Świątynia - Dezerterzy | Zadania poboczne w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Dezerterów spotykasz [M3,8] podczas pierwszej wizyty w Świątyni, po pokonaniu Infiltratora. Porozmawiaj z nimi, a jednemu oddaj miksturę zdrowia (500PD, zmniejszenie o 1 maksymalnej ilości). Obiecaj także pomoc w oczyszczeniu wieży (Zachodni Westybul). W środku wspomnianej lokacji przyjdzie Ci pokonać Mutanta, Ogara oraz Grubasa z kuszą. Po wykonaniu tej czynności wróć do Dezerterów - otrzymasz kolejne 500PD oraz sztylet Obrońca.
Przy wyjściu z portalu (powrót do Keystone) natkniesz się na rannego rycerza [M3,32] - po rozmowie z umierającym wojakiem nie zapomnij później zabrać Ludzkiego tatuażu. Kontynuacja questu ma miejsce po wizycie w Cytadeli - tam Kapitan [M3,1] zleci Ci zabicie Dezerterów.
Przy kolejnym odwiedzeniu Świątyni udaj się do Zachodniego Westybulu, aby ponownie porozmawiać z Dezerterami [M3,35]. Masz teraz dwa wyjścia:
Wyślij Dezerterów na arenę - Dezerterzy zaatakują Protektora, ale niechybnie zginą w walce. Dwa tatuaże będziesz mógł podnieść później z areny, natomiast boss rozpocznie walkę posiadając mniejszą iloćć punktów życia. Otrzymasz 2000PD.
Każ Dezerterom ratować skórę - otrzymasz 2 Ludzkie tatuaże, 2000PD oraz Amulet Zdrajcy (groźniejsze ataki, czasami powodują jednak spadek punktów życia).
Niezależnie od dokonanego wyboru i ulotnieniu się Dezerterów z wieży dwa kolejne tatuaże podniesiesz z ziemi. Mając 5 Ludzkich tatuaży możesz już wrócić do Kapitana [M3,1] - oddając mu dowód śmierci Dezerterów otrzymasz 1000PD oraz Wielkie Brzemię (ozdoba, szarże niektórych przeciwników nie ogłuszają Harkyna).