Otwórz wrota | Keystone w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Otwórz wrota
Walka z Wyznawcą jest przez wszystkie fazy niemal identyczna. Na początku boss będzie rzucał w Twoim kierunku wybuchające czaszki (jeśli trzymasz dystans) lub próbował szerokich cięć toporem (gdy podejdziesz bliżej). Oba te ataki nie są trudne do uniknięcia i odpowiednio wcześniej zasygnalizowane. Uważaj za to na coś innego - gdy Wyznawca uniesie topór, aby jego trzonem uderzyć o ziemię, lepiej znajdź się poza zasięgiem tego ataku. Nie może on zostać zablokowany, a powoduje chwilowe ogłuszenie gracza (a po chwili otrzymanie solidnego ciosu). Gdy pasek zdrowia bossa zostanie uszczuplony o ok. 1/4 zacznie on "czarować" wokół areny fioletową aurę (Wyznawca przerwie swoje ataki, przykucnie i zacznie wodzić ręką wokół siebie). Jest to bardzo ważny moment - nie możesz tego ataku zablokować, a wiedz, że jest on zabójczy i swoim działaniem obejmuje całą arenę. Masz kilka chwil, aby schować się w jednej z oświetlonych kapliczek. Nie warto atakować w tym czasie bossa, gdyż i tak otrzymuje on znikome obrażenia - lepiej zawczasu znajdź się w bezpiecznym miejscu. Uważaj także na przyzywane przez przeciwnika potwory, które mogą wypchnąć Cię z kapliczki, przez co będziesz musiał rozpocząć walkę od nowa. Po solidnym wybuchu możesz kontynuować pojedynek. Sytuacja powtórzy się jeszcze dwa razy. Reasumując: uważaj głównie na ogłuszające stuknięcia toporem o ziemię, po których następuje mocne cięcie w ogłuszonego bohatera. Jeszcze bardzie unikaj specjalnego ataku bossa, upewnij się, że Twoja postać stoi bezpiecznie w kapliczce, aby nie musieć powtarzać walki. Uważaj również przy tym na mniejszych przeciwników przyzwanych przez Wyznawcę. Mogą oni wypchnąć Cię z bezpiecznego miejsca.
Podczas waki możesz skorzystać także z dwóch "trików". Pierwszy dotyczy wzywanych przeciwników - przez krótką chwilę przed pojawieniem znajdują się oni w niebieskawej klatce z kości, jeżeli wystarczająco szybko do niej dobiegniesz będziesz mógł zniszczyć ją jednym ciosem, a wtedy Karzeł się nie pojawi. Drugi związany jest z kapliczą. Gdy uda Ci się zwabić Wyznawcę w jej pobliże ten może nieopatrznie zniszczyć ją swoją bronią (będzie próbował trafić Ciebie, a zamiast tego zniszczy kapliczkę) - stracisz wtedy jeden punkt ochronny, jednakże Wyznawca zostanie także ogłuszony na kilka sekund. Grzechem byłoby nie skorzystać z takiej okazji.
Po walce pozbieraj jeszcze z Cmentarza 4x Ludzka czaszka, oraz dwie notatki. Nie zapomnij także o odwiedzeniu portalu [M2.#3], w celu odebrania nagrody.