the Fallen: Zadania, mapy i sekrety
Komentarze czytelników
Gdzie znajdę przed walką z przywódcą eliksir życia ?
Więc nie wiem co to za różnica
Moim zdaniem są wszystkie takie same poziomy.
Czemu nie można zmienić poziomu gry?
Po ukończeniu gry możesz podnieść poziom trudności podczas kolejnej rozgrywki. To mniej więcej tyle, ile można uzyskać w tego typu grach. Ponadto poziom trudności jest podnoszony automatycznie, nie ma żadnych opcji. Tu masz klasy, i niepisany poziom trudności, plus to, co nosisz, od których możesz zacząć, żeby było łatwiej:
Warrior = easy
Cleric = normal
Rogue = hard
Jak otwiera się kufry te czerwone gdzie znaleźć do nich klucz
Yetka mi się nie pojawia w Komnacie Kłamstw na początku na lewo od głównego wejścia. Może mi ktoś pomóc?
Po tygodniu grania Fajna muzyka klimat i kilka fajnych broni i zbroi robi sie nudne niestety!!Ciagle brak rozbudowy postaci pod wzgledem nowego uniku i czy super ataków.Duze nowe miecze topory czy srednie ciagle maja to samo uderzenie sorki żenada nuda!!Dobrze ze sa cheaty tipsy do tej gry to zaoszczedze sobie czasu!!Dziwie sie ze tworcy dobrej gry Sniper ghost warrior zrobili tak słabo rozbudowana gre!?!?
Gra Bardzo podobna Klimatem i System walki do DARK SOULS 3 !!-Szkoda ze nie ma Prawdziwego Uniku zejścia z linii ciosu tylko znów to Głupie Niepraktyczne Przeturlanie!!????Gra dość trudna jak się nie pozna mechaniki gry i nie zastosuje pewnych zasad.Sporo bronii zbroii magi itp.Napewno skończę i zagram inna postacią!????
Słaby poradnik. Autor, przy bosie Dowódcy, używa słów: "banalnie proste" , "pozwoli to na łatwe zajście go od tyłu".
No więc spędziłem z 10 godzin nad tym bosem i nie jestem w stanie go zajść od tyłu żadnym sposobem - zanim podbiegnę zawsze zdąży podnieść tarcze.
Tak samo np. przy jego ataku 'fala mieczem', to nie wystarczy, jak pisze autor pozostać w ruchu, tylko trzeba aż dwukrotnie się przeturlać.
dobra już wiem. trzeba się rozebrać i pokonać typa ani razu nie dając się trafić, zabija wtedy jednym ciosem, ale boahter szybciej sie porusza. nie miałem czasu przeczytać początku poradnika, gdzie była o tym mowa. przepraszam. a gra nie dla mnie - za trudna.
Witam mam dylemat jak rozkładać punkty rycerzowi i jaka magie wybrać do niego . Powiem tak save wywaliłem i od nowa zaczynam. Proszę o pomoc
Owszem, udało się metodą prób i błędów. U mnie była to kwestia ozdoby Chciwość - nie wiem jakie daje bonusy, ale ogranicza procentowo manę, nawet po jej zdjęciu. Udało mi się wrócić do normalnego stanu many na 2 razy w długim odstępie czasu: najpierw założyłem ponownie Chciwość i zaznaczyłem ją jaką ulubioną, wyszedłem z ekwipunku, znów wszedłem i odhaczyłem ulubioną, wyszedłem z ekw. - pasek trochę się zwiększył, znowu wszedłem, zdjąłem ozdobę - pasek się zwiększył do jakiś 80%. Długo potem, jeszcze raz spróbowałem, tym razem klikając kilkakrotnie na ozdobę i wyszedłem z ekw. - pasek wrócił do 100%. To musi być jakiś bug, bo nie wierzę, żeby twórcy zamierzyli taki idiotyzm... Życzę powodzenia w odblokowywaniu, a ja wracam do Dark Souls 2 :)
Witam. Kolego Vlad Tepes rozwiązałeś problem z paskiem magii?. Mam to samo, tylko u mnie ładuję sie do 25 (wiara 20) i nie mogę używać rękawicy nie wpominając o innych czarach. Kombinowanie z runami i amuletami nic nie daje :/
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
