M6 Komnata Kłamstw | Mapy lokacji w Lords of the Fallen Lords of the Fallen poradnik
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Wejście do Świątyni A
Wejście do Świątyni B
Wejście do Świątyni C
Wejście do Świątyni D
Liczby
- Żółte - Przedmioty/Skrzynie
- Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
- Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia
1 – Yetka. Po rozmowie daje graczowi cztery notatki oraz Kamień Bożego Zrozumienia, pozwalający na odczytywanie Hieroglifów.
2 – Dźwignia
3 – Dźwignia
4 – Jeden z Lordów, związany z Yetką i jej historią. Harkyn musi dokonać wyboru: zabić go czy darować mu życie.
5 – Niszczyciel
6 – Portal przenoszący do Adyra po walce z Niszczycielem
7 – Skrzynia (różna zbroja, zależnie od wybranej początkowo klasy):
- Przypomnienie (topór)
- Upadły/Efekt/Demoniczny zabójca (rękawice)
8 – Skrzynia (różna zbroja, zależnie od wybranej początkowo klasy):
- Blask (sztylet)
- Upadły/Efekt/Demoniczny zabójca (hełm, buty)
9 – Kowadło
10 – Skrzynia:
- Wieczna legenda (hełm)
11 – Skrzynia (drzwi otwierane runą):
- Przecinacz (miecz)
- Drzewce
12 – Skrzynia (do drzwi potrzebny Klucz do prawego skrzydła, upuści go jeden z Grubasów na balkonach powyżej):
- Zgniatacz (wielki topór)
- Wieczna legenda (napierśnik)
13 – Wielki młot "Tor" (potrzebny do niszczenia statuetek Rhogarów)
14 – Skrzynia (różna zbroja, zależnie od wybranej początkowo klasy):
- Upadły/Efekt/Demoniczny zabójca (napierśnik)
15 – Pawęż "Tarcza pustki"
16 – Skrzynia:
- Pazury (broń naręczna)
17 – Skrzynia:
- Ognista zasłona (tarcza migdałowa)
- Ostatnia wola (wielki miecz)
18 – Statuetka Rhogara #3
Po zniszczeniu: Ostatni zdrajca (rękawice)
19 – Statuetka Rhogara #4
Po zniszczeniu: Ostatni zdrajca (napierśnik)
20 – Pusta butelka. Przed schodami przeskocz na półkę z prawej strony, a następnie po przeciwnej stronie zauważysz butelkę.
21 – Dobrze ukryta dźwignia, otwiera kraty po drugiej stronie, w pobliżu notatki [22]
22 – Zamknięta krata, otwierana dźwignią po przeciwnej stronie [21]. W środku znajdziesz skrzynię:
- Szybkość (krótki miecz)
- Głownia kostura
23 – Krata. Otworzysz ją stając przed nią i trzymając (tak jak broń) głownię kostura zdobytą w innym zamkniętym pomieszczeniu [22]. Po wejściu, gdy będziesz posiadał 2 części kostura (druga w skrzyni [11] otrzymasz pełnoprawną broń - Jedność (kostur).
#10 - Portal wyzwań
#8 – Portal #10
Rodzaj: Treasure Chamber
Warunek odblokowania: Pokonanie Niszczyciela
#1 - Notatka
#1 – Notatka: Lordowie Adyra - Ich obraz
#2 – Notatka: Ufność w bogu - Bezpieczeństwo
#3 – Notatka: Ufność w bogu - Boży plan
#4 – Notatka: Ponure miejsca - Utrata pamięci
#5 – Tajemniczy napis: Nowa wiara - Triumf
#6 – Tajemniczy napis: Nowa wiara - Oczekuj życia
#7 – Notatka NG+: Wędrowiec - Przeznaczenie
#8 – Notatka NG+: Wędrowiec - W pułapce
#9 – Notatka NG+: Wędrowiec - Czas
#10 – Notatka NG+: Wędrowiec - Chaos
#11 – Notatka NG+: Ufność w bogu - Światło
#12 – Notatka NG+: Wędrowiec - Obserwator
Legenda Lords of the Fallen - M6 Komnata Kłamstw
Liczby
- Żółte - Przedmioty/Skrzynie
- Zielone - Osoby, przeciwnicy i przedmioty związane z zadaniami
- Czerwone - Zagadki/Zablokowane przejścia
Przejście do innej lokacji. Odpowiada mu taka sama litera, tego samego koloru na mapie drugiej lokacji.
#1 - Notatka
#10 - Portal wyzwań
Kryształ zapisu
Przeciwnik