M4 Katakumby | Mapy lokacji w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
##1 – Ludzka czaszka
Liczby
- Żółte - Przedmioty/Skrzynie
- Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
- Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia
17 – Kowadło
18 – Zapieczętowana runa (mała)
19.1 – Tajemniczy znak, otwierający przez chwilę drzwi znajdujące w korytarzu po prawej stronie [19.2]. Po nadepnięciu na znak szybko biegnij przed siebie, gdyż drzwi po chwili się zamkną.
19 – Skrzynia (kraty otworzysz za pomocą tajemniczego znaku, znajdującego się w pobliżu [19.1]):
- Migoczący topór (topór)
20 – Skrzynia (otwierana runą):
- Strup (kostur)
21 – Miecz "Miecz szturmowca"
22 – Skrzynia:
- Klucz do celi (otwiera cele Awanturników)
22 – Puklerz "Odpieracz"
23 – Skrzynia:
- Pusta butelka
- Wytrwałość (hełm)
24 – Drzwi otwierają się na jakiś czas po naciśnięciu przycisku w posadzce, który jest oznaczony świecącą runą [25]. Niestety otwarcie trwa bardzo krótko i nie zdążysz w tym czasie dobiec do drzwi. Żeby przedostać się na drugą stronę, stań na skraju przycisku, a następnie przyzwij klona przy pomocy zaklęcia Modlitwa. Klon będzie stale uruchamiał mechanizm, dając ci dużo czasu na dotarcie na miejsce i zdobycie broni "Żądza krwi".
25 – Tajemniczy symbol otwierający pobliskie drzwi [24]. Żeby zdążyć dobiec do zamkniętej komnaty, przyzwij na przycisku klona za pomocą zaklęcia "Modlitwa".
Wejście do Keystone A (Cmentarz)
Wejście z Keystone B (otwierane za pomocą klucza otrzymanego od Yetki)
Wyjście do Keystone C (przy podstawie Spalonej wieży strażniczej).
Wejście do Cytadeli A
1 – Zarażony mnich
2 – Uchwyt do dźwigni, potrzebny do otwarcia celi Zarażonego Mnicha [1]
3 – Dźwignia otwierająca arenę Czempiona.
4 – Awanturnicy
5 – Czempion
6 – Skrzynia (drzwi otwierane runą):
- Mój topór (topór)
7 – Sztylet "Uchwyt"
8 – Skrzynia:
- Żywa legenda (hełm, napierśnik, buty)
9 – Grób Svena
10 – Skrzynia:
- Zimna krew (rękawice, buty, napierśnik)
11 – Krótki miecz "Przesyt Krwi"
12 – Skrzynia:
- Harmonia (cały set)
13 – Kowadło - możliwość odpieczętowania run.
14 – Skrzynia:
- Okruch punktu atrybutów
- Zimna Krew (lekki hełm)
- Żywa legenda (rękawice)
15 – Młot Svena (Dziedzictwo). Ulepszysz go w jego grobie [9]
16 – Klatka Bestii - otwarta po pokonaniu bossa na Placu Sędziów.
#10 - Portal wyzwań
#6 – Portal #6
Rodzaj: Proving Grounds
Otwarcie: po pokonaniu Czempiona
#1 - Notatka
#1 – Notatka: Dawne opowieści - Miecz Kyle'a
#2 – Notatka: Badania - Oczyszczenie
#3 – Notatka: Mroczne czyny - Mutacje
#4 – Notatka: Nasz nowy dom - Koniec drogi
#5 – Notatka: Nasz nowy dom - W głębi
#6 – Notatka: Dawne opowieści - Awanturnicy
#7 – Notatka: Badania - Wątpliwości
#8 – Notatka: Ponure miejsca - Ślepa furia
#9 – Notatka: Więzienia - Polityczni
#10 – Notatka: Więzienia - Napiętnowani
#11 – Notatka: Dawne opowieści - Młot Svena
#12 – Notatka: Dawne opowieści - Awanturnik
#13,#14,#15 – Notatki:
Mroczne czyny - Nadludzkie
Ponure miejsca - Silna trucizna
Moja przysięga - Przysięgam mu
#16 – Notatka: Więzienia - Opieka
Legenda Lords of the Fallen - M4 Katakumby
Liczby
- Żółte - Przedmioty/Skrzynie
- Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
- Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia
Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.
#1 - Notatka
#10 - Portal wyzwań
Kryształ zapisu
Przeciwnik